اسانس های گیاهی و روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ

اسانس های گیاهی و روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ
  • از اسانس های گیاهی و روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ مورد استقاده قرار می‌گیرد و یکی از انتخاب‌های رایج مردان می‌باشد. اسانس های گیاهی به دلیل افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی ، افزایش میل‌جنسی و ایجاد آرامش توصیه می‌شود. اگر به دنبال ارتباط اسانس های گیاهی و اختلال نعوظ هستید در این مقاله به بررسی تاثیر اسانس های گیاهی و روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ می‌پردازیم.

    امروزه با پیشرفت علم نوین و توجه به دانش و تجربه طب سنتی، به این واقعیت علمی رسیده‌ایم که بسیاری از گیاهان موجود در طبیعت به دلیل خواصی که دارند در درمان بیماری‌ها مناسب هستند. امروزه با استفاده از علم نوین در تهیه اسانس و روغن گیاهی سعی می‌شود با بالاترین ماده موثره ممکن از این گیاهان کمک گرفته شود. اختلال نعوظ یکی از مشکلات رایج در مردان می‌باشد. برای درمان این ناتوانی جنسی استفاده از روش های درمان طبیعی اختلال نعوظ یکی از انتخاب‌های رایج می‌باشد.

    نحوه استفاده از روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ

    مهمترین نکات در استفاده از اسانس‌ها و روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ به شرح زیر می‌باشد:

    • استفاده از کمپرس آب سرد یا گرم با ترکیب اسانس‌های گیاهی و استفاده از آن در قسمت شکم و پایین شکم.
    • استفاده از اسپری اسانس‌های گیاهی مورد نظر در اتاق خواب.
    • استفاده از چند قطره اسانس گیاهی بر روی رختخوالب و بالش.
    • اضافه کردن چند قطره اسانس رقیق شده به وان حمام.
    • مخلوط کردن چند قطره اسانس گیاهی به روغن زیتون یا نارگیل و استفاده از آن برای ماساژ قسمتهای پشت و شکم.

    9 اسانس‌ گیاهی پرکاربرد برای رفع مشکلات نعوظ

    در این قسمت به معرفی بهترین و پرکاربردترین روغن های گیاهی برای نعوظ می‌پردازیم. بر پایه تحقیقات علمی بهترین روغن های گیاهی درمان مشکلات نعوظ به شرح زیر می‌باشند. لازم به توضیح است برای رفع مشکلات نعوظ توصیه می‌شود در کنار رایحه درمانی یا ماساژ این روغن‌ها در برنامه غذایی خود نیز بازنگری داشته باشید. داشتن یک سبک زندگی سالم و تقویت ذهن در کنار این روغن های گیاهی اثربخشی بیشتری را خواهند داشت.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

    1. جوز و میخک

    جوز و میخک محرک‌های عصبی هستند و تاثیر مثبتی بر رفتار جنسی دارند. مطالعات نشان داده است که جوز باعث افزایش گردش خون‌ می‌شود که‌ می‌تواند به درمان طبیعی اختلال نعوظ کمک کند.

    2. گلسرخ برای درمان نعوظ

    روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ

    از جمله اسانس های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ اسانس گلسرخ می‌باشد. تحقیقات حیوانی و انسانی صورت گرفته نشان داده است که اسانس گلسرخ باعث کاهش افسردگی و کمک به آرامش‌ می‌شود. همچنین باعث شادی و اعتماد به نفس‌ می‌شود که‌ می‌تواند به بهبود ناتوانی جنسی کمک کند. اسانس گلسرخ باعث افزایش میل جنسی و افزایش تولید اسپرم و تستوسترون نیز‌ می‌شود.

    3. اسطوخودوس برای درمان اختلال نعوظ

    اسطوخدوس اغلب اولین اسانسی است که مردم برای مشکلات مختلف سلامتی به آن رجوع‌ می‌کنند. یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که ترکیب بوی اسطوخودوس و کدو تنبل بیشترین تاثیر را بر انتقال جریان خون به دستگاه تناسلی داوطلبان دارد که باعث درمان ناتوانی جنسی در مردان می‌شود.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : مصرف جینسینگ قرمز کره ای برای رفع اختلالات نعوظ

    4. رزماری و اسطوخدوس

    از جمله اسانس های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ می‌توان به رزماری و اسطوخودوس اشاره کرد. اسانس‌های رزماری و اسطوخودوس باعث کاهش ناتوانی جنسی و استرس اکسیداتیو می‌شوند. این اسانس ها همچنین تاثیر مثبت بر سطح تستوسترون و کیفیت اسپرم خواهند داشت. این موضوع مربوط به خواص آنتی اکسیدانی اسانس‌ها ‌باشد.

    5. استقاده از دارچین برای درمان اختلال نعوظ

    روغن های گیاهی برای نعوظ

    بررسی مطالعات انجام شده بر روی حیوانات نشان داد که اسانس دارچین وزن اندام بیضه در حیوانات را افزایش‌ می‌دهد. چرا که این اسانس باعث افزایش سطح هورمون‌ها‌ می‌شود. اسانس دارچین همچنین میزان اسپرم و تستوسترون را افزایش‌ می‌دهد و زمان حرکت و زنده ماندن اسپرم نیز افزایش‌ می‌یابد.

    6. ریحان برای درمان اختلال نعوظ

    ریحان به عنوان یک داروی گیاهی برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده‌ می‌شود. اسانس ریحان می تواند باعث افزایش قابل ملاحظه تحرک، زنده ماندن و تعداد اسپرم شده و همچنین استرس اکسیداتیو را نیز کاهش‌ می‌دهد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : راه های طبیعی درمان اختلال نعوظ

    این خاصیت به دلیل توانایی آنتی اکسیدانی ریحان است. ریحان همچنین دارای خاصیت ضد اضطراب نیز‌ می‌باشد. عصاره ریحان محافظ بیضه در مقابل سم فلزات سنگین نیز می‌باشد.

    7. زنجبیل برای درمان اختلال نعوظ

    اسانس های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ

    تحقیقات نشان داده است که عصاره زنجبیل اثری قوی بر فعالیت هورمونی دارد. زنجبیل یک آنتی اکسیدان قوی است که‌ می‌تواند در برابر استرس اکسیداتیو از بدن محافظت کند و همچنین‌ احتمالا می‌تواند باعث افزایش عملکرد و غلظت اسپرم نیز بشود و به این ترتیب نقش مهمی در درمان طبیعی اختلال نعوظ خواهد داشت.

    8- روغن جوز هندی برای درمان نعوظ

    یکی از اسانس های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ جوز هندی است. عصاره جوز هندی و گل میخک به عنوان محرک عصبی تاثیر مثبتی بر عملکرد جنسی مردان دارد. با افزایش گردش خون عملا جوز هندی باعث رفع مشکل نعوظ می‌گردد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : بررسی رابطه ال لیزین و اختلال نعوظ

    9. روغن یلانگ یلانگ

    یکی از روغن های گیاهی برای درمان نعوظ روغن یلانگ یلانگ می‌باشد. یلانگ یلانگ نام گلهای درختی به نام کانانگا می‌باشد که در مناطق گرم و مرطوب رشد می‌کند و بومی هند می‌باشد. این روغن رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و بویی نزدیک به گل یاس یا موز کال دارد.

    نحوه استفاده از روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ

    برای استفاده از روغن های گیاهی به دو نکته اساسی توجه داشته باشید. اول این‌که این روغن‌ها خوراکی نمی‌باشند. دوم این‌که بهتر است برای تماس پوستی و ماسازژ ابتدا در یک روغن حامل مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل چند قطره از آن را بریزید و بر روی پوست خود استفاده کنید. این موضوع باعث می‌شود تا حساسیت و تحریک پوستی به همراه نداشته باشد. بهترین قسمت برای مالش دادن قسمت کمر و پایین کمر و بخش پایینی شکم می‌باشد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : مکمل روی بهترین مکمل برای مردان

    شما می‌توانید از روغن های گیاهی به صورت اسپری برای معطرکردن هوای اتاق نیز استفاده کنید. یا چند قطره از آن را روی بالشت خود بجکانید تا در هنگام خواب، رایجه این روغن های گیاهی برای درمان نعوظ را استشمام کنید.

    نتیجه گیری

    روش‌های درمان اختلال نعوظ با حفظ یک شیوه زندگی سالم برای بهبود ناتوانی جنسی ارتباط دارد. بهتر است برنامه‌ای برای زندگی خود داشته باشید که به شما امکان بدهد غذای خوب بخورید و حداقل چند بار در هفته، ورزش کنید.

    برای درمان اختلال نعوظ ، خود مراقبتی را با داشتن استراحت خوب و انجام کارهای مورد علاقه خود تمرین کنید. وقت خود را برای سرگرمی‌ها و علایق خود و نیز یک زندگی عاشقانه بگذارید. افزودن اسانس‌های گیاهی به شیوه زندگی سالم نیز به درمان طبیعی اختلال نعوظ در افراد کمک می‌کند.


    منبع:

    https://www.healthline.com

    PN:0167

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    محصولات مرتبط

    2 دیدگاه برای اسانس های گیاهی و روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ ثبت شده است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *