نقش ویتامین ها در درمان اختلال نعوظ

نقش ویتامین‌ها در درمان اختلال نعوظ و تقویت نعوظ
  • نقش ویتامین ها در درمان اختلال نعوظ با توجه به تحقیقات علمی انجام شده به عنوان یک راهکار موثر شناخته می‌شود. اگر به دنبال ویتامین برای تقویت نعوظ یا حل مشکل نعوظ خود هستید این مقاله را مطالعه کنید. اختلال نعوظ یک نوع ناتوانی جنسی است و اغلب ناشی از یک بیماری زمینه‌ای مانند دیابت، اختلالات خواب و یا بیماری قلبی است. در این موارد خاص برای درمان این بیماری لازم است بیماری زمینه‌ای درمان شود. اختلال نعوظ زمانی اتفاق می‌افتد که فرد در طول عملکرد جنسی نتواند به نعوظ دست یابد یا آن را حفظ کند. درمان این بیماری اغلب با داروهای تجویزی و یا روش‌های پزشکی امکان پذیر است. در این رابطه ویتامین‌ها و مواد مغذی تقویت کننده سلامت، می توانند برای درمان طبیعی بسیار موثر باشند.

    با این مقدمه به این موضوع‌ می‌پردازیم که دریافت ویتامین کافی از طریق رژیم غذایی یا با کمک مکمل‌ها، یک هدف اصلی برای سلامتی است. بهبود سلامت کلی یک گام به سوی عملکرد بهتر جنسی نیز می‌باشد. برای درمان طبیعی اختلال نعوظ علاوه بر رعایت یک رژیم غذایی می‌توانید از انواع داروها و روغن‌های گیاهی نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید اصلاح سبک زندگی در کنار تقویت ذهن مهمترین فاکتورهای غلبه بر این بیماری هستند.

    نقش ویتامین ها برای تقویت نعوظ و کمک به درمان اختلال نعوظ

    با توجه به این‌که، بین ویتامین‌ها و ناتوانی جنسی ارتباط وجود دارد. دریافت مقدار کافی از تمام ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی در رژیم غذایی برای سلامتی عمومی از جمله اختلال نعوظ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار  است.در مورد مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها ، با پزشک خود صحبت کنید. چرا که مصرف بیش از حد حتی یک ویتامین سالم هم، می‌تواند باعث مشکلات سلامتی در افراد شود. در ادامه با بعضی این ویتامین‌ها برای درمان طبیعی اختلال نعوظ آشنا خواهیم شد.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

    نقش ویتامین D در درمان مشکلات نعوظ

    یک مطالعه چاپ شده در یک مجله پزشکی نشان داد که درصد زیادی از مردان مبتلا به این بیماری میزان ویتامین D  پایینی دارند. اگر شما با این اختلال مواجه هستید، بهتر است سطح ویتامین D خود را بررسی کنید. سایر علائم کمبود ویتامین D ممکن است نامحسوس باشند. با این حال، اگر کمبود ویتامین D دارید، ممکن است درد در استخوان‌ها یا ضعف ماهیچه‌ای داشته باشید. سطح ویتامین D را می‌توان با یک آزمایش خون ساده بررسی کرد و برای اکثر افراد با مصرف مکمل به حالت استاندارد و طبیعی خود می‌رسد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : راه های درمان طبیعی اختلال نعوظ

    کمبود ویتامین D باعث تولید رادیکال‌های آزاد می‌شود. رادیکال‌های آزاد عاملی برای تخریب نیتریک اکسید هستند. اگر نیتریک اکسید به میزان کافی وجود نداشته باشد، خون‌رسانی به آلت تناسلی مختل شده و اختلال نعوظ را به دنبال خواهد داشت. تامین ویتامین D برای درمان اختلال نعوظ مانع تخریب نیتریک اکسید می‌شود. این ویتامین برای تقویت نعوظ نیز موثر می‌باشد.

    نقش ویتامین C برای درمان اختلال نعوظ

    ویتامین C درمان طبیعی اختلال نعوظ و رفع اختلال نعوظ

    همان‌طور که گفته شد نقش ویتامین ها در درمان اختلال نعوظ به اثبات رسیده است. یکی از این ویتامین‌ها ویتامین سی می‌باشد. ویتامین C به بهبود جریان خون کمک می‌کند. جریان خون بر عملکرد نعوظ تاثیر می‌گذارد، بنابراین ویتامین C  ممکن است به بهبود عملکرد جنسی و درمان این بیماری کمک کند. ویتامین C نمی‌تواند در بدن ذخیره شود، بنابراین برای رفع اختلال نعوظ، افراد باید غذاهای غنی از ویتامین C را به طور مرتب و  روزانه مصرف کنند. این ویتامین برای تقویت نعوظ نیز مناسب است. برای درمان مشکلات نعوظ از منابع خوب ویتامین C استفاده کنید.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : 9 ورزش برای رابطه جنسی بهتر

    این منابع عبارتند از:

    –  مرکبات

    – انواع توت‌ها

    – خربزه

    – آناناس

    – پاپایا

    – گوجه فرنگی

    – اسفناج

    – کلم بروکلی

    درمان‌های خانگی در کنار مصرف ویتامین

    تغییر دادن شیوه زندگی، راهی است که سلامت جنسی را بهبود می‌بخشید و راهی است برای درمان طبیعی این بیماری. مصرف سیگار، چاقی و استرس می‌تواند به اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی منجر شوند. سیگار کشیدن باعث آسیب دیدن رگ‌های خونی در بدن می‌شود. از آن‌جایی که جریان خون طبیعی در آلت تناسلی برای عملکرد نعوظ ضروری است، برای درمان این بیماری باید اقدامات مناسب در راستای سلامتی رگ‌های خونی انجام شود.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : روغن های گیاهی برای درمان اختلال نعوظ 

    چاقی می‌تواند گردش خون را تحت تاثیر قرار دهد. ورزش منظم ممکن است یکی از بهترین روش‌هایی باشد که می‌توان برای درمان اختلال نعوظ انجام داد. ورزش نه تنها باعث بهبود گردش خون می‌شود، بلکه می‌تواند منجر به کاهش وزن و کاهش استرس نیز بشود. استرس در واقع یک عامل مهم است که می‌تواند منجر به اختلال نعوظ  و ناتوانی جنسی شود. نگرانی در مورد سرمایه، کار یا سایر نگرانی‌ها می‌تواند عملکرد جنسی را مهار کند و بیمار را به ناتوانی جنسی مبتلا کند. پاسخ جنسی با سیگنال‌های مغزی شروع می‌شود، اما استرس و اضطراب در مسیر این سیگنال‌های مغز قرار می‌گیرند و باعث بروز اختلال نعوظ می‌شوند. عدم مواجهه با استرس و مدیریت استرس راهی است برای رفع اختلال نعوظ .

    برای درمان مشکلات نعوظ چه زمانی لازم است با دکتر خود صحبت کنید؟

    اگر پس از تغییرات در شیوه زندگی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، نشانه‌های بهبود اتفاق نیفتاد، با پزشک خود در خصوص آن صحبت کنید. افراد بسیاری در این خصوص به پزشک مراجعه نمی‌کنند، اما باید بدانند در اکثر مواقع با درمان‌های مناسب، رفع اختلال نعوظ به راحتی انجام می‌شود.

    اختلال نعوظ همچنین می‌تواند نشانه‌ای از مشکلات دیگر مانند بیماری قلبی عروقی یا دیابت باشد. بنابراین برای سلامت کلی فرد مهم است که درباره درمان این بیماری با پزشک خود صحبت کند.

    منبع:

    https://www.healthline.com

    PN:0166

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    محصولات مرتبط

    4 دیدگاه برای نقش ویتامین ها در درمان اختلال نعوظ ثبت شده است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *