دانلود بهترین اپلیکیشن های برنامه رژیم غذایی

دانلود بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی
  • به نظر شما بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی کدام است؟ آیا با انواع اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان آشنا هستید؟ امروزه با پیشرفت علم شاهد انواع گسترده‌ اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی هستیم. این برنامه‌ها به کاربر در جهت تغذیه سالم، لاغری یا دیگر اهداف کمک می‌کنند. برخی از این برنامه‌ها ایرانی و برخی خارجی هستند. برای بررسی و معرفی ۱۰ اپلیکیشن برتر رژیم غذایی با فیتولند همراه باشید.

    بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی فارسی و انگلیسی

    بی‌شک دریافت برنامه غذایی تخصصی از مربیان یا متخصصین تغذیه بهترین انتخاب خواهد بود. این برنامه‌ها به صورت شخصی و تخصصی طراحی می‌شوند. بنابراین دارای بیشترین بازدهی هستند. بااین‌حال ممکن است به دلایلی قادر به دریافت رژیم غذایی از متخصص نباشید. تنوع و پیشرفت نرم افزارها در این زمینه به کمک ورزشکاران یا حتی افراد عادی آمده‌اند. با این روش به راحتی قادر به دریافت برنامه غذایی یا کالری شماری هستید. برای دانلود برنامه رژیم غذایی می‌توانید به راحتی از این نرم افزارها کمک بگیرید.

    بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی

    LOSE IT اپلیکیشن رژیم لاغری

    این برنامه جهت کاهش وزن توسط شرکت معتبر FitNow طراحی شده است. این شرکت در زمینه تناسب اندام و سلامت فعالیت دارد. نرم افزار مورد نظر با برنامه و هدف گذاری، امکان کاهش وزن در کوتاه‌ترین زمان ممکن را فراهم می‌کند. همچنین برنامه را با توجه به شرایط بدنی هر فرد ارائه می‌دهد.

    در این اپلیکیشن دو اصل برای کاهش وزن در نظر گرفته شده است. یکی هدف غذایی و دیگری هدف تمرینی است. با کمک این دو مورد به سرعت شاهد پیشرفت خود خواهید بود. همچنین امکان شخصی‌سازی برنامه‌ها نیز وجود دارد. جهت دانلود LOSE IT کلیک کنید.

    اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان

    MyFitnessPal یکی از بهترین انواع اپلیکیشن رژیم لاغری

    MyFitnessPal از انواع بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی می‌باشد. این برنامه محبوب برای سیستم عامل اندروید طراحی و منتشر شده است. با استفاده از این اپ کالری شمار، به راحتی وزن خود را کم کنید. این برنامه بانک اطلاعاتی وسیعی با بیش از 6 میلیون نوع غذا دارد. تنها با صرف کمتر از 5 دقیقه در روز برنامه غذایی یا تمرینی خود را بررسی نمایید. این اپلیکیشن علاوه بر رژیم غذایی و کالری شماری، دارای تمرینات و حرکات مختلف ورزشی نیز می‌باشد. جهت دانلود MyFitnessPal کلیک کنید.

    اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی

    Pact بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی

    Pact یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین انواع اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان و تناسب اندام است. این برنامه به طور دقیقی وضعیت جسمانی شما را بررسی می‌کند. یکی از نکات جالب توجه این اپ، جریمه و پاداش کاربران در قبال دستیابی به هدف مورد نظر است.

    انواع برنامه های رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن و افزایش وزن و رژیم های درمانی گیف

    پس از تعیین هدف، در صورت دست‌یابی به آن پاداش خواهید گرفت. در غیر این صورت جریمه می‌شوید. این پاداش توسط افرادی به شما داده می‌شود که به هدف خود نرسیده و جریمه شده‌اند. امکان پیگیری برنامه‌های تمرینی حتی از طریق مربی نیز توسط این برنامه وجود دارد. برای دانلود برنامه جذاب Pact کلیک نمایید.

    دانلود بهترین اپلیکیشن های برنامه رژیم غذایی

    Diet Hero اپلیکیشن رژیم غذایی آیفون

    برنامه Diet Hero یک اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی IOS می‌باشد. این برنامه میزان کالری‌ دریافتی و سوزانده شده را بررسی می‌نماید. شما در این نرم افزار غذاهای مورد نظر و هدف نهایی خود را تعیین می‌کنید. سپس اپلیکیشن راهنمایی می‌کند که باید چه میزان از مواد غذایی مورد نظر را مصرف نمایید. می‌توانید برای کاهش یا افزایش وزن از این برنامه کاربردی استفاده کنید. جهت دانلود Diet Hero کلیک نمایید.

    بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی

    اپلیکیشن رژیم غذایی Fooducate

    این برنامه بیشتر از یک کالری شمار ساده عمل می‌کند. با کمک Fooducate، به سلامتی، تناسب اندام و لاغری خود کمک نمایید. این برنامه به عنوان بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی مانند یک متخصص تغذیه همراه شما خواهد بود. رژیم بر پایه ترکیبات مواد غذایی و غذاهای سالم طراحی می‌گردد. همچنین امکان شخصی‌سازی رژیم غذایی در این نرم‌افزار وجود دارد.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : دانلود برنامه رژیم غذایی رایگان

    میزان کالری هر ماده غذایی در این برنامه تعیین شده است. نرم افزار مورد نظر قابلیت‌های دیگری همچون اسکن بارکد مواد غذایی و ارائه مستقیم مشخصات آن‌ها را دارد. همچنین بهترین شرایط و مواد غذایی را پیشنهاد می‌دهد. برای دانلود Fooducate کلیک کنید.

    اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان

    Nike Training Club یکی دیگر از اپلیکیش های رژیم غذایی رایگان

    در کنار دانلود اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان شما به برنامه‌ای برای تمرین و ورزش نیاز دارید. Nike Training Club یک ابزار بسیار کاربردی برای ورزش کردن است. در این برنامه تمرینات و حرکات متنوعی را برای تمام عضلات بدن مشاهده خواهید کرد. همچنین امکان بهره بردن از تمرینات استقامتی و یوگا نیز وجود دارد. زمان تمرینات متنوع بوده و برای سطح مبتدی تا پیشرفته مناسب است. برای دانلود Nike Training Club کلیک کنید.

    اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی

    اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی و ورزش IPhone Health App

    این برنامه تخصصی یکی از بهترین نرم افزارهای تناسب اندام و کاهش وزن می‌باشد. برنامه Health اپل قابلیت‌های بسیار متنوعی ارائه می‌کند. اگر از آیفون 5 اس یا نسخه‌های بالاتر استفاده می‌کنید، این نرم افزار بدون نیاز به هیچ گجت دیگری قادر به ردیابی بسیاری از فعالیت‌های شما می‌باشد. بااین‌حال این اپلیکیشن، در کنار گجت‌هایی همچون اپل واچ به مراتب کاربردی‌تر عمل خواهد کرد.

    با وصل شدن به اپل واچ از امکاناتی نظیر نمایش تعداد گام‌های طی شده بهره‌مند شوید. همچنین مسافت طی شده، شخصی‌سازی برنامه غذایی و شمارش کالری‌ها تنها بخشی از مزایا آن است. جهت دانلود iPhone Health App، بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی کلیک نمایید.

    دانلود بهترین اپلیکیشن های برنامه رژیم غذایی

    اپلیکیشن رژیم غذایی لاغری Google Fit

    گوگل فیت برنامه محبوب ورزشی گوگل برای تناسب اندام است. یکی از برترین قابلیت‌های گوگل فیت به نسبت دیگر رقیبانش، پشتیبانی آن از گجت‌های پوشیدنی می‌باشد. تمامی اطلاعات به صورت مستقیم از آن‌ها دریافت و در نرم افزار ثبت می‌گردند. اگر از گجت‌های پوشیدنی‌ استفاده نمی‌کنید، لازم است تمامی اطلاعات ورزشی را به صورت دستی وارد نمایید.

    هرگونه فعالیتی از طریق این برنامه ورزشی و اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان به دقت ثبت می‌شود. در نهایت نیز در  قالب نمودار گرافیکی به شما نمایش می‌دهد. این برنامه رقیب برنامه health در سیستم‌ عامل IOS است. همچنین در این نرم افزار امکان شمارش کالری، جهت طراحی دقیق‌تر رژیم غذایی وجود دارد. برای دانلود نرم افزار اندرویدی گوگل فیت کلیک کنید.

    بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی

    برنامه Weight Watchers یا WW

    این برنامه یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی مناسب برای تناسب اندام است. این نرم افزار تقریباً مشابه اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی Fooducate عمل می‌کند. محاسبه میزان کالری مواد غذایی مصرفی به کمک Weight Watchers وجود دارد. همچنین با این اپلیکیشن امکان اسکن بارکد مواد غذایی و دستیابی به اطلاعات تغذیه‌ای دقیق آن هست. در این نرم‌افزار بیش از 86 هزار نوع غذا دارد. برای دانلود Weight Watchers کلیک نمایید.

    اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان

    اپلیکیشن رژیم لاغری رایگان زیره

    تمرکز این اپلیکیشن بر روی اهدافی است که شما تعیین می‌نمایید. پس از دانلود و نصب برنامه، حساب کاربری جدیدی با ایمیل یا شماره ‌تماس خود ایجاد خواهید کرد. سپس باید هدف از تناسب اندام شامل کاهش، افزایش وزن و یا تثبیت وزن را انتخاب نمایید. هنگام ورود به برنامه، جنسیت، وزن، قد، سن و… را به‌درستی تکمیل کنید. در این صورت عملکرد برنامه به مراتب دقیق‌تر خواهد بود.

    به کمک برنامه زیره، کالری مواد غذایی مصرفی خود را محاسبه نمایید. همچنین نرم افزار در آشنایی با مواد غذایی کم‌کالری به شما کمک می‌کند. در کنار رژیم، از حرکات مختلف ورزشی موجود در اپلیکیشن برای دستیابی سریع‌تر به تناسب اندام نیز کمک بگیرید.

    یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان، ارائه‌ هشدار در ‌صورت مصرف غذاهایی پرکالری است. به خاطر داشته باشید که مصرف غذاهای پرکالری بر افزایش وزن و از‌ دست ‌دادن تناسب‌اندام تأثیرگذار می‌باشد. برای دانلود نرم افزار زیره کلیک کنید.

    اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان

    اپلیکیشن رژیم هوشمند کرفس

    ابتدا لازم است مشخصات خود را وارد کنید تا بهترین وزن و رژیم غذایی را دریافت نمایید. اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی کرفس میزان کاهش یا افزایش وزن را در بازه‌های زمانی هفتگی تعیین می‌کند. این برنامه مبتنی‌ بر شمارش کالری می‌باشد. رژیم شخصی خود را متناسب با کالری محاسبه‌شده‌ برنامه‌ کرفس تعیین و برای تحقق آن تلاش کنید. لازم به ذکر است که این برنامه دارای 150 دستور غذایی رژیمی ساده و سالم می‌باشد. جهت دانلود کرفس کلیک نمایید.

    دانلود بهترین اپلیکیشن های برنامه رژیم غذایی

    نرم افزار رژیم غذایی مانکن

    یکی از ویژگی‌های مهم‌ اپلیکیشن مانکن رابط کاربری ساده و جذاب آن می‌باشد. مانکن از جمله بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی به قابلیت کالری ‌شماری مجهز است. همین مسئله تأثیر زیادی بر الگوی مصرف غذایی خواهد گذاشت. به کمک این اپ، هدف‌گذاری کنید. ابتدا هدف وزنی خود را تعیین نمایید تا برنامه روش‌های رسیدن به آن هدف را پیشنهاد دهد.

    در بخش هدف‌گذاری، می‌توانید قابلیت چربی سوزی برای لاغری سریع را نیز فعال نمایید. در این صورت روند فوق‌العاده‌‌ای را مشاهده خواهید گرد. یکی دیگر از قابلیت‌های این اپ، تجزیه‌ و تحلیل بشقاب غذایی است. این برنامه به شما اعلام می‌کند که مصرف چه مقدار از مواد غذایی مدنظرتان می‌تواند مناسب باشد.

     البته نباید بخش مربوط به تمرینات ورزشی از اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان مانکن را نادیده گرفت. این بخش تمریناتی از سطح مبتدی تا پیشرفته را ارائه می‌دهد. بررسی مصرف آب روزانه و گام شمار از دیگر مزایای این برنامه است. جهت دانلود نرم افزار  مانکن کلیک کنید.

    بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی

    اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان بنتو

    بنتو، محصولی دیگر از تیم کرفس می‌باشد. دستور غذاهای رژیمی، هدف‌گذاری، کالری شماری، ماکرو شماری و آب شماری از امکانات اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی بنتو است. این نرم افزا رژیم‌های متنوعی بر اساس ذائقه‌ و اهداف مختلف ارائه می‌دهد. رژیم کتوژنیک، دیتاکس، پالئو، گیاهخواری، پرپروتئین و… برخی از این موارد هستند.

    همچنین خانم‌های باردار یا شیرده می‌توانند رژیم اختصاصی خود را دریافت نمایند. تغییر میزان دشواری رژیم یا حذف غذاهایی که به آن حساسیت دارید، در بنتو امکان‌پذیر می‌باشد. هر روز ۶ وعده صبحانه، ناهار، شام و سه میان وعده، در اختیار شما قرار داده می‌شود. تعویض هر یک از وعده‌ها نیز امکان‌پذیر است.

    در هر وعده اطلاعات جامع غذایی، از جمله کالری، میزان درشت مغذی‌ها، شکر، فیبر، سدیم و… نمایش داده می‌شود. امکان تهیه لیست خرید محصولات مورد نیاز نیز وجود دارد. همچنین دو روز در ماه، روز آزاد یا cheat day بوده و احتیاجی به رعایت رژیم نیست. جهت دانلود  بنتو کلیک کنید.

    سخن پایانی

    با کمک بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی می‌توانید رژیم خود را درجهت اهداف تناسب اندام خویش تنظیم کنید. اما به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از این نرم افزارها نمی‌توانند بهینه‌ترین و سالم‌ترین رژیم مخصوص شما را طراحی کنند. امروزه تنوع اپلیکیشن رژیم غذایی رایگان بیشتر شده است. Fooducate، Pact و MyFitnessPal تنها برخی از انواع اپلیکیشن برنامه رژیم غذایی هستند. برنامه کرفس، زیره و بنتو نیز جزو برنامه‌های ایرانی برتر می‌باشند.

    PN:0468

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۷ رای

    محصولات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *