برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان

برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان ۱۳۴۰ کالری
  • برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان یک رژیم ۱۳۴۰ کالری بوده و برای افرادی مناسب است که روزانه به حدود ۱۳۴۰ کالری نیاز دارند. اگر شما هم در مسیر لاغری و کاهش وزن یا افزایش وزن به این میزان کالری نیاز دارید؛ این برنامه رژیم غذایی برای شما مناسب می‌باشد. توصیه می‌کنیم پیش از اجرای این برنامه موارد زیر را مطالعه کنید.

    رژیم غذایی لاغری رایگان یک ماهه ۱۳۴۰ کالری برای چه افرادی مناسب هست؟

    برای اطمینان از مناسب بودن این برنامه برای شما میزان کالری مورد نیاز روزانه خود را به صورت رایگان در فیتولند محاسبه نمایید. برای این‌کار بر روی کلمه ” محاسبه میزان کالری مورد نیاز ” در باکس زیر کلیک فرمایید.

    میزان کالری دوران رژیم شما نباید با میزان کالری مورد نیاز روزانه شما تفاوت زیادی داشته باشد. این نکته بسیار حایز اهمیت می‌باشد. مثلا اگر در شرایط فعلی شما با انجام محاسبه بالا به ۲۵۰۰ کالری در روز نیاز دارید؛ نباید به یکباره میزان کالری مورد نیاز خود را به ۱۳۴۰ کالری برسانید. با این کار سرعت کاهش وزن شما افزایش نمی‌یابد. بلکه متابولیسم بدن شما به صفر می‌رسد. زیرا بدن به حالت آماده باش برای محافظت از خود وارد می‌شود.

    انواع برنامه های رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن و افزایش وزن و رژیم های درمانی گیف

    در نتیجه برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان ۱۳۴۰ کالری برای افرادی مناسب است که ماکزیمم به ۱۸۵۰ و حداقل به ۱۳۴۰ کالری در روز نیاز دارند. اگر برای حفظ وزن فعلی خود به کمتر از ۱۳۴۰ کالری در روز احتیاج دارید؛ این رژیم سبب افزایش وزن شما می‌شود.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : محاسبه کالری مورد نیاز بدن

    در صورتی‌که با انجام محاسبات بالا شما به میزان کالری متفاوت‌تر ( کمتر یا بیشتر ) نیاز داشتید می‌توانید با کلیک کردن بر روی نوشته برنامه رژیم غذایی آماده وارد بخش مرتبط شده و انتخاب خود را انجام دهید. در این بخش رژیم‌های لاغری و تناسب اندام از 1220 کالری تا 2120 کالری قابل دریافت می‌باشد. تمامی برنامه‌های رژیم غذایی آماده فیتولند بر پایه اصول علمی و تجربه متخصصین تغذیه فیتولند طراحی شده است.

    برای دریافت فایل کامل برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان به صورت پی دی اف کلیک کنید.

    توصیه همیشگی متخصصین تغذیه در مورد انتخاب بهترین برنامه رژیم غذایی ، استفاده از یک برنامه رژیم غذایی اختصاصی می‌باشد. در این برنامه غذایی که متناسب با شرایط شما و میزان کالری استاندارد شما طراحی می‌شود، متخصصین ابتدا اطلاعات شما را مورد آنالیز قرارداده و بر اساس نیاز شما و شرایطی که دارید بهترین رژیم غذایی را برای شما طراحی می‌کنند. در صورت نیاز به این برنامه روی عبارت روبرو کلیک کنید. دریافت رژیم غذایی آنلاین

    توصیه‌های عمومی و مهم برای اجرای برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان فیتولند

    رژیم لاغری یک ماهه رایگان

    جهت دست‌یابی به اهداف تناسب اندام خود با یک رژیم غذایی برای لاغری نکات زیر را رعایت فرمائید:

    ۱- رژیم غذایی خود را بر اساس لیست پیشنهادی برنامه‌ریزی کنید. اما اگر به هر دلیلی امکان صرف وعده غذایی پیشنهادی را ندارید؛ از معادل‌های غذایی استفاده نمایید. این فایل به همراه رژیم غذایی برای شما ارسال شده است.

    ۲- هیچ‌یک از وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها را حذف نکنید. زیرا این تعداد وعده غذایی برای بهینه شدن متابولیسم شما در نظر گرفته شده‌اند.

    ۳- هر کدام از وعده‌ها را در ساعت پیشنهادی مصرف کنید. این‌کار به تنظیم ساعتی درونی بدن و افزایش اثربخشی کمک می‌کند.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

    ۴- اگر در یک روز به هر علتی به رژیم خود پایبند نبودید؛ دلسرد نشوید. در طی هفته امکان جبران آن برای شما وجود دارد. تنها به شرطی که در ادامه بر رژیم خود پایبند بمانید.

    ۵- اندازه مواد غذایی در نظر گرفته شده برای هر وعده را رعایت کنید. زیرا حجم و کالری تمامی وعده‌های غذایی بهینه شده‌اند. بنابراین یک وعده غذایی را از سایر وعده‌ها سنگین‌تر نکنید. این‌کار سبب کاهش سوخت و ساز بدن می‌شود.

    ۶- تمرینات ذهن‌آگاهی را فراموش نکنید. این تمرینات در اثربخشی و ماندگاری تاثیرات رژیم غذایی بسیار موثر هستند.

    ۷- با دانلود برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان به وزن ایده‌آل خود نخواهید رسید. کاهش یا افزایش وزن یک فرآیند نوسانی و زمان‌بر است. صبور باشید و جهت رسیدن به اهداف تناسب اندام خود به رژیم پایبند باشید.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه رژیم غذایی آماده

    وعده صبحانه در رژیم غذایی رایگان ۱۳۴۰ کالری

    لازم است هر یک روز در میان تخم‌مرغ آب‌پز را با پنیر ساده جایگزین نمایید. سعی کنید صبحانه خود را ساعت ۷ صبح میل کنید. زیرا این زمان بهترین زمان صرف صبحانه برای تناسب اندام است.

    صبحانه برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان

    منوی غذایی صبجانه در برنامه رژیم غذایی یک ماهه رایگان شامل موارد زیر می‌باشد

    دو کف دست نان سنگگ ( هر کف دست معادل 30 گرم می‌باشد)

    یک عدد تخم مرغ آب پز

    یک لیوان شیر کم چرب

    یک لیوان چای

    2 حبه قند ( بهتر است شکر را با شیرین کننده دیگری جایگزین کنید)

    میان وعده صبح:

    میان‌ وعده‌ها از گرسنگی و پرخوری زیاد در وعده‌های اصلی جلوگیری می‌کند. همچنین علاوه بر تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن، سبب افزایش میزان متابولیسم نیز می‌شوند. در رژیم ۱۳۴۰ کالری مجاز به مصرف یک واحد میوه هستید. بهترین زمان داشتن میان وعده صبح ساعت ۱۰ صبح است. جهت انتخاب میوه دلخواه از فایل ارسالی معادل‌های غذایی استفاده کنید.

    میان وعده صبح برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان

    میان وعده صبح در برنامه لاغری یک ماهه رایگان 1340 کالری شامل یکی از موارد زیر می‌باشد. توچه داشته باشید که یکی از این موارد را انتخاب کنید

    یک سیب متوسط

    300 گرم هندوانه

    300 گرم طالبی

    100 گرم انگور

    یک لیوان توت فرنگی

    وعده ناهار

    ساعت ۱۳ ظهر بهترین زمان مصرف ناهار در برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان است. برای تنظیم سیستم گوارشی و رسیدن به اهداف تناسب اندام ناهار را در این ساعت میل کنید. همچنین تمامی مواد غذایی توصیه شده را میل نمایید. ممکن است به هیچ عنوان قادر به مصرف مواد غذایی توصیه شده نباشید. در این صورت از جدول معادل‌های غذایی کمک بگیرید. این جدول به همراه رژیم غذایی برای شما ارسال شده است.

    ناهار برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان

    میان وعده عصر:

    میان وعده عصر را حذف نکنید. بلکه آن را در ساعت ۴ عصر میل کنید. این میان وعده سبب سیر نگهداشتن شما تا وعده شام می‌شود. در میان‌ وعده عصر یک سهم میوه و یک لیوان چای به همراه یک واحد قند میل کنید. می‌توانید این میزان را به دو میان وعده با فاصله از هم تبدیل کنید. سهم میوه خود را پس از چای صرف کنید.

    برای دریافت فایل کامل برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان به صورت پی دی اف کلیک کنید.

    در میان وعده عصر هر دمنوش دلخواه و یا ترجیحا چای سبز را برای تسریع در متابولیسم جایگزین چای نمایید. نوشیدنی‌های کافئین‌دار مثل چای و چای‌سبز را بعد از ساعت ۶ عصر مصرف نکنید. زیرا این نوشیدنی‌ها کیفیت خواب شبانه را کاهش می‌دهند.

    میان وعده عصر برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان

    در برنامه غذایی یک ماهه رایگان 1340 کالری از یک نوشیدنی یا یکی از شیرین کننده‌های زیر استفاده کنید.

    2 حبه قند ( توصیه فیتولند عدم استفاده از شکر می‌باشد)

    15 عدد کشمش

    یک تیکه نبات حدود 5 گرم

    یک عدد خرما

    6 عدد توت خشک

    وعده شام:

    ساعت ۷ عصر بهترین زمان صرف شام برای بهبود سلامت بدن، هماهنگی با ساعت بدن و افزایش متابولیسم می‌باشد. وعده شام خود را در این زمان میل کنید. تمامی مواد غذایی موجود در برنامه رژیم غذایی را مصرف کنید. اگر به هیچ عنوان امکان مصرف یکی از موارد را ندارید، از فایل راهنمای تغذیه کمک بگیرید.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

    برای پر شدن سریع‌تر معده و پیشگیری از یبوست سالاد را پیش از سایر مواد غذایی میل کنید. هرگز سالاد را از رژیم حذف نکنید.

    شام برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان

    برنامه هفتگی شام در رژیم غذایی لاغری یک ماهه

    شنبه

    50 گرم ماهی

    سالاد بدون سس به اندازه دلخواه

    یک قاشق روغن زیتون

    یک شنبه

    یک لیوان عدسی

    سالاد بدون سس به اندازه دلخواه

    یک قاشق روغن زیتون

    دو شنبه

    90 گرم سیب زمینی آب پز

    نصف سینه مرغ یا یک ران مرغ

    سالاد بدون سس به اندازه دلخوا

    یک قاشق روغن زیتون

    سه شنبه

    یک کف دست نان سنگگ

    یک عدد تخم مرغ آب پز

    سالاد بدون سس به اندازه دلخواه

    یک قاشق روغن زیتون

    انواع برنامه های رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن و افزایش وزن و رژیم های درمانی گیف

    جهار شنبه

    یک کفگیر لوبیاپلو

    یک تکه گوشت 30 گرمی

    سالاد بدون سس به اندازه دلخواه

    سالاد بدون سس به اندازه دلخوا

    پنجشنبه

    نصف سینه مرغ یا یک ران کبابی

    سبزیجات بخارپزشده به میزان دلخواه

    یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

    سالاد بدون سس به اندازه دلخواه

    جمعه

    نصف کفگیر باقالی پلو

    یک تکه گوشت 30 گرمی

    سالاد بدون سس به اندازه دلخواه

    یک قاشق غذاخوری روغن زیتون

    وعده آزاد:

    وعده آزاد جهت مدیریت هوس‌های غذایی و پایداری رژیم در نظر گرفته می‌شود. در آن میزان مشخص از تنقلات یا مواد غذایی فاقد کالری را مصرف نمایید. به خاطر داشته باشید مصرف این وعده اختیاری است. اما هرگز بیش از مقادیر ذکر شده میل نکنید.

    برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان وعده آزاد

    حجیم کردن این وعده بیش از مقادیر توصیه شده سبب شکست رژیم می‌شود. بنابراین به اندازه مصرف کنید. اگر وعده آزاد داشتید؛ حتما فعالیت بدنی خود را افزایش دهید. این کار برای کاهش وزن و تسریع متابولیسم بسیار مهم است.

    همچنین می‌توانید از میزان کربوهیدارت خود کم کنید. به طور مثال یک واحد نان را در طول روز حذف کنید. اما به هیچ عنوان با این روش برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان را تغییر ندهید. زیرا میزان مواد غذایی و ترکیب آن‌ها در چربی سوزی و سرعت کاهش وزن شما تاثیرگذار است.

    بهترین کار مصرف از مواد غذایی بدون محدودیت در میان‌ وعده‌ها و پیش از صرف وعده‌های اصلی است. با این روش حجم معده پر شده و پایبندی به رژیم آسان‌تر است. علاوه بر این سبب کاهش گرسنگی و پیشگیری از یبوست می‌شود.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : رژیم غذایی کم کربوهیدارت

    فعالیت بدنی در کنار برنامه رژیم غذایی لاغری

    فعالیت بدنی منظم هم باعث کاهش وزن و لاغری شما خواهد شد و هم خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها را از بین خواهد برد. شما به جای آن‌که تنها با یک رژیم غذایی سخت به دنبال کاهش وزن و لاغری خود باشید می‌توانید با انجام یک برنامه تمرینی منظم ولی نه بسیار سخت در کنار برنامه غذایی خود مطمئن‌تر به تناسب اندام برسید. حتی در این شرایط ورزش کردن باعث می‌شود انگیزه شما برای ادامه مسیر سلامتی به دلیل تغییرات در سطح انرژی بدن بیشتر شود. کاهش فشار خون، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و کاهش سکته قلبی و کاهش سطح کلسترول خون، کاهش پوکی استخوان و کاهش دردهای عضلانی از جمله مزایای انجام تمرینات ورزشی منظم هستند.

    برنامه تمرین بدنسازی و تناسب اندام گیف

    شما با انجام روزانه 15 دقیقه ورزش متوسط می‌توانید در حدود 100 کالری بسوزانید. خوب اگر این تمرین را به صورت منظم و طی یکسال انجام دهید و سطح کالری مصرفی خود را ثابت نگه دارید همین ورزش کردن می‌تواند 4 الی 6 کیلو وزن شما را در طی یکسال کاهش دهد. این می‌تواند یک پیشرفت خوب باشد. به این نکته نیز توجه کنید که ورزش کردن علاوه بر محاسن بالا به دلیل افزایش اعتماد به نفس و کاهش سطح استرس و اضطراب باعث می‌شود با اراده قوی‌تر برنامه رژیم غذایی لاغری خود را دنبال کنید. 

    بنابراین در کنار رژیم برای رسیدن به تناسب اندام حتما ورزش کنید. اگر امکان رفتن به باشگاه را ندارید؛ از برنامه ورزش در خانه فیتولند استفاده کنید. همچنین انجام یکی از فعالیت‌های رایگان زیر نیز می‌تواند مفید باشد.

    • ۲۰ دقیقه دو درجا
    • ۶۰ دقیقه پیاده‌روی
    • ۲۰ دقیقه دوچرخه
    • ۱۵ دقیقه طناب زدن
    • ۲۰ دقیقه پینگ‌پونگ با دیوار

    برنامه غذایی یک ماهه رایگان

    راهنمای درست وزن کردن در برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان

    خیلی وقت‌ها نگرانی یا حساسیت بیش از حد شما باعث می‌شود،‌ دایم به دنبال وزن کردن خود و بررسی میزان تغییرات وزنی خود باشید. این خوب هست که شما به دنبال سنجش اثرات برنامه رژیم غذایی بر وزن خود هستید ولی باید توجه داشته باشید که شما در یک برنامه رژیم غذایی لاغری لازم است طبق اصول مشخصی در دوره‌های زمانی وزن خود را بسنجید. وزن کردن بلافاصله بعد از وعده غذایی،‌ بعد از ورزش،‌ قبل از خواب،‌ در دوران قاعدگی،‌ در دوران بارداری و یا دوران ابتدایی بعد از زایمان باعث ایجاد نتایج نادرستی می‌شوند. حتی زمانی که شما یک برنامه رژیم غذایی را به تازگی شروع کرده‌اید ممکن است نتایج دوره اولیه تغییرات نامنظمی به همراه داشته باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه به نکات زیر توجه داشته باشید.

    ۱-  هر هفته در یک روز مشخص خود را ورزن کنید.

    ۲-  حتما ترازوی خود را قبل از وزن کردن تنظیم نمایید.

    ۳- همیشه بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب شبانه و پس از رفتن به دستشویی خود را وزن کنید.

    4- یک معیار ۱۰ کیلوگرمی برای تست صحیح بودن ترازو انتخاب کنید. هر بار پیش از وزن کردن، به کمک این وزنه از صحیح بودن ترازو مطمئن شوید.

    سخن پایانی

    تنها با دریافت برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان به هیکل ایده‌آل خود دست نخواهید یافت. پایبندی به رژیم غذایی برای لاغری و داشتن فعالیت بدنی کافی تنها راه اصولی تناسب اندام و لاغری است. رمز زیبایی اندام و کاهش وزن در مصرف کافی مواد غذایی سالم و طبیعی است.

    این رژیم غذایی برای افرادی مناسب است که روزانه به حدود ۱۳۴۰ کالری نیاز دارند. اصلاح عادات نادرست غذایی و رفتار درمانی مهم‌ترین نکته کلیدی تثبیت وزن می‌باشد. مثبت بیاندیشید و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

    برنامه رژیم غذایی یک ماهه رایگان شامل چه میزان کالری می‌باشد؟

    این رژیم لاغری یک ماهه 1340 کالری می‌باشد که به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده می‌باشد. اگر شما به رژیم های غذایی با سایر کالری‌ها نیز نیاز داشته باشید می‌توانید از طریق لینک دریافت برنامه رژیم غذایی آماده کالری‌های 1220- 1480- 1610 – 1685-  1820 – 1900 – 2000- 2120 و 2200 را نیز دریافت کنید.

    برنامه لاغری یک ماهه رایگان شامل چه مواردی می‌باشد؟

    این برنامه رژیم غذایی یک ماهه رایگان شامل تمام وعده‌های غذایی می‌باشد که شما در طی روز نیاز دارید. این رژیم لاغری یک ماهه بر اساس 1340 کالری طراحی شده است و شما به راحتی می‌توانید تمام موادغذایی مورد نیاز خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که لازم است میزان کالری استاندارد شما حدود 1340 کالری باشد. حتما قبل از استفاده از این برنامه به میزان کالری مورد نیاز خود توجه داشته باشید. اگر کالری دریافتی استاندارد شما همین میزان باشد ولی شما افزایش وزن زیادی دارید بهتر است طی چند مرحله این کاهش کالری را تجربه کنید.

    اگر من بخواهم یک برنامه رژیم غذایی لاغری با توجه به شرایط بدنی و هدفم از تناسب اندام داشته باشم باید چه کنم؟

    برای داشتن یک رژیم اختصاصی شما لازم است از طریق فرم درخواست برنامه رژیم غذایی اختصاصی اقدام کنید. در این حالت شما تمامی اطلاعات شخصی خود از قبیل وزن، ابعاد بدن، تصاویر خود را بارگذاری خواهید کرد و متخصص تغذیه با بررسی اطلاعات شما بهترین برنامه رژیم غذایی را برای شما طراحی می‌کند.

    من از کجا متوجه بشم الان کدام برنامه رژیم غذایی شما را بگیرم؟
    ابتدا شما لازم است از طریق تست کالری مورد نیاز، میزان استاندارد کالری روزانه خود را به دست بیاورید. سپس از طریق محاسبه وزن ایده آل خود متوجه می‌شوید که چه میزان وزن اضافه یا کم دارید. توصیه می‌کنیم اگر اختلاف وزن شما زیاد نیست از همان برنامه رژیم غذایی با کالری نزدیک به کالری استاندارد خود استفاده کنید. اما اگر این میزان اختلاف زیادی دارد بهتر است طی چند مرحله و با دریافت برنامه رژیم غذایی متفاوت به وزن استاندارد خود برسید.


    برنامه رژیم غذایی آماده

    1 مشخصات
    2 انتخاب برنامه و پرداخت

    N:0423


    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۸۳ رای

    محصولات مرتبط

    96 دیدگاه برای برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان ثبت شده است

        1. سلام
          برنامه رژیم غذایی لاغری شما رو دانلود کردم. یکماهه حدود ۳ کیلو لاغر کردم ولی تو ماه دوم تفاوتی نکردم. برای لاغری بیشتر چی کار کنم؟

          1. همراه گرامی سارا عزیز
            برنامه رژیم غذایی لاغری که شما استفاده کردید برای نهایتا ۶ هفته می ‌تواند باعث تغییرات مناسب شود. پس از آن به علت عادت کردن بدن شما استپ وزنی را شاهد خواهید بود. توصیه می‌کنیم برای ادامه پیشرفت خودتان در مسیر تناسب اندام از برنامه رژیم غذایی اختصاصی استفاده کنید. موفق باشید.

            دریافت برنامه رژیم غذایی آنلاین زیر نظر متخصصین تغذیه

    1. سلام استاد
      من نیاز به مصرف روزانه 2400 کالری دارم. چی کار باید انجام بدم. این برنامه شما که خیلی هم خوبه 1340 کالری میده

    2. سلام اساتید محترم
      ممنون از این‌همه مطالب خوبتون. من این برنامه رژیم غذایی هفتگی شما رو ۱ ماهه استفاده کردم و الان ۳ کیلو کم کردم . ایا همین رژیم و ادامه بدم؟ ایا لازمه برای لاغر شدن بیشتر از برنامه دیگه ای استفاده کنم؟ اصلا لازمه تمرین هم داشته باشم ؟ خیلی سوال پرسیدم. ببخشید

      1. همراه گرامی مریم بانو عزیز
        سلام
        از پیام شما سپاسگزاریم.
        توصیه می کنیم برای لاغری بیشتر و سریع تر از برنامه رژیم غذایی اختصاصی استفاده نمایید. این برنامه با در نظر گرفتن تمام شرایط زندگی و ساختار فیزیکی و بیماری های احتمالی شما طراحی شده و لذا بهترین برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن شما خواهد بود. برای افزایش کالری سوزی و فرم گیری بهتر اندام ها نیز پیشنهاد می کنیم برنامه بدنسازی را در کنار رژیم غذایی خود دنبال کنید. همچنین شما می توانید برنامه بدنسازی اختصاصی مخصوص به خود را از متخصصین فیتولند دریافت کنید تا سریع تر و آسان تر به اهداف تناسب اندام خود دست یابید.
        سپاس

      1. جمیل عزیز سلام
        از بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم
        به امید موفق و سلامتی همیشگی شما

      1. درود فراوان
        دمتون گرم که یه برنامه رژیم لاغری به این خوبی رو ارایه دادید. مطالبتون مفید و کاربردی هستند. به عنوان یه متخصص تغذیه از سایتتون استفاده میکنم

    3. سلام میشه ترتیب روز ها رو عوض کرد مثلا روز یکشنبه غذا های سه شنبه رو مصرف کرد یا باید ترتیبی باشه.ممنون

      1. همراه گرامی امیر عزیز
        امکان جابه جایی روزها در طی هفته وجود دارد. اما در هر هفته فقط یکبار می توانید از منوی هر روز استفاده کنید. مثلا اگر روز یکشنبه منو روز سه شنبه را اجرا کردید، در طی هفته نمی توانید روز دیگری مجددا منوی روز سه شنبه را اجرا کنید. منوی هر روز فقط برای یک بار در هفته قابل اجرا است.
        موفق باشید.

        1. همراه گرامی فرامرز عزیز
          سلام
          از اینکه برنامه رژیم غذایی برای شما مناسب بوده است بسیار خرسندیم.
          موفق و سلامت باشید.

    4. سلام ببخشید سوالی داشتم من 13سالمه 52وزن دارم یک برنامه غذایی مناسب میخواستم

      1. همراه گرامی یونس عزیز
        از آنجا که شما در سنین رشد هستید توصیه می کنیم که به هیچ عنوان از رژیم های آماده و یا توصیه های افراد غیرمتخصص برای کاهش وزن استفاده نکنید. مهمترین اصل در سن شما رشد مناسب قد و سایر ارگان ها است که با رژیم های غیرتخصصی قطعا به خطر می افتد.
        برای کاهش وزن از برنامه غذایی اختصاصی که توسط متخصصین تغذیه با توجه به شرایط بدن شما طراحی می شوند استفاده کنید در غیر این صورت سعی کنید با افزایش فعالیت بدنی و ورزش و پرهیز از فست فودها و شیرینی جات این مسیر را طی کنید.
        موفق باشید.

    5. سلام
      برنامه رژیم غذایی ۳۰ روزه واقعا جواب میده؟
      یعنی چقدر کاهش وزن میشه در این رژیم لاغری داشت؟

      1. همراه گرامی فاطمه عزیز
        برنامه رژیم غذایی ۳۰ روزه یک برنامه عمومی است و به گونه ای طراحی شده است که برای عموم افراد موثر باشد. میزان کاهش وزن به عوامل زیادی از جمله بیماری‌های زمینه‌ای فرد، سبک زندگی،‌ میزان فعالیت و متابولیسم پایه بدن و … باز می‌گردد. اگر می خواهید کاهش وزن به صورت تخصصی را تجربه کنید توصیه می کنید با پشتیبانی تماس گرفته و از ایشان راهنمایی بگیرید.
        موفق باشید

          1. همراه گرامی نرگس عزیز

            پاسخ به این سوال شما به عوامل زیادی از جمله ویژگی‌های بدنی شما، بیماری‌های زمینه‌ای احتمالی، سبک زندگی و … شما بستگی دارد. لذا بدون آگاهی از این موارد امکان پاسخگویی ما به این سوال شما به صورت دقیق امکان‌پذیر نیست.
            اما به طور کلی می‌توان گفت که در یک شرایط نرمال انتظار کاهش وزن ۳ الی ۴ کیلویی را در یکماه داریم.

            موفق و سلامت باشید.

    6. سلام
      ممنون از این برنامه رژیم غذایی یک ماهه من ابتدا رژیم غذایی 2100 شما رو انتخاب کردم و 3 کیلو کم کردم. هنوز 2 کیلو اضافه وزن دارم. ایا همین رژیم و ادامه بدم؟ امکان این وجود داره که من از مشاور تغذیه شما مشورت بگیرم؟

      1. همراه گرامی سهیلا عزیز
        برنامه رژیم غذایی یک ماهه را نهایتا تا ۶ هفته می توانید استفاده کنید. پس از آن عملا بدن به آن عادت کرده و میزانی که نیاز هست کاهش وزن نخواهید داشت.
        بله. ما هم توصیه می کنیم که با یک متخصص تغذیه مشورت کرده و برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه اختصاصی خودتان را دریافت کنید. بدین منظور با پشتیبانی سایت در تماس باشید.
        موفق باشید.

    7. سلام و درود بر اساتید محترم
      من میخاستم یک برنامه رژیم غذایی از سایت شما خرید کنم. میشه لطفا تفاوت بین انواع رژیم های لاغری را بگید؟

      1. همراه گرامی سینا کرمی عزیز
        به طور کلی انواع رژیم های لاغری متفاوتی وجود دارد که هر کدام با محدود کردن یکی از درشت مغذی‌های چربی یا کربوهیدرات کار می‌کند. یک برنامه رژیم غذایی جنرال که عموم افراد می‌شناسند برنامه رژیم غذایی لاغری کاهش کالری است. البته در تمامی انواع رژیم های لاغری محدود کردن کالری و مصرف به اندازه آن اهمیت و ضرورت دارد.
        اگر به دنبال برنامه رژیم غذایی لاغری اختصاصی خود هستید توصیه می‌کنیم با متخصصین فیتولند مشورت کنید. ایشان با توجه به شرایط فیزیکی و سبک زندگی و بیماری‌های زمینه ای احتمالی بهترین نوع رژیم غذایی را برای کاهش وزن به شما پیشنهاد می‌کنند.
        موفق باشید.

    8. سلام
      خیلی ممنون از این برنامه رژیم لاغری و انواع برنامه رژیم غذایی لاغری موجود در سایتتون. برای من که خیلی مناسب و مفید بود. خداوند به شما برکت بده

      1. همراه گرامی محمد رضا عزیز
        سلام
        از بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم
        موفق باشید

    9. سلام و ممنون از این برنامه رژیم لاغری خوبتون. من خیلی راضی بودم و تصمیم گرفتم از رژیم غذایی اختصاصی شما هم استفاده کنم.

    10. عااالی بود این برنامه رژیم غذایی لاغری . برای من که عالی نتیجه داد و مرسی از شما که اینا را رایگان گذاشتید

        1. سلام
          چقدر خوبید که چند تا برنامه رژیم غذایی رایگان گذاشتید. من خودم تغذیه خوندم و وقتی رژیمتون و دیدم مشخصه کارتون درسته

    11. برنامه رژیم لاغری ۲۱۶۰ کالری شما رو گرفتم و طی این مدت ۲ ماه ۴ کیلو لاغر کردم. خیلی هم راحت بود و بر خلاف خیلی رژیم های لاغری دیگه که گرفته بودم اصلا سخت نبود. دلم نیومد براتون پیام نزارم و تشکر نکنم

      1. همراه گرامی فرزانه عزیز
        از این که توانسته اید با برنامه رژیم لاغری ۲۱۶۰ کالری فیتولند به وزن دلخواه خود برسید خداوند را شاکریم.
        از بازخورد مثبت و پرانرژی شما سپاسگزاریم.
        موفق باشید.

      1. همراه گرامی آریانا عزیز
        این مدت را می‌توانید بر اساس تمایل و وقت آزاد خود تنظیم نید اما بهترین زمان ورزش حوالی ساعت ۴ عصر می‌باشد. زیرا در این زمان عضلات بدن بیشترین آمادگی را دارند.
        موفق باشید

      1. سلام فیتولندی عزیز
        خدا را شاکریم که این برنامه های رژیم غذایی و سایر مطالب سایت ما مورد مقبول شما خوانندگان گرامی هست و از ابراز محبت شما کمال قدردانی را داریم

    12. سلام وقت بخیر ببخشید من چجوری میتونم به معادل غذاها دسترسی پیدا کنم برای هر هفته؟

      1. همراه گرامی نگار عزیز
        سلام
        به این لینک مراجعه کرده و برنامه ۱۳۴۰ کالری را به طور رایگان دانلود کنید.
        فایلهای درخواستی شما به صورت ضمیمه با برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان ۱۳۴۰ کالری دانلود خواهد شد و در اختیار شما خواهد بود.
        موفق باشید

        1. سلام
          اول خیلی ممنون از این برنامه رژیم غذایی خیلی خوبتون. توضیحات کامل و خیلی خوب بود. میشه یه کم راهنمایی کنید که چه رژیم های لاغری وجود داره و کدوم مناسبتره؟

          1. همراه گرامی سارا عزیز

            انواع مختلفی از رژیم های غذایی وجود دارد. بسیاری از این رژیم ها پایه علمی داشته و بسیاری دیگر صرفا مد روز بوده و کارآیی زیادی ندارند. برای آشنایی بیشتر با این مبحث مطالعه مقاله زیر را به شما همراه گرامی توصیه می‌کنیم.

            بررسی ۹ مورد از محبوب ترین رژیم های لاغری دنیا

      1. همراه گرامی سیاوش عزیز
        سلام
        بهترین رژیم غذایی یک برنامه رژیم غذایی اختصاصی است که بر اساس شرایط و ویژگی های شخصی شما طراحی شده است. این برنامه می‌تواند مسیر شما برای رسیدن به تناسب اندام را کوتاه کند. جهت سفارش برنامه رژیم غذایی اختصاصی به این لینک مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم‌ها درخواست طراحی برنامه رژیم غذایی آنلاین اختصاصی خودتان را ثبت کنید.
        موفق باشید.

    13. برنامه رژیم غذایی شما عالیه. چه برای رژیم لاغری که خودم استفاده کردم و چه برای رژیم افزایش وزن که ابجیم استفاده کرد

    14. درود بر اساتید محترم
      خیلی ممنون از برنامه رژیم غذایی عالیتون. من طی ۲ ماه ۹ کیلو لاغر کردم و خیلی خوشحالم

      1. همراه گرامی مسیح عزیز
        از بازخورد مثبت شما سپاسگزاریم. بی شک پشتکار و پیگیری شما در اجرای برنامه رژیم غذایی و نتیجه گرفتن موثر بوده است.
        موفق و سلامت باشید

    15. سلام
      ممنون از این همه برنامه های رژیم غذایی خوبتون که خیلیاش و رایگان در اختیار ما گذاشتید

    16. همراه گرامی سینا عزیز
      پس از گذشت یک ماه از برنامه رژیم غذایی لاغری سه ماهه خود با پشتیبانی تماس بگیرید. ایشان با دریافت مشخصات فیزیکی جدید شما برنامه ماه دوم را طراحی و برای شما ارسال خواهند کرد. به یاد داشته باشید که هر برنامه نهایتا برای ۶ هفته موثر است.
      موفق باشید.

    17. سلام بر اساتید محترم
      خیلی ممنون از این برنامه رژیم غذایی خوبتون. من البته نتونستم از برنامه رژیم غذایی رایگان شما استفاده کنم ولی 2100 کالری مورد نیازم بود که با هزینه خیلی کم این رژیم و از سایتتون خریدم.
      خیلی سایت خوبی دارید

    18. درود فراوان
      از رژیم لاغری شما استفاده کردم خوب بود. پیام تبریک بنده را داشته باشید. ایزد همراه شما

    19. همراه گرامی حسین عزیز

      بابت رضایت شما از برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان فیتولند خداوند را شاکریم.

      موفق باشید.

      1. همراه گرامی سمیه عزیز
        از رضایت شما خداوند را شاکریم. موفق و تندرست باشید.

    20. سلام عزیزم
      خیلی ممنون از سایت خوبتون. من ۲ ساله از سایتهای مختلف برنامه رژیم غذایی گرفتم ولی خب به خوبی سایت شما ندیدم. اول از برنامه رژیم لاغری رایگان استفاده کردم. ترس داشتم اعتماد کنم یا نه ولی دیدم برنامه رژیم غذایی شما خیلی خوب طراحی سده و ماه پیش اومدم برنامه رژیم غذایی اختصاصی ازتون گرفتم که کامل راضی هستم. مرسی

    21. برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان 1220 کالری شما رو گرفتم که خیلی خوب بود. مرسی

    22. سلام و خیلی ممنون از این برنامه رژیم غذایی اختصاصی و متنوع شما. یه رژیم غذایی منعطف و کاملا استاندارد و سالم. من تا الان شاید بیشتر از 4 تا سایت برنامه رژیمی گرفتم ولی به خوبی شما نبود. از برنامه رژیم لاغری رایگان شما استفاده کردم و راضی بودم و بعد اومدم یه برنامه رژیم غذایی اختصاصی از استادتون گرفتم. خیلی عالی

    23. باسلام ؛ متاسفانه در ایمیل ارسالی هیچ لینکی بچشم نمی خورد لطفا مجدد ارسال نمایید.

      1. همراه گرامی علی پاک دامن عزیز
        لطفا جهت رفع مشکل با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

      2. همراه گرامی علی پاک دامن عزیز
        لطفا جهت رفع مشکل با پشتیبانی فیتولند تماس بگیرید.

    24. این برنامه رژیم غذایی لاغری واقعا خوبه. فقط میشه غذاها رو با غذاهای دیگه جایگزین کرد؟

      1. همراه گرامی فریماه نیکزاد
        بله. با توجه به میزان های ذکر شده می توانید مواد غذایی را با مواد غذایی مشابه جایگزین کنید.

        موفق و تندرست باشید

    25. سلام و درود
      برنامه رژیم لاغری یک ماهه شما عالی بود. من حسابی از این برنامه به شدت استفاده بردم. عالی بود

    26. از این برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان استفاده کنید. واقعا برنامه خوبیه! من که راضی بودم.

    27. این برنامه غذایی برای لاغری واقعا خوبه…اینکه غذاهای معمولی داره عالیه…تشکر میکنم

    28. درود بر فیتولند
      ممنون از این برنامه رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن خوبتون. توضیحات کامل و مناسبی بود. امیدوارم شاد باشید و سلامت

    29. سلام بر اساتید محترم فیتولند
      خیلی ممنون از این همه مطالب خوب و مفیدتون در حوزه سبک زندگی سالم . این برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه شما رو من استفاده کردم و خیلی هم مناسب بود. لطفا به من راهنمایی کنید که من اگر بخوام ادامه بدم باز همین برنامه رژیم غذایی رایگان و ادامه بدم؟
      سپاس

      1. همراه گرامی فایزه عزیز
        برنامه های رژیم غذایی نهایتا برای ۶ هفته مناسب هستند. زیرا بدن به آن عادت کرده و بازخورد لازم را نخواهند داشت. توصیه می‌کنیم برای ادامه مسیر تناسب اندام خود یک برنامه رژیم غذایی اختصاصی سفارش دهید. موفق باشید.

        دریافت برنامه رژیم غذایی آنلاین زیر نظر متخصصین تغذیه

    30. سلام و درود بر فیتولند
      من از برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه شما استفاده کردم و نتیجه خوبی گرفتم. با این رژیم لاغری 3 کیلو در یک ماه لاغر شدم و خیلی هم سخت برام نبود. خاستم تشکر کنم. از همه شما ممنون.

      1. ندا جباری عزیز
        این برنامه رژیم غذایی لاغری یک ماهه رایگان هست. میزان کالری دریافتی شما با این برنامه غذایی ۱۳۲۰ کالری است.
        موفق باشید

    31. من از سایت شما برنامه رژیم غذایی یک ماهه رایگان رو گرفتم برای مامانم. عالی بود. البته این برنامه رژیم غذایی رایگان 1340 کالری شما خیلی با شرایط وزنی مامان من مناسب بود. نتیجه خوبی هم داد. خواستم از شما تشکر کنم. جالبه این هفته یه سر به مامانم زدم دیدم خودش داره رو سایت شما میچرخه و مطلب میخونه . برام جالب بود گفتم بزار تشکر کنم ازتون

      1. نورا خانم سلام
        پاسخ به این سوال شما از لحاظ علمی امکان پذیر نیست. میزان کم کردن وزن طی یک دوره رژیم غذایی موثر است به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد؛ از جمه متابولیسم بدن و میزان تحرک. اما به طور متوسط این رژیم می تواند باعث لاغری ۲ تا ۴ کیلوگرم در عرض یک ماه شود.
        موفق باشید

    32. من ازتون برنامه رژیم غذایی یک ماهه برای خواهرم گرفتم واقعا راضی بود. هم خوب لاغر شد اما گرسنگی نکشید.مرسی

    33. این برنامه رژیم لاغری واقعا آسون و راحته. غذاهای عجیب و غریب هم نداره. من که راضی بودم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *