معرفی بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه

معرفی بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه و نرم افزار ورزش در خانه
  • در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه می‌پردازیم. شما چه انتظاراتی از یک نرم افزار ورزش در خانه دارید؟ به طور معمول ترجیح می‌دهید که کاربر یک اپلیکیشن فارسی زبان باشید یا انگلیسی؟ فیتولند بهترین برنامه‌های ورزش در خانه رایگان برای آیفون و اندروید را برای آشنایی اجمالی و در یک دسته بندی کلی جمع‌آوری کرده است. همچنین لینک دانلود پس از معرفی هر نرم افزار درج شده است.

    برخی از این برنامه‌ها بر رژیم، آموزش حرکات و تمرینات دیگری همچون یوگا نیز تمرکز دارند. نرم افزار ورزش در خانه بانوان به طور مستقل وجود ندارد. در واقع در این نرم افزارها به نکات ظریفی همچون جنسیت ورزشکاران و تاثیرات آن در طراحی تمرین و رژیم پرداخته نشده است. قطعا این تنها نکته منفی این اپلیکیشن‌ها نخواهد بود.

    برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی فیتولند گیف

    معرفی چند اپ رایگان ورزش در خانه

    برخی نرم افزارها به صورت کاملاً رایگان در اختیار مخاطب قرار گرفته‌اند. بعضی دیگر تا قسمتی رایگان بوده و پس از آن احتیاج به پرداخت درون برنامه‌ای دارند. در ادامه ویژگی‌های برخی از این برنامه‌ها ذکر خواهد شد. جهت دانلود رایگان ورزش در خانه تنها بر لینک درج شده در ادامه هر مطلب کلیک کنید. پس از دانلود، آن را بر روی دستگاه خود نصب نمایید. همچنین می‌توانید از  برنامه ورزش در خانه طراحی شده توسط مربیان فیتولند نیز استفاده نمایید.

    نرم افزار Nike Training Club

    نرم افزار ورزش در خانه

    این نرم افزار ورزش در خانه برای کامپیوتر و موبایل قابل اجرا است. این برنامه شامل بیش از 185 برنامه تمرینی اختصاصی می‌باشد. تمرینات یوگا، HIIT و تمرین با وزن بدن به کمک این اپلیکیشن قابل اجرا است. تمرینات بدون تجهیزات و حتی تمرینات کاردیو نیز از دیگر برنامه‌ها می‌باشند.

    در این نرم افزار می‌توانید بر اساس نوع عضلات، برنامه خود را طراحی کنید. این اپلیکیشن شامل برنامه‌های تمرینی با زمان‌های مختلف از 5 تا 60 دقیقه‌ می‌باشد. همچنین تمرینات از سطوح مبتدی تا پیشرفته با شدت‌های متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. جهت دانلود نرم افزار Nike Training Club کلیک نمایید.

    برنامه Sworkit Fitness & Workout

    اپلیکیشن ورزش در خانه

    ورزشکاران متعددی در سراسر جهان از این اپلیکیشن استفاده‌ می‌کنند. این برنامه جهت تمرین در منزل بدون حضور در باشگاه طراحی شده است. شما قادر هستید با این برنامه از مزایای سیستم‌های تمرینی گوناگون بهره ببرید. این برنامه برای افرادی که زمان‌های کوتاهی برای تمرین دارند، برنامه‌های تمرینی مناسب را ارائه می‌دهد.

    تفاوتی ندارد که هدف شما کاهش یا افزایش وزن و بهبود انعطاف‌پذیری باشد. در هر حالت برنامه‌های تمرینی با اهداف متعدد در دسترس هستند. جالب است بدانید برنامه Sworkit Fitness & Workout بخش ویژه‌ای برای تمرینات افراد زیر 18 سال دارد. جهت دانلود برنامه Sworkit Fitness & Workout  کلیک کنید.

    اپلیکیشن ورزش در خانه رایگان  Fitbod Gym & Home Workout Log

    معرفی بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه

    تمرین کردن در باشگاه را ترجیح می‌دهید یا در منزل؟ آیا به دنبال افزایش قدرت، حجم یا کاهش وزن هستید؟ با هر یک از این شرایط و اهداف قادر به استفاده از این اپلیکیشن ورزشی خواهید بود. یکی دیگر از مزایای این برنامه آموزش نحوه انجام و تعداد ست‌ها و تکرارها است. همچنین نحوه انتخاب صحیح وزنه‌ها را نیز آموزش می‌دهد. این نرم افزار تمرینات را به صورت جذاب و سرگرم‌کننده آموزش خواهد داد. جهت دانلود نرم افزار Fitbod Gym & Home Workout Log کلیک نمایید.

    Seven Minute Workout یک نرم افزار ورزش در خانه برای آیفون و اندروید

    اپلیکیشن ورزش در خانه

    Seven Minute Workout به عنوان یک اپلیکیشن ورزش در خانه تمرینات کوتاه هفت دقیقه‌ای را شامل می‌شود. اگر به دنبال کاهش وزن، افزایش قدرت عضلانی و شکمی تخت هستید؛ این برنامه را توصیه می‌کنیم. این اپلیکیشن بهترین نرم افزار سال 2016 با بیش از 3 میلیون کاربر است.

    تمرینات با ویدئو ارائه شده و در نتیجه فرم صحیح حرکات به خوبی آموزش داده شده است. برنامه‌های تمرینی این نرم افزار شدت بالا داشته و به صورت سیستم دایره‌ای طراحی گردیده‌اند. تمرینات طراحی شده در منزل، حتی تا سطوح پیشرفته‌تر نیز در دسترس می‌باشند. جهت دانلود نرم افزار Seven Minute Workout کلیک نمایید.

    اپلیکیشن ورزش در خانه Adidas Training by Runtastic

    نرم افزار ورزش در خانهیک نرم افزار بی‌نظیر که شامل تمرینات کوتاه اما کامل است. همچنین امکان شخصی‌سازی این تمرینات ورزشی وجود دارد. Adidas Training by Runtastic به عنوان یک نرم افزار ورزش در خانه برای آیفون و اندروید مناسب می‌باشد. همچنین به دلیل سازگاری با ساعت‌های هوشمند مخاطبان متعددی را به خود جذب کرده است. این نرم افزار شامل بیش از 190 برنامه قدرتی با هدف بهبود فرم بدنی و تناسب اندام می‌باشد.

    برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی فیتولند گیف

    همچنین در حوزه چربی سوزی، تمرینات کل بدن، بهبود تعادل، سلامت و تندرستی برنامه‌های تمرینی ارائه می‌دهد. می‌توانید در رشته‌های مختلفی همچون یوگا و بوکس نیز در این اپلیکیشن برنامه طراحی کنید. علاوه‌براین امکان ساخت یک شبکه اجتماعی و ارتباط با سایر کاربران نیز در این نرم افزار وجود دارد. جهت دانلود نرم افزار Adidas Training by Runtastic کلیک کنید.

    برنامه Home Workout – No Equipment

    Home Workout - No Equipment در معرفی بهترین اپلیکیشن ورزش در خانه

    این نرم افزار شامل تمرینات روزانه مختص هر عضله است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید با صرف کمترین زمان در منزل، در روز عضله ساخته و فیت شوید. از مهم‌ترین مزایای این برنامه عدم نیاز به تجهیزات ورزشی می‌باشد. علاوه‌براین تمرینات گرم کردن و حرکات کششی نیز ارائه شده تا از طی روند سالم تمرینی مطمئن شوید.

    این اپلیکیشن ورزش در خانه روند تغییرات را بر روی نمودار ارائه می‌دهد. نحوه انجام تمرینات نیز به صورت ویدئو و انیمیشن است. همچنین امکان شخصی‌سازی برنامه و تمرینات وجود دارد. نرم افزار مورد نظر دارای تمرینات متعددی در حیطه چربی سوزی و اینتروال با شدت بالا می‌باشد. برای دانلود نرم افزار Home Workout – No Equipment کلیک نمایید.

    اپلیکیشن جیم شو

    نرم افزار ورزش در خانه جیم شو

    این نرم افزار ورزش در خانه ایرانی دارای بخش‌های مختلف تمرین و تغذیه می‌باشد. همچنین طیف وسیعی از تمرینات نظیر یوگا، بدنسازی و… را شامل می‌شود. یکی از بخش‌های مفید این برنامه کالری شماری آن بوده که برای رعایت رژیم غذایی کاربرد فراوانی دارد.

    مهم‌ترین قسمت این برنامه، “جیم شو TV” است. این بخش شامل صدها ویدئو و فیلم آموزش تمرین می‌باشد. به کمک آن‌ می‌توانید در خانه همانند باشگاه تمرین کنید. همچنین بانک موسیقی این اپلیکیشن بسیار کاربردی است. این برنامه برای رده‌های مختلف سنی با انواع سطوح آمادگی مناسب می‌باشد. جهت دانلود اپلیکیشن جیم شو کلیک نمایید.

    نرم افزار فیتب

    نرم افزار ورزش در خانه فیتب

    این اپلیکیشن شامل بیش از 180 ویدئو آموزش حرکات تمرینی در 12 دسته‌بندی مختلف است. تمرینات در منزل به تجهیزات پیشرفته خاصی نیاز ندارند. همچنین تمرینات باشگاهی نیز ارائه شده‌اند. برنامه‌های رژیم، تمرین و مکمل با سطوح مختلف توسط مربیان به شکل آنلاین ارائه می‌شوند. همچنین محاسبه شاخص BMI و کالری شماری دقیق از امکانات دیگر این نرم افزار می‌باشد. جهت دانلود اپلیکیشن فیتب کلیک نمایید.

    اپلیکیشن ورزش در خانه فیتنس کار

    نرم افزار ورزش در خانه فیتنس کار

    این نرم افزار شامل بانک حرکات ورزشی و بدنسازی با بیش از 1400 حرکت است. می‌توانید برنامه‌های خود را در این اپ قرار دهید تا در همه جا به آن دسترسی داشته باشید. در این صورت از نحوه صحیح انجام حرکات نیز مطمئن خواهید شد. اگر برنامه تمرینی ندارید، نگران نباشید. این نرم‌افزار شامل برنامه‌های ورزشی آماده از سطح مبتدی تا پیشرفته می‌باشد. همچنین امکان ساخت برنامه تمرینی و شخصی‌سازی آن در این نرم افزار برای ورزشکاران وجود دارد. برای دانلود نرم افزار فیتنس کار کلیک کنید.

    پا به پا یک نرم افزار ورزش در خانه بدون تجهیزات

    نرم افزار ورزش در خانه پابه پا

    تمرینات این نرم افزار ورزش در خانه بسیار ساده بوده و به تجهیزات نیاز ندارد. علاوه بر این برای هر هدف ورزشی مناسب خواهد بود. پا به پا شامل تمرینات هفت دقیقه‌ای بر پایه تحقیقات علمی است.  این تمرینات پرفشار با استراحت‌های کوتاه باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شوند. بخش موزیک‌های مخصوص تمرینات ورزشی نیز در این برنامه فعال است. از دیگر مزایای این برنامه، ارائه رژیم غذایی کاهش و افزایش وزن می‌باشد. برای دانلود نرم افزار پا به پا کلیک کنید.

    اپلیکیشن بدنساز آنلاین

    اپلیکیشن ورزش در خانه بدنساز آنلاین

    بدنساز آنلاین یکی دیگر از برنامه‌های ایرانی جامع در حیطه بدنسازی در خانه به صورت کاملاً حرفه‌ای می‌باشد. پس از نصب و ثبت‌نام، باید به سؤالاتی نظیر اندازه قد، وزن، سن و میزان فعالیت روزانه پاسخ دهید. همچنین  اندازه بخش‌های مختلف بدن مثل دور گردن، دور مچ و… خواسته می‌شود.

    این اپلیکیشن ورزش در خانه و باشگاه از این اطلاعات استفاده می‌کند. سپس در قسمت پروفایل، به صورت خودکار شاخص توده بدنی را محاسبه می‌نماید. در ادامه میزان کالری برای فعالیت‌های روزانه، وزن ایده‌آل و… را نیز محاسبه نموده و نمایش می‌دهد. به کمک این اپلیکیشن با مربیان حرفه‌ای مشاوره کرده و برنامه ورزشی مخصوص خود را دریافت نمایید. جهت دانلود نرم افزار بدنساز آنلاین کلیک نمایید.

    نرم افزار ورزش در خانه برای اندروید های فیت

    نرم افزار ورزش در خانه های فیت

    های فیت علاوه بر تمرینات بدنسازی، تمرکز زیادی بر رژیم غذایی دارد. در واقع پس از باز کردن برنامه اولین چیزی که مشاهده می‌کنید، مقالات تغذیه و رژیم غذایی است. همچنین در آن تمرینات مختلفی برای هر قسمت از بدن به صورت تخصصی طراحی شده‌اند. این تمرینات با انیمیشن و ویدئو آموزش داده می‌شوند.

    می‌توانید با توجه به هدف خود، برنامه را برای تعداد روزهای متفاوت طراحی نمایید. یکی دیگر از قسمت‌های جذاب نرم افزار های فیت بخش طرز تهیه غذای رژیمی می‌باشد. این نرم افزار نیز دارای ابزارهای محاسبه وزن ایده‌آل، شاخص توده بدن و متابولیسم پایه است. جهت دانلود نرم افزار های فیت کلیک کنید.

    اپلیکیشن MyFitnessPal

    اپلیکیشن ورزش در خانه Myfitnesspal

    در نهایت به محبوب‌ترین نرم افزار سلامت و تناسب اندام جهان اشاره می‌کنیم. این برنامه برای سیستم عامل‌های هوشمند اندرویدی طراحی و منتشر شده است. به کمک کالری شماری این برنامه به راحتی شاهد کاهش وزن خود باشید. این نرم افزار بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی مواد غذایی را شامل می‌شود.

    شما شاهد بیش از 6 میلیون نوع غذا در این برنامه خواهید بود. علاوه بر رژیم و کالری شماری از تمرینات و حرکات ورزشی آن نیز بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه در روز رژیم غذایی و برنامه تمرینی خود را بررسی نمایید. جهت دانلود اپلیکیشن MyFitnessPal کلیک کنید.

    سخن پایانی

    امروزه محبوبیت برنامه‌های آنلاین تمرینی و رژیمی رو به گسترش است. همچنین تعداد کاربران اپلیکیشن ورزش در خانه افزایش یافته است. در شرایطی که بیماری کرونا طی چند سال باعث تغییر عادت‌های اصلی زندگی مردم شد. مراجعه به باشگاه‌ها کاهش یافت و بسیاری از مردم برای حفط فرم بدنی و سلامتی خود به سمت نرم افزارهای ورزش در خانه و اپلیکیشن‌هایی آوردند که در این زمینه فعالیت دارند. یکی دیگر از زمینه‌های رشد یافته در این زمینه آموزش‌های انلاین گروهی بود که با نرخ رشد فزاینده‌ای نسبت به سایر گروه‌ها در حال توسعه می‌باشد. به کمک نرم افزار ورزش در خانه ویندوز یا دیگر سیستم عامل‌ها نیازی به تمرین در باشگاه نخواهید داشت و به راحتی با خرید تجهیزات ورزشی ساده در منزل امکان تمرین را دارید.

    می‌توانید از اپلیکیشن‌های خارجی همچون MyFitnessPal و Nike Training Club استفاده کنید. همچنین برنامه‌های طراحی شده ایرانی نظیر های فیت و جیم شو نیز پیشنهاد می‌شود. برخی از این اپلیکیشن‌ها به طور کامل رایگان هستند. بعضی دیگر نیز شامل قسمت‌های رایگان و یا با پرداخت درون برنامه‌ای می‌باشند.

    PN:0453

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    محصولات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *