برنامه رژیم غذایی و لاغری جنیفر لوپز

برنامه رژیم غذایی و لاغری جنیفر لوپز
  • در مورد برنامه رژیم غذایی جنیفر لوپز چه اطلاعاتی دارید؟ آیا برنامه غذایی جنیفر لوپز سخت و طاقت فرسا است؟ یا قابل اجرا برای همه افراد می‌باشد؟ سبک زندگی جنیفر لوپز ترکیبی از رژیم اصولی و تمرینات ورزشی مداوم است. رژیم لاغری جنیفر لوپز بر نوشیدن آب کافی و مصرف مواد غذایی ارگانیک تأکید فراوانی دارد. اگر به دنبال برنامه این خواننده و بازیگر مشهور هستید، این مقاله فیتولند را از دست ندهید.

    جنیفر لین افک که قبل از ازدواج به نام لوپز شناخته می‌شد در 24 ژوئیه 1969 در اسپانیا به دنیا آمد. این خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی، بازیگیری خود را به صورت حرفه ای از سال 1986 شروع و در سال 1997 اولین نقش اصلی خود را در فیلم معروف سلنا آغاز کرد. با این بازی وی نامزد جایزه گلدن گلوب شد. جنیفر که به خوانندگی و داشتن اندامی خاص مشهور است بعد از یک بازه زمانی کوتاه به عنوان پردرآمدترین بازیگر اسپانیایی هالیوود شناخته شد. جنیفر با داشتن برنامه رژیم غذایی و برنامه تمرینی مستمر ضمن حفظ اندام مناسب خود باعث حیرت طرفداران خود نیز شده است.

    برنامه تمرینات جنیفر لوپز 

    جنیفر ستاره دنیای موسیقی و هنر، 52 سال سن دارد. اما چهره‌ای جوان و شاداب داشته و حتی مشابه افراد 35 ساله است. راز جوانی او چیست؟ آیا تنها با دریافت رژیم غذایی آنلاین به این مرحله رسیده است؟ قطعاً خیر. جنیفر به طور مرتب و دقیق زیر نظر مربی‌اش “تریسی آندرسون” تمرینات بدنسازی دارد. معمولاً سه تا چهار روز تمرین با وزنه انجام می‌دهد. همچنین در کنار برنامه افزایش حجم باسن تمرینات هوازی دارد. اما اکنون با توجه به افزایش سن، کمی از شدت تمرینات خود در برنامه تمرین بدنسازی اختصاصی کاسته است.

    رژیم لاغری و تناسب اندام جنیفر لوپز

    جنیفر به طرفدارانش یادآور می‌شود که همواره در حال تلاش باشند. تناسب اندام به راحتی و یک شبه به دست نمی‌آید. برنامه رژیم غذایی سالم و اصولی علاوه بر زیبایی سبب بهبود سلامت پوست و مو می‌شود. پس اگر به دنبال راز این هنرمند هستید، تغذیه و تمرین خود را اصلاح کنید. مربی لوپز در سال 2016 اشاره کرد که تمام مواد غذایی رژیم جنیفر، ارگانیک هستند.

    تغییرات و چالش‌های برنامه رژیم غذایی جنیفر لوپز

    بر روی تمام غذاهای موجود در این رژیم فکر و برنامه ریزی شده است. مواد غذایی کیفیت بالایی داشته و غنی از مواد مغذی هستند. همچنین کیفیت پروتئین مصرفی در حد بالایی می‌باشد. این هنرمند با ایجاد برخی تغییرات بدن خود را به چالش می‌کشد. برای مثال به مدت یک هفته، مواد غذایی با کربوهیدرات بالا از برنامه غذایی جنیفر لوپز حذف شد. همچنین برای مدتی شکر را از برنامه تغذیه خود کاهش داده و حتی حذف نمود.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه افزایش حجم باسن

    همچنین به برنامه غذایی قبل و بعد تمرین اهمیت بسیاری می‌دهد. تا جای ممکن از مواد غذایی مفید استفاده کرده و از اثرات آن بر روی بدن آگاهی کامل دارد. در ادامه به جزییات بیشتری از برنامه غذایی این خواننده می‌پردازیم.

    سبک زندگی جنیفر لوپز

    لوپز حتماً طی روز 7 لیوان آب می‌نوشد. البته بدن هر شخص به میزان متفاوتی از آب نیاز دارد. با این حال تحقیقات تأکید بر مصرف این میزان از آب دارند. غذاهای فرآوری‌شده جایی در رژیم جنیفر ندارند. تا حد امکان از پروتئین زیاد و با کیفیت استفاده می‌کند. برای مثال تخم مرغ جز جدایی ناپذیر وعده صبحانه‌ او است. گوشت بوقلمون، برش‌های بدون چربی جوجه یا گوشت قرمز از دیگر منابع پروتئین هستند.

    انواع برنامه های رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن و افزایش وزن و رژیم های درمانی گیف

    همچنین ماهی سالمون برای دریافت امگا 3 در رژیم لاغری جنیفر لوپز به چشم می‌خورد. برای دریافت چربی سالم نیز از انواع آجیل مصرف می‌کند. به طور معمول بشقاب جنیفر پر از گیاهان با برگ سبز و سبزیجات چلیپایی می‌باشد. کلم پیچ، بروکلی و اسفناج معمولاً در بشقاب غذایی او به چشم می‌خورند. رژیم غذایی جنیفر لوپز شامل سبزیجات شیرینی همچون ذرت و هویج هم هست. در این صورت تنوع برنامه غذایی نیز افزایش خواهد یافت. در ادامه به یک روز از برنامه غذایی این هنرمند می‌پردازیم.

    رژیم غذایی جنیفر لوپز

    صبحانه در برنامه غذایی جنیفر لوپز

    جنیفر اغلب برنامه رژیم غذایی روزانه خود را با یک شیک آغاز می‌کند. معمولاً ترکیبی از بری‌ها، ماست یونانی، دارچین، عسل، یخ، مقداری آب لیمو و یک اسکوپ پودر پروتئین را مخلوط می‌نماید. همچنین جو دو سر را به همراه بری‌های تازه مصرف می‌کند. جنیفر معمولاً تمایلی به مصرف قهوه ندارد؛ مگر آن که بدون کافئین باشد. قبل شروع تمرینات نیز آب کافی می‌نوشد تا از هیدراته بودن بدن مطمئن گردد.

    نهار رژیم جنیفر لوپز

    همانطور که ذکر شد سبک زندگی جنیفر لوپز تأکید بر مصرف غذاهای ارگانیک دارد. به همین منظور برای نهار یک سالاد مملو از سبزیجات مانند کلم پیچ و دانه‌های کدوتنبل تُست شده، مصرف می‌کند. در کنار آن از پنیر کوئسو، موسیر، یک سس با آب‌لیمو تازه و روغن زیتون بکر هم استفاده می‌نماید. جنیفر یک سالاد با ماهی سالمون، بروکلی، فلفل، کدو سبز و مقدار کمی وینی گرت در برنامه خود دارد.

    برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی فیتولند گیف

    همچنین در روزهای شلوغ کاری پروتئین بیشتری در برنامه رژیم غذایی خود مصرف می‌کند. با این روش به مدت زمان بیشتری انرژی داشته و سیر خواهد بود. همانطور که ذکر شد، منابع پروتئینی رژیم لاغری جنیفر لوپز شامل سفیده تخم مرغ، ماهی و گوشت بوقلمون است. او از سینه مرغ و گوشت قرمز گاوی که با علف‌های طبیعی تغذیه شده‌اند؛ استفاده می‌نماید. برای میان وعده هم آجیل و میوه میل می‌کند.

    سبک زندگی جنیفر لوپز

    شام در رژیم غذایی جنیفر لوپز

    اگر جنیفر در منزل باشد، حدود ساعت 6:30 با فرزندانش شام می‌خورد. شام او معمولاً شامل مقدار کمی پروتئین با مقدار زیادی سبزیجات است. همچنین کربوهیدرات پیچیده از جمله برنج قهوه‌ای، سیب‌زمینی شیرین و کینوا دارد. برنامه غذایی جنیفر لوپز شامل سینه مرغ گریل شده به همراه جوانه بروکسل سرخ‌ شده است. همچنین اگر به رستوران برود معمولاً از غذاهای سالم و با کالری پایین استفاده می‌کند. سبک زندگی جنیفر لوپز در تمام مراحل زندگی وی اثرگذار بوده و اجرا می‌شود.

    دسر و وعده آزاد در رژیم جنیفر لوپز

    رژیم لاغری جنیفر لوپز شامل وعده آزاد نیز هست. این هنرمند در اکثر اوقات رژیم اصولی را رعایت می‌کند. اما اگر میل به خوراکی خاصی داشته باشد، آن را با مدیریت مصرف خواهد نمود. یکی از دسرهای مورد علاقه او بستنی و یا کوکی با تکه‌های شکلات است.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : 

    برنامه تناسب اندام بانوان

    سخن پایانی

    با رژیم غذایی جنیفر لوپز می‌توانید به تناسب اندام برسید. برنامه غذایی جنیفر لوپز سرشار از مواد غذایی غنی و ارگانیک است. از سبزیجات و پروتئین بدون چربی به میزان بیشتری استفاده می‌کند. سبک زندگی جنیفر لوپز شامل رعایت رژیم به همراه ورزش است. او معمولاً سه یا چهار روز در هفته تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد. رژیم لاغری جنیفر لوپز نوشیدن آب کافی را توصیه می‌نماید.

    PN:0470

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۱ رای

    محصولات مرتبط

    3 دیدگاه برای برنامه رژیم غذایی و لاغری جنیفر لوپز ثبت شده است

    1. رژیم غذایی عالی بود. باید الگو باشه برای خیلی از خانم‌های ما سبک غذایی و تمریناتش

    2. قطعا بسیار به سلامتیش اهمیت میده که توی این سن انقدر سرحال و خوبه. رژیم غذایی و سبک زندگیش هم خیلی خوب و جذابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *