رژیم غذایی و تمرینات بدنسازی لئوناردو دی کاپریو

رژیم غذایی و تمرینات بدنسازی لئوناردو دی کاپریو
  • رژیم غذایی و تمرینات بدنسازی لئوناردو دی کاپریو چیست؟ آیا علاقه‌مندید که رژیم سوپراستارها را داشته باشید؟ فیتولند در این سری مقالات، قصد معرفی تمرینات و رژیم غذایی سوپر استارهای معروف هالیوودی را دارد. رژیم غذایی لئوناردو دی کاپریو در این میان خاص و پرطرفدار می‌باشد. دی کاپریو معمولاً رژیم غذایی با پروتئین بالا و مواد غذایی ارگانیک انتخاب می‌کند. همچنین به میزان زیادی در روز آب می‌نوشد. تمرینات ورزشی قدرتی، یوگا و کاردیو نیز در برنامه هفتگی او وجود دارد.

    لئوناردو دی کاپریو بازیگر آمریکایی، تهیه‌کننده و طرفدار محیط زیست است. مادرش نام او را با مشاهده یک نقاشی از لئوناردو داوینچی در موزه‌ ایتالیا انتخاب نمود. او تحصیلات خود را در دبیرستان “جان مارشال” و “مرکز مطالعات غنی‌شده” در لس‌آنجلس کالیفرنیا تکمیل نمود.

    پدر او “جرج دی کاپریو” نویسنده کتاب‌های کمیک بود. والدین لئوناردو در سن یک سالگی‌ لئوناردو از یکدیگر جدا شدند. او اغلب با مادرش زندگی می‌کرد. بااین‌حال از مهر و محبت پدر محروم نبود. لئوناردو در کودکی دوست داشت بیولوژیست یا یک بازیگر شود. با برنامه غذایی و برنامه بدنسازی لئوناردو دی کاپریو با شما هستیم.

    احتمالاً این بازیگر را با نقش‌های جذابش در فیلم‌های “گرگ وال استریت” و “روزی روزگاری در هالیوود” بشناسید. “پیشگام”، “الماس خونین”، “تایتانیک”، “آغاز” و “اگر میتونی منو بگیر” نیز از دیگر آثار معروف این هنرمند هستند. او جایزه اسکار را برای بهترین بازیگر در فیلم پیشگام کسب کرده است. برنامه رژیم غذایی و تمرینات ورزشی به این بازیگر معروف کمک کرده تا همواره فرم بدنی بی‌نظیری داشته باشد.

    قد و وزن لئوناردو دی کاپریو

    بازیگران معمولاً به دلیل تفاوت نقش‌ها مجبور به کاهش یا افزایش وزن هستند. اما میانگین وزنی لئوناردو معمولاً 75 کیلوگرم است. قد او 183 سانتی‌متر و اندازه دور سینه، 106 سانتی‌متر می‌باشد. دور بازو 35 سانتی‌متر و دور کمر 86 سانتی‌متر است.

    رژیم غذایی لئوناردو دی کاپریو

    رژیم غذایی لئوناردو دی کاپریو

    اما رژیم غذایی لئوناردو دی کاپریو چیست؟ غذاهای ارگانیک جزو جدایی‌ناپذیر رژیم این هنرمند هستند. رژیم غذایی او شامل دانه‌ها، آجیل، گیاهان، گوشت، مرغ و دیگر مواد غذایی ارگانیک است. همچنین از خوردن وعده‌های غذایی کوچک در روز غافل نمی‌شود. لئوناردو سرسختانه به میزان کالری مورد نیاز روزانه برای فعالیت‌های روزمره‌اش پایبند است. وعده‌های غذایی او معمولاً شامل پروتئین با کیفیت بالا، کربوهیدرات و چربی‌های سالم هستند.

    انواع برنامه های رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن و افزایش وزن و رژیم های درمانی گیف

    ترکیب آب سبزیجات و کینوا از دیگر مواد غذایی رژیم او است. دی کاپریو همواره تلاش می‌کند با علم تغذیه رو به ‌جلو حرکت کند. او همچنین نوشیدن 3  لیتر آب در روز را فراموش نمی‌کند. این بازیگر معمولاً یک ساعت و نیم پس از وعده‌های غذایی خود، آب می‌نوشد. رژیم زیر توسط مربی لئوناردو دی کاپریو طراحی و تنظیم‌شده است.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه چربی سوزی حرفه ای بانوان

    وعده صبحانه لئوناردو دی کاپریو 

    میزان انرژی وعده صبحانه این هنرمند معمولاً بین 600 تا 800 کالری می‌باشد. این وعده شامل موارد زیر است:

    میوه

    تست

    آجیل

    آووکادو

    شیک پروتئین

    وعده نهار رژیم غذایی لئوناردو دی کاپریو

     وعده نهار نیز معمولاً بین 600 تا 800 کالری است. نهار لئوناردو شامل مواد غذایی زیر می‌باشد:

    سبزیجات تازه و سالاد

    دانه‌های روغنی کتان، تمبر هندی و روغن زیتون

    وعده شام در رژیم غذایی لئوناردو دی کاپریو 

    آخرین وعده غذایی یعنی شام، در حدود 800 کالری دارد. مواد غذایی زیر جزو بشقاب شام لئوناردو هستند:

    سوپ سبزیجات

    ماهی یا مرغ گریل شده

    گل کلم یا فلفل دلمه‌ای

    مقدار مصرف آب

    دی کاپریو توجه فراوانی به میزان نوشیدن آب در روز دارد. او معمولاً 500 سی‌سی آب بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب می‌نوشد. همچنین در طی روز از فواید نوشیدنی‌های سالمی نظیر لیموناد و چای سبز ارگانیک بهره‌مند می‌شود. نوشیدن آب نه ‌تنها بر سلامت پوست و مو بلکه بر عملکرد کلی بدن نقش مؤثری دارد.

    مکمل‌ها

    گاهی با توجه به میزان فعالیت بدنی و تمرینات ورزشی نیاز به مکمل احساس می‌شود. فراموش نکنید مکمل‌ها در صورتی که در کنار برنامه رژیم غذایی اصولی مصرف شوند؛ اثرگذار هستند. اگر تمایل به مصرف مکمل دارید، ابتدا با مربی خود مشورت نمایید. مولتی ویتامین و شیک پروتئینی به همراه پروتئین بار از مکمل‌های برنامه غذایی لئوناردو هستند.

    رژیم غذایی و تمرینات بدنسازی لئوناردو دی کاپریو

    برنامه بدنسازی لئوناردو دی کاپریو

    تمرینات بدنسازی این هنرمند زیر نظر مربی معروف “گریگوری جوجان روشه” انجام می‌گردد. برنامه ورزشی لئوناردو شامل تمرینات چربی سوزی، قدرتی، هوازی، یوگا و تمرینات اینتروال است. در ادامه به شش تمرین لئوناردو اشاره می‌کنیم. او معمولاً این تمرینات را سه روز در هفته انجام می‌دهد:‌

    دیپ برای عضلات سینه در 5 ست با 25 تکرار

    دیپ برای پشت بازو در 5 ست با 25 تکرار

    شنا سوئدی در 5 ست با 25 تکرار

    ایر اسکوات در 5 ست با 25 تکرار

    بارفیکس در 5 ست با 25 تکرار

    بورپی در 5 ست با 25 تکرار

    برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی فیتولند گیف

    تمرینات دیگر لئونارد دی کاپریو

    در کنار رعایت رژیم غذایی لئوناردو دی کاپریو و برنامه بدنسازی، او تمرینات ورزشی دیگری نیز طی هفته انجام می‌دهد. او در برخی اوقات تمرینات دایره‌ای انجام می‌دهد. بعضی زمان‌های دیگر نیز تمرینات هوازی، اینتروال و یوگا دارد.

    لئوناردو معمولاً 20 تا 30 دقیقه از تردمیل استفاده می‌کند. یک دقیقه با سرعت 8 تا 16 کیلومتر در ساعت می‌دود. یک دقیقه نیز با سرعت 5.5 تا 8 کیلومتر در ساعت راه می‌رود. با این روش یک تمرین اینتروال مفید خواهد داشت. علاوه بر این تمرینات، گاهی به مدت 20 تا 30 دقیقه دوچرخه‌سواری می‌کند. لئوناردو از فواید تمرینات یوگا نیز غافل نمی‌گردد.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه رژیم غذایی جنیفر لوپز

    تمرینات دایره‌ای

    تمرینات دایره‌ای این هنرمند معمولاً شامل 3 حرکت است. در ادامه به مدل تمرینات بهینه دایره‌ای او اشاره می‌کنیم:

    مدل اول

    چهارصد متر دویدن در 3ست

    سوئینگ با کتل‌بل در 3ست با 21 تکرار

    بارفیکس در 3 ست با 12 تکرار

    مدل دوم

    800 متر دویدن در 5 ست

    سوئینگ با کتل‌بل در 5 ست با 30 تکرار

    بارفیکس در 5 ست با 30 تکرار

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه تمرین بدنسازی

    مدل سوم

    یک و نیم کیلومتر دویدن

    بارفیکس 10 تکرار

    شنا سوئدی 20 تکرار

    ایر اسکوات 30 تکرار

    یک و نیم کیلومتر دویدن

    سخن پایانی

    رژیم غذایی لئوناردو دی کاپریو به او کمک کرده تا حتی با تغییر نقش‌ها بهترین فرم بدنی را داشته باشد. این هنرمند مشهور، به تغذیه خود اهمیت فراوانی می‌دهد. روند غذایی خود را بر اساس علم تغذیه به جلو می‌برد. از چربی‌های سالم، کربوهیدرات و پروتئین با کیفیت استفاده می‌کند.

    آب کافی نوشیده و مکمل‌هایی همچون پروتئین و مولتی ویتامین را در برنامه خود دارد. در کنار رژیم، به طور منظم تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد. در کنار بدنسازی، یوگا، تمرینات اینتروال، رزمی و هوازی نیز اجرا می‌کند.

    PN:0478

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    محصولات مرتبط

    5 دیدگاه برای رژیم غذایی و تمرینات بدنسازی لئوناردو دی کاپریو ثبت شده است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *