تخفیف!

خاکشیر گلستان 75 گرمی

(3 بررسی مشتری)

قیمت اصلی ۲۳,۹۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۷,۸۰۰ تومان است.

ناموجود

توضیحات اجمالی

خاکشیر گلستان دارای خواص درمانی متعددی از جمله درمان مشکلات گوارشی، مسمومیت‌های غذایی، یبوست، اسهال، استفراغ، رفع عطش و ایجاد شادابی و طراوت پوست است. مصرف خاکشیر گلستان به همراه ترنجبین یکی از بهترین راه‌های درمان کبد چرب است.

خاکشیر گلستان 75 گرمی یک محصول خالص و اعلاء است که توسط دستگاه‌های مدرن تمام اتوماتیک بسته‌بندی و عرضه می‌شود. خواص درمانی خاکشیر از زمان‌های قدیم شناخته شده بوده و تقریبا در تمامی خانه‌های ایرانی در دسترس است. خاکشیر گلستان پاک شده و عاری از خاک و مواد زائد می‌باشد.

مشخصات محصول

مواد تشکیل دهنده:
خاکشیر
وزن محصول:
75 گرم
طبع محصول:
سرد و تر
کاربرد محصول:
رفع مشکلات گوارشی رفع مسمومیت غذایی درمان یبوست اسهال استفراغ رفع عطش زیبایی پوست

نام برند :گلستان

برند گلستان در سال 1330 توسط سید محمد گرامی با هدف تولید، واردات، بسته بندی، توزیع و صادرات چای گلستان بنا نهاده شد. از آن پس تاکنون گلستان فعالیت‌های خود را با هدف تهیه، تولید و بسته بندی بهترین محصولات غذایی به بیش از 20 گروه اصلی غذایی از قبیل چای، حبوبات، ادویه جات و ... با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و رعایت استانداردهای جهانی توسعه و گسترش داده است. برند گلستان با بررسی و سنجش مداوم ذائقه مخاطب و با نوآوری و ارائه محصولات درجه یک، پاسخگوی نیازهای متنوع مصرف‌کنندگان خود به لحاظ اقتصادی و کیفی می‌باشد. گلستان محصولات خود را تحت عنوان برندهایی دیگر از قبیل پردیس، هاتی کارا، گل گیس و تحت لیسانس برند توینینگز که از برندهای معروف قدیمی تولید چای در دنیا می‌باشد؛ تولید و عرضه می‌کند.

3 دیدگاه برای خاکشیر گلستان 75 گرمی

  1. نرگس

    محصولات گلستان عالی هستن من خاکشیر شرکتهای دیگ رو استفاده کردم توش خاک و … بود اما این واقعا تمیز و خوش طعمه مرسی از سایت خوبتون

  2. ژاله اسکندری

    خاک شیر عالیه این محصول هم توش خالص بود اشغال و چیزهای اضافه نداشت من ک راضی هستم از خریدم

  3. بهاره رادان

    خیلی خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رفع مشکلات گوارشی
  • درمان یبوست، اسهال، استفراغ
  • زیبایی پوست
  • درمان کبد چرب
  • رفع مسمومیت غذایی