تست سندرم متابولیک

تست سندرم متابولیک
  • تست سندرم متابولیک علی‌رغم اسم ناآشنای این بیماری کار دشواری نیست. آزمون سنجش سندرم متابولیک، تست متابولیک، سنجش سندرم متابولیک، آزمون متابولیک،‌ آزمون سندرم متابولیک همه و همه به شناسایی سندرم متابولیک در شما می‌پردازند. به واقع تشخیص سندرم متابولیک به دلیل خطرات زیاد این بیماری برای سلامتی انسان، بسیار ضروری است.

    سندرم متابولیک دارای دو پیامد اصلی بیماری ديابت و بيماري هاي قلبي _عروقي است. همچنین کبد چرب، التهاب کبدي، نارسايي مزمن کليه، دفع پروتئین، افزایش اسید اوریک خون و نقرس، سندرم تخمدان پلي کيستيک و سندرم آپنه هنگام خواب (وقفۀ تنفسی در خواب) نيز از سایر عوارض سندرم متابولیک می‌باشد.

    اما برای آزمون سندرم متابولیک شما دردسر زیادی ندارید. لازم است 5 مشخصه اصلی تاثیرگذار بر این بیماری را ارزیابی کنیم. فیتولند در تست سندرم متابولیک به صورت رایگان شما را مورد سنجش قرار می‌دهد و حتی توصیه‌های کلی را نیز به شما خواهد داشت. در صورتی‌که تمایل داشتید و در صورت تشخیص بیماری سندرم متابولیک شما می‌توانید از برنامه‌های درمان این بیماری نیز زیر نظر متخصصین در فیتولند به دلخواه خود استفاده نمایید.

    عوامل بیماری سندرم متابولیک چیست ؟

    چاقی شکمی و مقاومت به انسولین، از شایع ترین عوامل سندرم متابولیک هستند. سایر عواملی که باعث ایجاد سندرم متابولیک می‌شوند شامل: بی‌تحرکی، افزایش سن، مشکلات هورمونی و رژیم غذایی حاوی اسیدهای چرب اشباع است. بخشی از این فاکتورها معیار ارزیابی ما در آزمون سنجش سندرم متابولیک می‌باشد.

    انواع برنامه های رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن و افزایش وزن و رژیم های درمانی گیف

    روش شناسایی سندرم متابولیک چیست ؟

    از سال 1998 تاکنون تلاش‌های بالینی فراوانی به منظور تنظیم معیارهایی ساده برای تست سندرم متابولیک توسط سازمان‌های مختلف انجام شده است. در نهایت در سال 2001 معیارهای تعریف سندرم متابولیک ارائه شد. این معیارها برای تشخیص به یک فاکتور واحد نیاز نداشته و تنها وجود سه عامل از پنج عامل مطرح شده زیر را دلیلی قطعی بر ابتلا به سندرم متابولیک می‌داند.

    پنج شاخص اصلی آزمون شناسایی سندرم متابولیک 

    1. چاقی شکمی
    2. تری گلیسیرید بالا
    3. کاهش HDL-C
    4. فشار خون بالا
    5. بالا بودن قندخون ناشتا بالا (IFG یا دیابت نوع دو)

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : سندرم متابولیک چیست ؟

    این 5 فاکتور اصلی در تست متابولیک مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهند گرفت. بنابراین در صورتیکه در فردی 3 فاکتور از 5 فاکتور فوق خارج از نرم استاندارد باشد، دارای سندرم متابولیک می‌باشد. هر چند شدت این بیماری نیز حائر اهمیت می‌باشد، لیکن افراد دارای بیماری سندرم متابولیک به شدت لازم است از خود مراقبت کنند و خود را برای پیشگیری از عوارض آن تحت درمان  قرار دهند.

    برای ورود به آزمون شناسایی سندرم متابولیک از کجا شروع کنم؟

    آزمون سندرم متابولیک

    همان‌طور که اشاره شد، تشخیص سندرم متابولیک به دلیل ایجاد خطرات زیاد برای سلامتی انسان، بسیار ضروری است. شما می توانید با پر کردن اطلاعات زیر به صورت کاملا رایگان بلافاصله نتیجه کلی تست خود را دریافت خواهید کرد. ضمن آن‌که زیر نظر متخصصین مجرب فیتولند نتیجه بررسی تست متابولیک خود و توصیه‌های عمومی را طی 24 ساعت دریافت نمایید.

    در تست سندرم متابولیک چه اطلاعاتی به من داده می‌شود؟

    مشاوران متخصص فیتولند در آزمون شناسایی سندرم متابولیک به این سوالات شما پاسخ خواهند داد:

    آیا شما سندرم متابولیک دارید؟

    شدت این بیماری در شما در چه محدوده‌ای می‌باشد؟ به عبارتی چقدر لازم است نگران این بیماری باشید.

    توصیه‌های کلی برای شما چه می‌باشد؟

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : درمان سندرم متابولیک

    لازم به توضیح است این توصیه‌ها به صورت کلی بوده و جهت دریافت اطلاعات تکمیلی لازم است شما نسبت به تکمیل سایر اطلاعات خود اقدام نمایید. در صورتیکه شما بخواهید اطلاعات تکمیلی بیشتری داشته باشید:

    الف- از برنامه درمان اولیه سنجش متابولیک استفاده نمایید. در این بخش به صورت تفصیلی‌تر راهنمایی‌های لازم برای رعایت یک سبک زندگی سالم و مدیریت این بیماری به شما داده خواهد شد.

    ب- و در صورتیکه بخواهید زیر نظر متخصص تغذیه و سلامتی به درمان این بیماری اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم به بخش درمان مراجعه نمایید.

    سخن پایانی:

    شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان آزمون سنجش سندرم متابولیک را در فیتولند داشته باشید. نتیچه تست متابولیک شما علاوه بر اعلام نتیجه، توصیه‌های کلی متخصصین فیتولند را نیز به همراه دارد.

    در صورتیکه نتیجه تست سنجش متابولیک در شما مثبت بود شما لازم است اقدام به درمان کنید. در این حالت پیشنهاد فیتولند به شما استفاده از برنامه درمان متابولیک می‌باشد که زیر نظر متخصصین مجرب فیتولند می‌باشد.


     

    آزمون تشخیص سندروم متابولیک

    • واحد اندازه گیری بر پایه سانتی متر ( باریکترین محیط کمر در زیر دنده ها. بهتر است غذای حجیمی نخورده باشید و در حالت بازدم طبیعی باشید. )
    • واحد اندازه گیری بر پایه mg/DL
    • واحد اندازه گیری بر پایه mg/DL
    • واحد اندازه گیری بر پایه mg/DL

    PN:0288

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    4 دیدگاه برای تست سندرم متابولیک ثبت شده است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *