خرید محصولات برند بیلو برای افرادی که به دنبال تناسب اندام بوده و یا دارای بیماری دیابت می‌باشد انتخابی عالی است. شرکت تعاونی حامیان سلامت برومند یک شرکت دانش‌بنیان است که در سال 1389 پس از انجام آزمایشات متعدد توسط تیمی متخصص، موفق به تولید شیرین‌کننده‌ای برپایۀ گیاه استویا شد. از آن پس محصولات این شرکت با برند بیلو به بازار عرضه می‌شود. فرمولاسیون جدید و منحصربه فرد شیرین‌کننده بدون قند بیلو بدون استفاده از شیرین‌کننده‌های مصنوعی است که در سال 1390 به ثبت رسیده است.
محصولات بیلو بدون قند، کم‌کالری و قابل استفاده در صنایع غذایی هستند که با هدف گسترش تغذیه سالم، کنترل کالری ‌مصرفی به منظور تناسب اندام و کاهش میزان ابتلا به دیابت طراحی و عرضه می‌شوند. محصولات بی‌لو شامل انواع جایگزین‌های ‌طبیعی شکر و محصولات خوراکی بدون شکر از قبیل انواع حبه‌های بدون شکر، پودرهای شیرین کننده، ساشه‌های شیرین کننده، نوشیدنی‌های ورزشی بدون شکر، سیروپ شیرین کننده کم کالری، بیسکویت جو بدون شکر و … است.

شیرین کننده های طبیعی امروزه در بین افرادی که دنبال رژیم‌های ورزشی بوده و لاغری و تناسب اندام برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، با استقبال زیادی همراه بوده است. ضمن آن‌که افرادی که به هر دلیل امکان استفاده از شکر و قند را ندارند مانند افراد دیابتی و قصد دارند از لذت شیرینی استفاده کنند یک انتخاب مناسب می‌باشد. از پودر شیرین کننده بیلو در تولید شیرینی و انواع کیک‌ها نیز می‌توان استفاده کرد. میزان شیرینی این محصولات ۱۰ برابر شکر می‌باشد و این موضوع در کنار سلامتی در هنگام خرید محصولات برند بیلو می‌تواند توجیه اقتصادی بهتری را برای شما به همراه داشته باشد.