برنامه تمرینی و رژیم غذایی جنیفر آنیستون

برنامه تمرینی و رژیم غذایی جنیفر آنیستون
  • آیا به دنبال برنامه تغذیه جنیفر انیستون برای زیبایی اندام هستید؟ رژیم غذایی جنیفر آنیستون منجر شده تا او ظاهر جوان و فیزیک بدنی متناسبش را حفظ نماید. جنیفر از تمام دسته‌های مواد غذایی در برنامه خود استفاده می‌کند. هیچ یک از مواد غذایی حذف نمی‌شود. با این حال مصرف غذاهای فرآوری شده یا با میزان شکر بالا را محدود کرده است. برای بررسی بیشتر این برنامه همراه فیتولند باشید.

    رژیم بدون رژیم غذایی که به تناسب اندام جنیفر آنیستون کمک کند

    یکی از رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر انیستون 50 ساله، ترکیب صحیح یک برنامه رژیم غذایی و برنامه تمرینی است. او ادعا می‌کند که در گذشته برای رعایت رژیم‌های جدید و مد روز تلاش بسیاری کرده است. اما الآن ترجیح می‌دهد بک برنامه متعادل داشته باشد. این تعادل را هم در تمرین و هم در برنامه غذایی به اجرا آورده است.

    برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی فیتولند گیف

    راز زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون، مصرف مواد غذایی سالم است

    دیدگاه آنیستون یک رویکرد غیر رژیمی است. جنیفر هیچ قوانین سخت گیرانه‌ای برای مصرف یا عدم مصرف برخی مواد غذایی وضع نکرده است. رژیم این هنرمند به گونه‌ای طراحی شده که او احساس خوبی داشته باشد. در عین حال به افزایش سلامت فیزیکی و ذهنی نیز کمک نماید.

    اصل اساسی این برنامه تغذیه، مصرف مواد غذایی سالم است. با این روش جنیفر زیبایی و جوانی خود را نیز حفظ کرده است. به طورکلی رژیم او شامل غذاهای کاملاً مغذی مانند میوه‌ و سبزیجات می‌باشد. همچنین میزان متناسبی از چربی‌های مفید، پروتئین و کربوهیدرات مصرف می‌کند. هیچ غذایی به طور جدی محدود نشده است. اما غذاهای فرآوری شده و غذاهایی که شکر اضافه شده دارند، مانند: آب نبات، شیرینی‌ها و دسرها را محدود می‌نماید.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه رژیم غذایی و لاغری جنیفر لوپز

    تأثیر روزه متناوب بر رژیم غذایی جنیفر آنیستون چیست؟

    بنا بر بعضی از اظهارات آنیستون، معمولاً روزه داری متناوب 16/8 را اجرا می‌کند. در این نوع از روزه داری متناوب، برای 8 ساعت طی روز غذا میل می‌کنید. در 16 ساعت باقی مانده، از خوردن غذا خودداری نمایید. به همین علت جنیفر پس از شام ماده غذایی دیگری نمی‌خورد. همچنین مصرف صبحانه را تا حدود ساعت 10  صبح روز بعد به تأخیر می‌اندازد.

    رژیم غذایی جنیفر آنیستون

    مواد غذایی مصرفی در رژیم جنیفر

    آنیستون معتقد به برنامه رژیم غذایی سالم هست و به همین دلیل بیشتر از مواد غذایی زیر استفاده می‌کند:

    نوشیدنی‌ها: آب، قهوه، چای، آب کرفس

    میوه‌ها: بری‌ها، سیب، موز، هلو، کیوی، آلو

    محصولات لبنی: ماست، شیر بدون چربی، پنیر

    آجیل‌ها: بادام، گردو، بادام هندی، پسته، ماکادمیا

    دانه‌ها: دانه کدوتنبل، دانه کتان، دانه چیا، دانه آفتابگردان

    چربی‌های سالم: روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آووکادو، آووکادو

    غلات کامل: کینوا، دانه‌های کوسکوس، جو دو سر، برنج قهوه‌ای، پاستا گندم کامل

    سبزیجات: اسفناج، کلم پیچ، بروکلی، کرفس، گوجه فرنگی، قارچ، سیب زمینی شیرین

    پروتئین: منابع پروتئین کم چرب مانند: جوجه، بوقلمون، تخم مرغ، برش‌های کم چرب از گوشت گوساله

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه چربی سوزی حرفه‌ای بانوان

    غذاهایی که جنیفر آنیستون در رژیم از آن‌ها پرهیز می‌کند

    همان طور که ذکر شد، هیچ ماده غذایی در این برنامه حذف نمی‌شود. با این حال مصرف غذاهای فرآوری شده و یا دارای شکر افزوده محدود و کاهش می‌یابد. در ادامه به برخی محدودیت‌های رژیم غذایی جنیفر آنیستون اشاره می‌کنیم:

    شیرینی‌ها: محصولات پخته شده، کوکی، کیک، آب نبات، بستنی

    نوشیدنی‌ها: سودا، آب میوه، چای شیرین، نوشیدنی‌های ورزشی، نوشیدنی‌های انرژی‌زا

    غذاهای با شکر اضافه شده: شکر سفید، شکر قهوه‌ای، شربت افرا، عسل، شیرین کننده های مصنوعی

    غذاهای فرآوری شده: وعده‌های غذایی منجمد، سیب زمینی سرخ کرده، چیپس، چوب شور، فست فود، غذاهای سرخ شده

    برنامه تمرینی و رژیم غذایی جنیفر آنیستون

    برنامه تمرینی آنیستون

    جنیفر آنیستون:  “ورزش و تغذیه خود شخص دیگر من است”. او به همراه دریافت رژیم غذایی آنلاین صحیح و اصولی، تمرینات ورزشی را در برنامه خود دارد. او معمولاً 5 روز در هفته تمرین می‌کند. هدف اصلی برنامه ورزشی جنیفر، افزایش رشد عضلات و رسیدن به تناسب اندام است. برخی فعالیت‌های ورزشی که آنیستون از آن‌ها لذت می‌برد، عبارتند از:

    یوگا

    دویدن

    بوکس

    اسپینیگ

    دوچرخه سواری

    تمرینات قدرتی

    تمرینات ایروبیک بر پایه رقص

    این هنرمند همواره زیر نظر یک مربی شخصی تمرین می‌کند. در این صورت از اجرای صحیح تمرینات و روند تأثیر گذاری آن مطمئن خواهد شد.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه تمرینات کگل برای تقویت عضلات کف لگن

    مزایای رژیم غذایی آنیستون

    برنامه تغذیه این ستاره جهانی مزایای بسیاری دارد. او بیشتر از مواد غذایی غنی استفاده کرده و مصرف غذاهای مضر را به حداقل رسانده است. به همین علت به کمک این رژیم شاهد کاهش چربی خواهد بود. مطالعات نشان می‌دهند غذاهای فرآوری شده باعث افزایش وزن و چاقی می‌شوند. همچنین غذاهای پرکالری یا دارای شکر بالا نیز اضافه وزن را به همراه خواهند داشت.

    انواع برنامه های رژیم غذایی لاغری و کاهش وزن و افزایش وزن و رژیم های درمانی گیف

    لاغری و کاهش وزن

    در رژیم غذایی جنیفر آنیستون، مواد غذایی با پروتئین بالا بیشتر مشاهده می‌شود. پروتئین به کنترل اشتها و احساس سیری طولانی‌تر کمک می‌کند. در نتیجه روند کاهش وزن تقویت و تسریع می‌گردد. روزه متناوب نیز به لاغری کمک به سزایی خواهد کرد. در یک بررسی، 27 مطالعه انجام شده در رابطه با روزه داری متناوب مورد نقد و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد روزه داری متناوب بر کاهش وزن و محدودیت کالری مؤثر است.

    رژیم غذایی جنیفر آنیستون

    بهبود کنترل قند خون

    از دیگر مزایای این رژیم می‌توان به کنترل قند خون اشاره نمود. مطالعات متعددی بر اثرگذاری روزه داری متناوب بر کنترل قند خون انجام‌ شده‌اند. روزه داری متناوب در زمان کوتاهی منجر به کنترل قند خون در افراد با دیابت نوع 2 می‌شود. همچنین به مدت 3 تا 6 ماه میزان قند خون را بهبود بخشید. شکر اضافه با افزایش سطوح قند خون مرتبط بوده و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می‌دهد. رژیم آنیستون نیز مصرف غذاها و نوشیدنی‌های با شکر بالا را محدود می‌نماید.

    جلوگیری از بیماری‌ها

    آن‌چه در بشقاب خود دارید، نقش مهمی در گسترش و ابتلا به بیماری‌ها ایفا می‌کند. رژیم آنیستون سرشار از مواد مغذی مانند میوه و سبزیجات است. این می‌تواند در مقابل شرایط مزمن مانند بیماری‌های قلبی، دیابت و سرطان از شما حمایت و حفاظت نماید.

    غذاهای فرآوری شده و پر شکر اغلب فاقد مواد مغذی ضروری است. مطالعات نشان می‌دهند خوردن غذاهای فرآوری شده با افزایش ریسک ابتلا به برخی بیماری‌ها مرتبط می‌باشد. بیماری‌های قلبی، سرطان، افسردگی، دیابت، سندرم روده تحریک‌پذیر و چاقی تنها برخی از این موارد است.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : راهنمای برنامه فیتنس بانوان

    نکات منفی رژیم غذایی جنیفر آنیستون

    این رژیم مانند بعضی از رژیم‌های منسجم، ساختار یافته نیست. در نتیجه ممکن است برای رسیدن به هدف زمان بر باشد. از طرفی روزه داری متناوب برای هر شخصی جذاب نیست. همچنین برای خانم‌های باردار و یا افرادی که شرایط پزشکی خاصی دارند؛ پیشنهاد نمی‌شود. قابل‌ذکر است روزه داری متناوب مناسب افراد با سابقه اختلالات تغذیه و خوردن نمی‌باشد. این روش ممکن است منجر به خستگی، تحریک پذیری و زودرنجی، افزایش گرسنگی و اختلال در تمرکز شود.

    سخن پایانی

    رژیم غذایی جنیفر آنیستون متشکل از بهترین و سالم ترین مواد غذایی است. تمام دسته درشت مغذی‌ها یعنی پروتئین، کربوهیدرات و چربی سالم در این برنامه وجود دارد. میوه، سبزیجات، فیبر، مواد مغذی و غذاهای پرپروتئین بیشتر مصرف می‌گردد. همچنین مواد غذایی پر شکر و فرآوری شده محدود می‌شوند. جنیفر در کنار رژیم، به کمک برنامه صحیح ورزشی به تناسب اندام رسیده و آن را حفظ کرده است.

    PN:0480

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    محصولات مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *