راه های طبیعی درمان اختلال نعوظ

راه های طبیعی درمان اختلال نعوظ و درمان طبیعی اختلال نعوظ
  • اختلال نعوظ یک نوع ناتوانی جنسی می‌باشد. از جمله راه های طبیعی درمان اختلال نعوظ استفاده از جینسینگ، ال آرژنین و طب سوزنی می‌باشد. درمان طبیعی اختلال نعوظ با آگاهی از علائم اختلال نعوظ و استفاده از محصولات گیاهی و افزایش قدرت ذهن میسر می‌باشد. امروزه بسیاری از مردان با مشکل نعوظ مواجه هستند و اغلب ترجیح می‌دهند از درمان خانگی اختلال نعوظ یا همان درمان گیاهی ناتوانی نعوظ به جای روش‌های غیرطبیعی استفاده کنند. برای درمان طبیعی اختلالات نعوظ با فیتولند همراه باشید.

    اختلال نعوظ چیست ؟

    بیماری اختلال نعوظ مشکلی است که معمولا به نام ناتوانی جنسی شناخته می‌شود. بنابراین نوعی ناتوانی جنسی است که در آن یک مرد نمی‌تواند در طول فعالیت جنسی به ‌نعوظ دست یابد یا آن را حفظ کند. علائم اختلال ‌نعوظ ممکن است با کاهش میل جنسی نیز همراه باشند. اگر این شرایط بیش از چند هفته یا چند ماه طول بکشد، امکان دارد پزشک اختلال ‌نعوظ را برای بیمار تشخیص دهد. این اختلال نعوظ در ایالات متحده آمریکا زندگی بیش از 30 میلیون مرد را تحت‌الشعاع قرار داده است.

    شما با استفاده از راه های طبیعی درمان اختلال نعوظ و استفاده از بک برنامه رژیم غذایی سالم در کنار یک برنامه ذهن درمانی به نتایج قابل توجهی دست یابید. درمان طبیعی اختلالات ‌نعوظ شامل استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک، پمپ‌های خلاء (vacuum‌)، ایمپلنت‌ها و جراحی است. اما بسیاری از مردان، درمان گیاهی اختلال ‌نعوظ را ترجیح می‌دهند. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که از میان چندین درمان سنتی اختلال ‌نعوظ برخی از این درمان‌های طبیعی می‌توانند علائم اختلال ‌نعوظ را بهبود بخشند.

     درمان طبیعی اختلالات ‌نعوظ

    در این مقاله فیتولند چند درمان طبیعی برای اختلال ‌نعوظ را به شما معرفی می‌کند. تمامی این موارد جزو گروه درمان خانگی اختلال نعوظ یا همان درمان سنتی اختلال نعوظ محسوب می‌شوند و تماما بر اساس مستندات علمی دارای اثربخشی می‌باشند. ممکن است بعضی از این راه های طبیعی درمان اختلال نعوظ روی شما تاثیر بیشتری نسبت به سایر روش‌ها داشته باشد. بهتر است ترکیب این روش‌های طبیعی را مورد استفاده قرار دهید.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

      1. جینسینگ Panax مفید در درمان طبیعی اختلال نعوظ

    در خصوص درمان طبیعی عدم نعوظ با جینسینگ Panax (جینسینگ قرمز) که به نام گیاه Viagra نیز نامیده می‌شود، تحقیقات جامعی صورت گرفته است. بررسی‌های انجام شده در سال 2008 در خصوص تاثیر جینسینگ قرمز بر علائم اختلال ‌نعوظ نشانگر اثربخشی جیسینگ قرمز با دوز 600 تا 1000 میلی گرم (میلی گرم) سه بار در روز، در درمان اختلال نعوظ می‌باشد.

    البته تحقیقات جدید در حال بررسی چگونگی تاثیر جینسنگ قرمز بر اختلال ‌نعوظ می‌باشد. Ginsenosides یکی از عناصر موجود در عصاره جینسینگ Panax است که نقش اساسی در درمان طبیعی اختلال ‌نعوظ دارد. استفاده از جینسینگPanax  برای کسانی که دچار چربی خون و سندرم متابولیک هستند، اثر بخشی بیشتری را در درمان اختلال ‌نعوظ  نشان داده است. این گیاه به عنوان یک ضد التهاب، بهبود دهنده عملکرد ریه و بهبود دهنده جریان خون می‌باشد. این ویژگی‌ها ممکن است مکانیسم اثر جینسینگ بر درمان طبیعی عدم نعوظ را بیان کنند.

    2. Rhodiola rosea مفید در درمان طبیعی اختلال نعوظ

     درمان طبیعی اختلال نعوظ با گیاهان دارویی

    مصرف 150 تا 200 میلی گرم از گیاه  Rhodiola rosea که در فارسی به نام ریشه طلایی نیز شناخته می‌شود در روز به مدت سه ماه، باعث بهبود عملکرد جنسی می‌شود. مطالعات نشان داده اند که این گیاه انرژی را بهبود می‌بخشد و خستگی را کاهش می‌دهد و در درمان طبیعی اختلالات ‌نعوظ نقش مثبتی دارد.

    3. L-arginine مفید در درمان طبیعی عدم نعوظ

    ال آرژینین یا ال آرژنین یک اسید آمینه است که به طور طبیعی در بدن افراد وجود دارد. این اسید آمینه به ایجاد اکسید نیتریک کمک می‌کند. اکسید نیتریک باعث روان شدن جریان خون در رگ‌ها می‌شود. بهبود جریان خون، موجب برقراری نعوظ موفق می‌شود و بدین ترتیب L-arginine  نقش خود را در درمان گیاهی اختلال ‌نعوظ ایفا می‌کند.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : نقش ویتامین ها در درمان اختلال نعوظ

    محققان اثرات ال آرژنین در درمان سنتی اختلال ‌نعوظ را بررسی کردند. 31%  مردان مبتلا به اختلال ‌نعوظ با مصرف 5 گرم L-arginine در روز، بهبود قابل توجهی در ناتوانی جنسی خود داشته‌اند.

    4. طب سوزنی مفید در درمان سنتی اختلال نعوظ

    مطالعات نشان داده‌اند استفاده از طب سوزنی اثر مثبتی بر درمان اختلالات ‌نعوظ دارد. به عنوان مثال، مطالعه‌ای که در سال 1999 انجام شد نشان داد طب سوزنی کیفیت نعوظ را بهبود می‌بخشد و باعث بازیابی ناتوانی جنسی در 39% از افراد شرکت‌کننده در پژوهش شده است.

    یک مطالعه که در سال 2003 منتشر شد نشان داد 21% از بیماران مبتلا به اختلال ‌نعوظ که از روش طب سوزنی استفاده کرده بودند، توانستند علائم نعوظ خود را بهبود بخشند. سایر مطالعات نتیجه‌های متضادی نشان داده‌اند، اما این روش پتانسیل درمان سنتی اختلال نعوظ را دارد و ممکن است برای برخی از افراد جواب بدهد. اگر طب سوزنی توسط متخصص طب سوزنی انجام بگیرد، خطرات آن اندک می‌باشد. طب سوزنی نوید بخش یک روش درمان اختلال ‌نعوظ می‌باشد.

    5. سایر موارد در درمان‌ گیاهی اختلال نعوظ

    سایر درمان‌های جایگزین که برای کمک به درمان نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرد، شامل استفاده از مکمل‌های روی (به خصوص برای مردان با کمبود روی)، گیاه آشوگاندا ashwagandha (که به نام جینسینگ هندی نیز شناخته می‌شود) و گیاه ginkgo biloba – جینکو بیلوبا می‌باشد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : درمان اختلال نعوظ با داروی گیاهی

     6.تغییر سبک زندگی مفید در درمان اختلال نعوظ

    در بسیاری از افراد، ایجاد تغییر در شیوه زندگی و برنامه رژیم غذایی می‌توانند به کاهش علائم اختلال ‌نعوظ کمک کند. ورزش و کاهش وزن از تغییرات سبک زندگی هستند که می‌توانند به بهبود ناتوانی جنسی فرد کمک کنند. همچنین توقف مصرف سیگار و عدم مصرف الکل نیز از تغییرات مفید در این راستا می‌باشند.

    7. رژیم غذایی مفید در درمان اختلال نعوظ

    برنامه رژیم غذایی می‌تواند بر بهبود ناتوانی جنسی فرد و درمان اختلال نعوظ تاثیرگذار باشد. موادی مانند کاکائو و پسته تاثیر مثبتی بر درمان اختلال ‌نعوظ خواهند داشت.

    رژیم غذایی در درمان اختلال نعوظ

    سخن پایانی

    توجه داشته باشید که اگر شما علائم اختلال ‌نعوظ را دارید، حتما قبل از انجام هر نوع درمان یا اقدامی ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. چرا که ممکن است اختلال ‌نعوظ نشانه مشکلات پزشکی دیگری باشد. به عنوان مثال، بیماری قلبی یا کلسترول بالا می‌توانند باعث ایجاد علائم اختلال ‌نعوظ شوند.

    نکته مهم این است که در صورت استفاده از هر کدام از روش‌های درمانی فوق، ممکن است اختلال ‌نعوظ بهبود پیدا کند و به خوبی به درمان پاسخ ‌دهد. فرد مبتلا به این بیماری با استفاده از روش های طبیعی درمان اختلال نعوظ می‌تواند بهترین روش برای رفع مشکل خود را پیدا کند.


    منبع:  https://www.healthline.com

    PN:0163

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    محصولات مرتبط

    2 دیدگاه برای راه های طبیعی درمان اختلال نعوظ ثبت شده است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *