۱۰ روش برای لاغری سریع بازوها

۱۰ روش برای لاغری سریع بازوها
  • به کمک 10 روش برای لاغری سریع بازوها از فرم جدید بازوهای خود لذت ببرید. آیا از بازوهای چاق خود ناراحت هستید؟ لاغری سریع بازو آرزوی بسیاری از افراد است. آیا سریعترین راه برای لاغری بازو وجود دارد؟ برخی اشخاص حتی در تابستان هم پوشیدن لباس‌های آستین بلند را ترجیح می‌دهند. تمرینات لاغری بازو به همراه رژیم غذایی به حذف چربی بازو کمک می‌کند. انجام تمرینات پرتکرار، تمرینات کاردیو و شنا سوئدی در عضله سازی و چربی سوزی بازو نقش مؤثری دارند. فیتولند در این مقاله شما را با بهترین راهکارها آشنا می‌کند.

    لاغر کردن بازوها معمولاً به زمان بیشتری نیاز دارد. جدا از چاقی، برخی افراد به دلیل افزایش حجم از فرم این ناحیه از بدن ناراضی هستند. در این نوشته با آموزش حرکات تمرینی موثر برای لاغری سریع بازوها با شما همراه هستیم. ضمن آن‌که در صورت نیاز لازم است در کنار این برنامه تمرینی بدنسازی از یک برنامه رژیم غذایی نیز پیروی کنید. در هر صورت؛ نگران نباشید و تمرینات چربی سوزی بازو که در ادامه آورده شده است را در برنامه خود بگنجانید:

    لاغری سریع بازو

    ۱. حرکت جلو بازو با دمبل

    انقباض خفیف و پیوسته عضلات یکی از ساده‌‏ترین روش‌های چربی سوزی برای داشتن بازوهای متناسب است. بدین منظور درگیر کردن عضله جلو بازو به کمک تمرینات بدنسازی پیشنهاد می‌شود. حرکت جلو بازو با دمبل یکی از بهترین تمرینات چربی سوزی در خانه می‌باشد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : ورزش و رژیم غذایی برای لاغری بالاتنه

    برای انجام حرکت، ابتدا دستان خود را در کنار بدن قرار دهید. سپس با تمرکز و بدون عجله آرنج را خم کرده و وزنه را بالا بیاورید. دوباره بازوان را به کنار بدن برگردانید. دقت کنید که دست‌ها را به سمت پایین پرت نکرده و تمام مراحل حرکت تحت کنترلتان باشد. یکی از مزایای این تمرین عدم نیاز به دستگاه یا تجهیزات خاص است. شما با هزینه کم امکان تهیه دمبل یا دیگر وسایل ورزشی را نیز دارید.

    ۲. لاغری سریع بازو با افزایش میزان پروتئین‏ مصرفی

    افزایش مصرف پروتئین به حذف چربی و لاغری سریع بازو کمک زیادی می‌کند. افزودن پروتئین بیشتر به رژیم، سنتز عضلات را تا 25 درصد افزایش می‌دهد. علاوه بر این محصولات سالم و طبیعی را در برنامه غذایی خود بگنجانید. شما می‌توانید برنامه تغذیه تخصصی خود را از تیم فیتولند دریافت نمایید.

    لاغری بازو

    ۳. حرکت پشت بازو دیپ

    چربی سوزی و لاغری بازو در خانه به کمک حرکت پشت بازو دیپ امکان‌پذیر است. به راحتی به کمک یک صندلی محکم یا دو میله موازی امکان اجرای این تمرین را دارید. شاید در ابتدا انجام این حرکت دشوار باشد. نگران نباشید. با بهبود قدرت و حجم عضلات، شاهد پیشرفت خود خواهید بود.

    برای انجام حرکت، ابتدا بازوها را به اندازه عرض شانه باز کنید. دو میله موازی یا لبه صندلی محکمی را از پشت بگیرید. با زاویه آرنج 90 درجه خم شوید. تمام بدنتان را پایین بیاورید. سپس دوباره بازوهایتان را صاف کنید. این تمرین در بهبود قدرت پشت بازو نقش به سزایی دارد.

    چربی سوزی بازو

    ۴. تمرینات مخصوص عضله پشت و زیر بغل برای چربی سوزی بازو

    یکی از مؤثرترین حرکات حذف چربی بازو، تمرین زیر بغل سیم‌کش (زیر بغل لت) است. ابتدا صاف و رو به دستگاه بنشینید. میله بلند را در دست گرفته و به سمت قفسه سینه خود بکشید. سپس با کنترل بدون پرتاب کردن دست، به حالت اول بازگردید. قبل از برخورد وزنه‌ها به یکدیگر، تکرار بعد را انجام دهید.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه ورزش در خانه

    ۵. کاهش چربی کل بدن به کمک رژیم غذایی

    یکی از روش‌های لاغری سریع بازو بدون ورزش، دریافت رژیم غذایی اختصاصی و رعایت آن است. با این حال سعی کنید همواره تمرین و رژیم را در کنار هم رعایت کنید. لاغر کردن قطعی بازوها با کاهش وزن اصولی رخ می‌دهد. یعنی با کاهش درصد چربی تمام بدن، شاهد تناسب اندام و بازوانی ظریف خواهید بود. در این بین تغذیه نقش مؤثرتری نسبت به ورزش دارد.

    هیچ ماده غذایی به تنهایی منجر به لاغری نمی‌شود. بلکه سریع‌ترین راه برای لاغری بازو، ایجاد تغییرات جدید در برنامه غذایی است. غذاهای چربی سوز را به رژیم خود بیفزایید. مواد غذایی سرشار از پروتئین و امگا 3 همچون ماهی قزل‌آلا یکی از این موارد است.

    برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی فیتولند گیف

    به طور کلی مصرف چربی‌های سالم و پروتئین به مدت بیشتری شما را سیر نگه می‌دارد. با این روش شاهد کاهش وزن در مرور زمان خواهید بود. رژیم لاغری سریع بازو و کاهش چربی موضعی به کمک رژیم یا تمرین یک دروغ بزرگ است. چربی سوزی بازو فقط با کاهش چربی کل بدن امکان‌پذیر می‌باشد.

    ۶. تمرینات کاردیو

    تمرینات قدرتی و همچنین کاردیو (هوازی) به از دست دادن چربی بازو کمک می‌کنند. محققان دانشگاه دوک بر روی 119 فرد دارای اضافه وزن مطالعه‌ای انجام دادند. کاهش وزن در افرادی که تمرینات کاردیو انجام می‌دادند؛ دو برابر بیشتر از گروه تمرینات قدرتی بود. در حالی که گروه اول در هفته 47 دقیقه کمتر از گروه دوم ورزش ‌می‌کردند.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه چربی سوزی حرفه ای بانوان

    بنابراین برای حذف چربی بازو، افزودن تمرینات هوازی به برنامه ورزشی خود را فراموش نکنید.

    ۷. افزایش تعداد تکرار در هر ست تمرینی

    افزودن تکرار بیشتر در هر ست تمرینی سبب لاغری سریع بازو می‌شود. بدین منظور برای انجام هر ست، از وزنه سبک‌تری استفاده کنید. همچنین عضله سازی به لاغری بازو کمک به سزایی می‌کند.

    محققان دانشگاه مک مستر کانادا، گروهی ۲۰ نفره از مردان را در یک دوره 12 هفته‌ای بررسی کردند. نیمی از افراد با تعداد تکرار کمتر، وزنه سنگین‌تری استفاده کردند. گروه دیگر به کمک وزنه سبک‌تر، تعداد تکرار بیشتری زدند. نتایج حاکی از افزایش قدرت و اندازه‏ عضلات به میزان یکسان در دو گروه بود.

    حذف چربی بازو

    ۸. تمرین شنا سوئدی

    حرکت شنا بهترین حرکت تمرین در خانه برای لاغری است. انجام این حرکت برای همه افراد آسان نیست. اما نقش قابل‌توجهی برای خلاص شدن از شر چربی‏‌های بازو دارد. همچنین در تقویت و بهبود فرم عضلات سینه نیز موثر می‌باشد. برای چربی سوزی بازو ابتدا این تمرین را به روش‌های ساد‌ه‌تر انجام دهید. شنا بر روی دیوار از جمله روش‌های ساده‌تر این حرکت است.

    لاغری

    ۹. حرکت پشت بازو تک دمبل جفت دست

    برای حذف چربی بازو افزایش درصد عضلات به کاهش چربی کمک می‌کند. برای سفت شدن و عضله سازی بازو تمرین پشت بازو جفت دست را فراموش نکنید. این حرکت تنها به یک دمبل نیاز دارد.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه تمرینی و رژیم غذایی جنیفر آنیستون

    برای انجام حرکت ابتدا، بر روی یک صندلی یا نیمکت بنشینید. یک دمبل را در دو دست خود بگیرید. دستانتان را بالای سر ببرید. آرنج را خم کرده و دمبل را پشت سرتان تا موازات شانه ببرید. سپس بازوها را صاف کرده و تکرار بعدی را انجام دهید.

    ۱۰. روز را زودتر شروع کنید

    روز خود را زودتر شروع کرده و ابتدا ورزش کنید. افرادی با فعالیت ورزشی خصوصاً قبل صبحانه نزدیک به 20 درصد چربی سوزی بیشتری دارند. همچنین با مصرف یک صبحانه کامل، متابولیسم خود را افزایش دهید.

    سخن پایانی

    مؤثرترین روش بهبود فرم بدنی و لاغری سریع بازوها انجام تمرینات قدرتی و هوازی است. همچنین رژیم غذایی مناسب و حاوی محصولات سالم و طبیعی نیز تاثیر زیادی دارد. مصرف چربی‌های سالم، پروتئین و امگا3 به کاهش چربی بدن و لاغری بازوها کمک می‌کند. حرکات دیپ، شنا سوئدی، جلو بازو و پشت بازو با دمبل بهترین حرکات برای چربی سوزی بازو هستند. با افزایش عضله سازی، متابولیسم بهبود یافته و شاهد حذف چربی بازوها خواهید بود.


    منبع:

    eatthis.com

    PN:0361

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    محصولات مرتبط

    یک دیدگاه برای " ۱۰ روش برای لاغری سریع بازوها " ثبت شده است

    1. خیلی خوب بود. بازو مشکل خیلی از خانم‌هاست حتی توی لباس. مرسی از مطلب خوبتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *