هفت گیاه شگفت انگیز برای افزایش وزن سریع

هفت گیاه شگفت انگیز برای افزایش وزن سریع
  • آیا داروهای گیاهی برای افزایش وزن سریع و چاق شدن موثر هستند؟ آیا پودر هفت گیاه برای چاقی را امتحان کرده‌اید؟‌ در حالی که اکثریت مردم با مشکلات چاقی مواجه هستند، شاید عجیب به نظر برسد که ممکن است افرادی وجود داشته باشند که به فکر چاق شدن باشند. اما در جامعه کسانی وجود دارند که به دلایل مختلف به افزایش وزن سریع نیاز دارند. برخی از افراد، متابولیسم بسیار فعال دارند، برخی از نظر ژنتیکی لاغر هستند و برخی هم نمی‏‌توانند به اندازه کافی غذا بخورند.

    به هر حال افزایش وزن به معنی خوردن غذاهای ناسالم نیست، زیرا آن ها هر چند باعث چاق شدن فرد می‌شود ولی به سلامت فرد کمکی نمی‏‌کنند. در این مقاله فیتولند به معرفی برخی از گیاهان که به افزایش وزن سریع شما توام با حفظ سلامت کمک می‏‌کنند، پرداخته است. ضمن آن که شما می‌توانید با استفاده از یک برنامه رژیم غذایی زیر نظر متخصص و به صورت علمی و تخصصی نیز به افزایش وزن دلخواه خود به صورت کاملا ایمن برسید.

    1. بابونه و چاق شدن سریع

    بابونه یکی از بهترین گیاهان اشتهاآور محسوب می‏‌شود. مصرف روزانه از این گیاه به طور موثری باعث افزایش اشتهای شما می‌شود و شما خیلی زود افزایش وزن خود را مشاهده خواهید کرد. اگر شما در طول عمر خود کمبود وزن داشته‌‏اید، از بابونه و عصاره آن استفاده کنید. بابونه یکی از ترکیبات اصلی معجون چاقی هفت گیاه و یکی از موثرترین داروهای گیاهی برای چاق شدن می‌باشد.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

    مهمترین خواص بابونه

    بابونه یک گیاه با خواص ضد درد، ضد التهاب و ضد اسپاسم می‌باشد. این گیاه دارویی از خانواده کاسنی با طبیعتی گرم و خشک می‌باشد.

    خواص گوارشی بابونه

    تقویت معده، افزایش اشتها، ضد نفخ و بادشکن، کمک به درمان زخم معده، درمان ورم کبد و طحال و رفع سو هاضمه از مهمترین خواض گوارشی این گیاه دارویی می‌باشد.

    خواص قلبی و عروقی بابونه

    کاهش فشار خون، رقیق کننده خون و کمک به درمان کم خونی از خواص گیاه بابونه می‌باشد.

    خواص مغزی

    تقویت حافظه، آرام بخش بودن، کمک به درمان میگرن، ضد اضطراب و خواب آور بودن از خواص این گیاه می‌باشد.

    خواص پوستی بابونه

    ضد التهابات پوستی، کنترل عفونت پوستی،‌ کمک به ترمیم سوختگی و رفع و درمان اگزما از مهمترین خواص پوستی بابونه می‌باشد.

    خواص عمومی بابونه

    کمک به درمان سرماخوردگی، افزایش سیستم ایمنی بدن، رفع ورم کلیه و درمان سختی ادرار و تقویت رحم از مهمترین این موارد می‌باشد.

    1. خار مریم یک داروی گیاهی برای چاقی

    این گیاه یک اشتهاآور معروف می‏‌باشد، که اغلب با طعم تلخ مصرف می‌‏شود و باعث بهبود هضم و افزایش وزن می‏‌شود. افرادی که برای چاق شدن تلاش کرده و هر روش دیگری را آزمایش کردند، اما چاق نشده‌‏اند بایستی از این گیاه استفاده کنند.

    این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود : 

    راه های تضمینی افزایش وزن

    از گیاه خار مریم برای افزایش شیر مادران، درمان آکنه پوستی، بهبود در درمان سرطان، جلوگیری از مشکلات مغزی شامل آلزایمر و پارکینسون در دوران پیری و محافظت از کبد نیز استفاده می‌شود.

    1. گل سپاسی (جنتیانا) و افزایش اشتها

    چندین دهه است که از این گیاه برای درمان افرادی که به طور ناخواسته از کاهش وزن و مشکلات اشتها رنج می‏‌برند استفاده شده است. این گیاه به بدن کمک می‌‏کند تا مواد غذایی را به سرعت جذب کرده و علاوه بر ‏آن باعث افزایش اشتها، ترشح صفرا و همچنین افزایش فعالیت معده و در نتیجه درمان لاغری و افزایش وزن سریع می‏‌گردد. گل سپاسی یکی از عناصر پودر هفت گیاه برای چاقی است.

    گل سپاسی برای چاق شدن سریع

    از مهمترین خواص گل سپاسی علاوه بر کمک به هضم غذا که باعث میل سریعتر به مصرف وعده‌های غذایی بعدی و در نهایت چاق شدن دارد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    درمان ضخم و عفونت

    مواد موثره این گیاه با نابودکردن باکتری‌های خطرناک و بهبود جریان خون به درمان ضخم و عفونت کمک می‌کنند. این گیاه دارای خواص ضد میکروبی و ضد قارچی نیز می‌باشد.

    بهبود سیستم عصبی

    ترکیبات موجود در این گیاه به افزایش استقامت ماهیچه‌ها و در نتیجه کاهش خستگی کمک می‌کند. این گیاه با خواص آرامش بخشی که دارد به آرامش سیستم مرکزی بدن کمک می‌کند.

    بهبود کارکرد سیستم گوارش

    این گیاه به دلیل افزایش ترشحات آب دهان و همچنین زردآب و آنزیم‌های معده از قدیم برای تحریک معده مورد استفاده پزشکان طب سنتی بوده است. این گیاه با افزایش ترشح آنزیم‌ها در روده کوچک باعث افزایش سرعت هضم غذا شده و می‌تواند افزایش اشتها را به همراه داشته باشد.

    جلوگیری از استرس

    این گیاه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد از سلول‌های بدن در مقابل رادیواکتیوهای آزاد و عوامل ایجاد استرس محافظت می‌کند.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

    1. ریشه قاصدک یک داروهای گیاهی برای افزایش وزن سالم

    ریشه قاصدک، یک مکمل گیاهی شگفت انگیز است که باعث افزایش اشتها و محرک افزایش وزن سریع می‏‌باشد . این گیاه در زنان باردار، برای تحریک اشتها توصیه می‏‌گردد که دارای مواد مغذی مفید است و به عنوان یکی از داروهای گیاهی برای افزایش وزن در معجون چاقی هفت گیاه محسوب می‌‏شود.

    1. پوست خشک شده‏ مرکبات و افزایش اشتها

    پوست خشک شده‏ مرکبات به عنوان یک مکمل، فعالیت دستگاه گوارش را بهبود بخشیده و اشتهاآور می‏‌باشد. همچنین خاصیت ضد عفونی‌کنندگی داشته و برای دردهای شکمی مفید است.

    1. زنجبیل یکی از داروهای گیاهی برای چاقی

    سال‏‌هاست که زنجبیل به عنوان گیاهی با خاصیت دارویی شناخته شده است، زنجبیل همیشه یک درمان مناسب در بسیاری از خانواده‏‌ها برای جلوگیری از سردی روده می‏‌باشد که اشتها آور بوده و کمک می‌‏کند شما از غذا خوردن بیشتر لذت ببرید.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : 

    روش‌های شگفت انگیز برای افزایش وزن سالم

    1. شوگر اپل یا سیب کاستارد و چاق شدن سریع

    این گیاه بیشتر از بقیه موارد گفته شده برای افزایش وزن مفید بوده و در معجون پودر هفت گیاه برای چاقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارای اثر خنک‌کنندگی بر بدن داشته و گرما را به راحتی برطرف می‏‌کند. این گیاه با عفونت بدن مقابله کرده و شانس چاق شدن سریع شما را بالا می‌برد.

    شوگر از داروهای گیاهی برای افزایش وزن سریع

    افزایش وزن سریع و چاق‌شدن سریع، رویایی است که خیلی از افراد لاغر را به خود مشغول کرده‌است. استفاده از مکمل‌های طبیعی می‌تواند به افزایش اشتهای فرد کمک کند. البته توجه داشته باشید که برای افزایش وزن سریع باید از یک روش اصولی و سالم پیروی کرد. چرا که اگر چاق شدن همراه با افزایش چربی‌ها باشد، چربی‌های اضافی به ارگان‌های داخلی، مثل قلب و کبد آسیب  می‌رساند. پس برای افزایش وزن سریع و سالم لازم است از غذای مناسب استفاده کنیم و در کنار آن با انجام ورزش‌های مناسب کالری اضافی مصرف شده را به جای تجمع در سلول‌های چربی به سوی عضلات هدایت کنیم. در مطالب بالا با خواص هفت گیاه برای چاقی آشنا شدید. شما می‌توانید از عرقیجات گیاهی متنوعی در بازار با نام معجون چاقی هفت گیاه یا عرف هفت گیاه چاقی نیز استفاده کنید.

    منبع:

    https://www.google.com

    PN:0025

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲۵ رای

    محصولات مرتبط

    13 دیدگاه برای هفت گیاه شگفت انگیز برای افزایش وزن سریع ثبت شده است

      1. تعدادی از محققین معتقدند که زنجبیل برای لاغری مفید می‌باشد. زنجبیل به دلیل خواصی که دارد باعث تسریع در دفع غذا از طریق روده بزرگ می‌شود و این موضوع برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند می‌تواند به دلیل سرعت بیشتر به دفع روده بزرگ باعث افزایش اشتها و در نهایت افزایش وزن نیز بشود.

    1. سلام. ممنون که به فکر افرادی هم هستین که دوست دارن وزن اضافه کنن و فقط مورد کاهش وزن قابل توجه نیست.

    2. خیلی خیلی ممنون از مقاله عالیتون این مقاله خیلی بدردم می خوره چون دیگ نمی زارم همسرم از این مواردی ک توی مقاله اوردین بخوره شاید ی کم لاغر شه

    3. بعضی از این چیزهایی که نام بردین پیدا نمیشه. ولی کلیت جالب و جذاب بود. ممنون

    4. سلام . میشه بگین زنجبیل رو به چه صورت باید مصرف کرد که باعث افزایش اشتها و چاقی بشه؟ پودرش رو دم کنیم هم تاثیر میزاره؟

      1. سلام خانم سمیرای گرامی
        مصرف به صورت پودری و دم کرده به عنوان نوشیدنی گرم مناسب هست. به دلیل طبع گرم بالایی که دارد در مصرف آن نباید زیاده‌روی شود. هر چند در مورد اثرات این محصول روی افزایش وزن ( به دلیل افزایش اشتها و کاهش سردی روده ) و یا کاهش وزن ( به دلیل اثرات افزایش سوخت و ساز) مستنداتی وجود دارد.

      1. همراه گرامی رضا عزیز
        توصیه می‌کنیم جهت استفاده از کلیه داروهای گیاهی با پزشک سنتی مشورت نمایید. در این مقاله خواص کلی گیاهان مطرح شده است. اما اینکه این گیاهان در بدن شما چه تاثیری خواهد گذاشت را فقط یک متخصص طب سنتی می‌تواند درک کند. توصیه می کنیم از مصرف هرگونه مواد دارویی گیاهی و یا صنعتی به صورت خودجوش پرهیز کنید.
        موفق باشید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *