9 ورزش برای رابطه جنسی بهتر

9 ورزش برای رابطه جنسی بهتر
  • در مقاله 9 ورزش برای رابطه جنسی بهتر با تمرینات ورزشی ساده‌ای آشنا خواهید شد که می‌توانید تاثیر آن را در افزایش توان جنسی خود به خصوص در سنین بالاتر ببینید. داشتن رابطه جنسی بهتر با ورزش امری اثبات شده است. در باور عامه برای تجربه یک رابطه جنسی موفق تنها مواد غذایی مانند انواع دمنوش‌های انرژی‌زا، ادویه‌جات تند و … موثرند و بیشتر مردم از تاثیر ورزش در رابطه زناشویی بی‌خبرند.

    اما بر طبق یافته محققان، تاثیر ورزش و رابطه زناشویی غیر قابل چشم پوشی است.

    انجام تمرینات ورزشی مرتب، سبب تقویت قوای جنسی آقایان و درمان مشکلاتی همچون زود انزالی،  اختلال نعوظ و … می‌شود. در بانوان نیز ورزش و رابطه زناشویی به هم وابسته است. ورزش منظم سبب افزایش و درمان کاهش میل جنسی بانوان، تقویت گردش خون در دستگاه تناسلی و تجربه ارگاسمی بهتر می‌شود.

    رابطه جنسی اصلی‌ترین رابطه خصوصی میان زوجین است که بر سایر روابط میان آن‌ها و موفقیت ازدواج تاثیر به سزایی دارد.  در گذشته رابطه جنسی در راستای تولید مثل و تشکیل نهاد خانواده بود. در حالی‌که امروزه رابطه جنسی ابزاری برای ابراز عشق و لذت است و نه لزوما فرزندآوری.

    برنامه تمرین بدنسازی و تناسب اندام گیف

    امروزه 75-50 درصد افراد موفقیت یک ازدواج را ناشی از رابطه جنسی خوب می‌دانند. بنابراین طبیعی است که برخی زوج‌ها به دنبال داشتن رابطه جنسی بهتر و تقویت آن باشند.

    فیتولند در مقاله « 9 ورزش برای رابطه جنسی بهتر » شما را با 9 تمرین ورزشی آشنا می‌کند که علاوه بر تاثیرات درمانی بر رابطه جنسی زوجین نیز تاثیر بسزایی دارد. با ما همراه باشید.

    آیا داشتن رابطه جنسی بهتر با ورزش حقیقت دارد؟

    بله! تحقیقات به خوبی رابطه مستقیم میان ورزش و رابطه زناشویی را اثبات می‌کند. با چند تمرین آسان در کنار تناسب اندام می‌توان عضلات کف لگن را تقویت کرد. کلمه «کف لگن» در کلا‌س‌های بدنسازی بسیار مورد توجه است. اما اکثر مردم معنای آن را نمی‌دانند. ضعیف بودن عضلات کف لگن می‌تواند منجر به حرکت کمتر مثانه، روده و همچنین کاهش عملکرد جنسی شود.

    برای تقویت بیشتر عضلات کف لگن، می‌توان از تمرینات با وزن بدن استفاده نمود. این تمرینات، وظیفه مضاعفی دارند. انجام این تمرینات علاوه بر تقویت عضلات لگن به بهبود ارگاسم کمک می‌کند. این تمرینات را سه بار در هفته و هر بار ده مرتبه انجام دهید تا به نتایج آن پی ببرید.

     

    اسکات و تاثیر ورزش در رابطه جنسی و ورزش برای رابطه جنسی بهتر

    رابطه جنسی بهتر با ورزش اسکات

    حرکات معدودی وجود دارد که بر روی عضلات کف لگن تمرکز می‌کنند. تمرین اسکات علاوه بر تقویت کل بدن، باعث بهتر شدن و قوی‌ترشدن رابطه جنسی می‌شوند. همچنین این تمرین، ران و ماهیچه‌های سرینی (سه ماهیچه تشکیل دهنده باسن) را به خوبی هدف قرار می‌دهد و حتی برای لگن نیز مناسب هستند.

    پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و وزن خود را در پاشنه‌های پا متمرکز کنید. با باز کردن زانوها شروع به پایین کشیدن باسن خود کنید و بر روی یک صندلی فرضی بنشینید. چند ثانیه در حالت نشسته بمانید و سپس دوباره بایستید. در تمامی حالات سعی کنید که لگن و سینه خود را محکم و بی‌حرکت نگهدارید.

     

    حرکت بلند کردن دو پا برای داشتن رابطه جنسی بهتر با ورزش و ورزش و رابطه زناشویی

    بلند کردن دوپا

    درگیرکردن عضلات کف لگن به راحتی قابل انجام است. نخست فکر کنید که برای متوقف کردن جریان ادرار از چه ماهیچه‌هایی استفاده می‌کنید. تمرین بلند کردن دو پا یکی از انواع تمرینات کِگِل است که با حرکات بیشتر، این ماهیچه‌ها را هدف قرار می‌دهد. این تمرین باعث تقویت عضلات تحتانی شکم، کف لگن و کمر می‌شود و از بهترین تمرین‌ها برای تجربه رابطه جنسی بهتر با ورزش است.

    روی پشت خود دراز بکشید و پاهای خود را به موازات بدن قرار دهید. دست‌های خود را نیز به موازات بدن قرار دهید و انگشت شصت خود را در زیر باسن قرار دهید. پاهای خود را بدون خم‌کردن زانوها و به صورت کاملا صاف به سمت بالا برده و در همین حین پاشنه‌های پای خود را به سمت سقف بکشید. به طوری‌که پاهایتان در وضعیت 90 درجه نسبت به بدنتان قرار گیرد. چند ثانیه صبر کنید و سپس همان‌طور که ماهیچه‌های اطراف مقعد و محل ادرار (و ناحیه واژن در بانوان) را به خوبی منقبض کرده‌اید؛ پاهای خود را به زمین برگردانید.

     

    رابطه جنسی بهتر با حرکت کششی باسن و برخورداری از تاثیر ورزش در رابطه زناشویی

    باز کردن باسن به شکل کششی

    برای بهره بیشتر از تاثیر ورزش در رابطه زناشویی لازم است که تمرینات موثر به طور منظم و روزانه تکرار شوند. بازکردن باسن به شکل کششی یکی از 9 ورزش برای رابطه جنسی بهتر است.

    چهارزانو بنشینید. انگشتان شصت پای خود را از پشت به هم نزدیک کرده و در همان حالت زانوهای خود را از هم جداکنید. به آرامی بر روی زانوهای خود بلند شوید و دست‌هایتان را به موازات شانه‌ها در زیر بدن خود قرار دهید.

    سپس همان‌طور که به آرامی قفسه سینه خود را به سمت پایین می‌کشید؛ دست‌های خود را نیز در بالای سر خود قرارداده و بدن خود را تحت کشش قرار دهید. عمیق و متوالی نفس بکشید. با هر بار بازدم، کمی کشش بدن را بیشتر کنید و پس از چند ثانیه به حالت نشسته بازگردید.

     

    بلند شدن روی دست برای رابطه جنسی بهتر و داشتن رابطه جنسی بهتر با ورزش

    بلندشدن روی دست

    این یک حرکت چالش برانگیز و تقویت کننده استقامت بدن است که بخش خارجی و داخلی ران‌ها را نیز درگیر می‌کند. این حرکت را نیز برای شناسایی تاثیر ورزش در رابطه زناشویی دنبال کنید.

    بر روی یک دست خود بر روی زمین قرار گیرید. بدن خود را در یک راستا نگهدارید. پاها را به هم بچسبانید و زانوها را خم کنید. سپس روی دست خود بلند شوید و در همین حال زانوی بالایی خود را به سمت بالا باز کنید و باسن خود را از روی زمین بلند کرده و پاشنه‌ها را به هم متصل نگهدارید. چند ثانیه صبر کنید و سپس به آرامی پایین بیایید.

    ورزش و رابطه زناشویی هر دو می‌توانند به صورت مضاعف سبب بهبود روابط میان زوجین شوند. ورزش و ارتباط جنسی هر دو سبب حرکت و افزایش ضربان قلب و ترشح آدرنالین می‌شوند. از طرفی تاثیر ورزش در رابطه جنسی بسیار مستقیم است. به گونه‌ای که داشتن یک برنامه تمرینی روزانه می‌تواند بیشتر مسائل جنسی میان زوجین را بهبود ببخشد. در ادامه فیتولند به معرفی سایر تمرین‌های مفید در این زمینه می‌پردازد.

     

    راه رفتن مانند خرس برای ورزش برای رابطه جنسی بهتر و ورزش و رابطه جنسی

    راه رفتن خرس یک ورزش برای رابطه جنسی بهتر

    حرکت کردن روی زانو در حالی که به جلو و عقب حرکت می‌کنید یک حرکت چالشی و همه جانبه است که استحکام، استقامت و مقاومت بدن را افزایش می‌دهد.

    به صورت چهار دست و پا قرارگرفته و به جای بخش رویی پای خود، انگشتان پای خود را بر روی زمین قراردهید. سپس به کمک دست و پای مخالف، چهار دست و پا راه بروید. زانوها را به خوبی از زمین جدا کنید. این حرکت را به طور متناوب چند بار به سمت جلو و عقب تکرار کنید.

     

    ورزش و ارتباط جنسی با ورزش بغل کردن پاها برای رابطه جنسی بهتر

    بغل کردن زانوها

    رگ‌های عصبی بسیار حساسی در کمر قرارگرفته‌اند که این تمرین به تقویت کمر و افزایش انعطاف‌پذیری آن کمک می‌کند. علاوه بر این با انجام روزانه این تمرین از تاثیر ورزش در رابطه زناشویی نیز استفاده می‌کنید.

    به پشت دراز کشیده و پاهایتان را خم کرده و کف پاها را بر روی زمین قرار دهید. پاهای خود را بلند کرده و زانوهای خود را بغل کنید. بعد از چند ثانیه به آرامی، پاها را به وضعیت اول بازگردانید. در حین انجام حرکت ماهیچه‌های میانی بدن خود را به خوبی منقبض کنید.

     

    تاثیر ورزش در رابطه زناشویی با پلانک و داشتن رابطه جنسی بهتر با ورزش

    پلانک

    پلانک از بهترین تمریناتی است که می‌توان برای افزایش استقامت و استحکام بدن انجام داد.

    بر روی شکم دراز کشیده و بر روی ساعد دست‌های خود و نوک انگشتان پایتان قرار گیرید. بدن و سر و گردن خود را در یک راستا نگهدارید. دست‌ها را به موازات شانه‌ها و پاها را نیز به موازات بدن، کمی از هم جدا کنید. ماهیچه‌های میانی بدن خود را منقبض نگهدارید. اگر این حرکت برای شما سخت است به جای ساعدهای خود دست‌ها را بر روی زمین قرار دهید.

    انجام روزانه تمرین پلانک علاوه بر کاهش وزن؛ سبب تجربه یک رابطه جنسی بهتر با ورزش می‌شود.

     

    ورزش و رابطه زناشویی با لانگز برای بهره مندی از ورزش برای رابطه جنسی بهتر

    لانگز

    حرکت لانگز علاوه بر افزایش استحکام در قسمت تحتانی بدن، سبب افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود رابطه جنسی می‌شود. زیرا با تقویت عضلات کف لگن به تاثیر ورزش در رابطه زناشویی کمک می‌کند.

    کاملا صاف بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید. سپس یک پای خود را یک قدم جلوتر بگذارید و در همین حین، باسن خود را پایین بیاورید. تا جایی پایین بیایید که پای جلویی شما در زاویه 90 درجه قرارگیرد و زانوی پای عقب شما نیز در نزدیکی زمین قرار گیرد.وزن خود را بر روی پای جلویی خود متمرکزکرده و بر روی انگشتان پای عقبی خود، کمتر فشار وارد کنید.

    مراقب باشید که زانوی پای جلویی شما از انگشتان پا جلوتر قرار نگیرد. همین حرکت را با پای دیگر تکرار کنید.

     

    رابطه جنسی بهتر با ورزش با حرکت بشین و پاشو و تاثیر ورزش در رابطه زناشویی

    بشین پاشو نشسته

    تاثیر ورزش در رابطه زناشویی را با انجام تمرینات منظم روزانه بیشتر احساس کنید. تمرین بشین پاشو نشسته علاوه بر تقویت عضلات چهار سر به تقویت عضلات کف لگن و باسن نیز کمک می‌کند.

    در حالی‌که بدن خود را صاف نگه‌داشته‌اید، بر روی زانوهای خود روی زمین قرار گیرید. به جای قراردادن قسمت رویی پای خود بر زمین، انگشتان پای خود را با زمین در تماس قرار دهید. سپس همان‌طور که بدن خود را صاف نگهداشته و عضلات کف لگن خود را منقبض کرده‌اید؛ به آرامی بر روی زانوهای خود بنشینید. سعی کنید که وزن بدن خود را به عقب نیاندازید.

    سخن پایانی

    در مقاله « 9 ورزش برای رابطه جنسی بهتر » با توجه به اهمیت تاثیر ورزش در رابطه زناشویی به معرفی تمریناتی برای بهبود رابطه جنسی پرداخته شد.  انجام روزانه تمرین‌های معرفی شده تاثیر قابل توجهی در رابطه جنسی شما با شریک زندگیتان خواهد داشت. با این تمرینات علاوه بر بهره‌مندی از تاثیر ورزش در رابطه زناشویی، به حفظ سلامتی و تناسب اندام خود نیز کمک می‌کنید.


    منبع :

    thehealthy.com

    PN:0296

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۴ رای

    محصولات مرتبط

    8 دیدگاه برای 9 ورزش برای رابطه جنسی بهتر ثبت شده است

    1. تمرینات دقیقا همون‌هایی هستن که پزشک‌ها پیشنهاد می‌کنن و بسیار مفید و موثرند.

    2. مرسی از مقاله عالیتون در ضمن این تمرینات مختص خانم هاست یا اقایان هم می تونن استفاده کنن

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *