مصرف جینسینگ قرمز کره ای برای رفع اختلالات نعوظ و زودانزالی

طریقه مصرف جینسینگ قرمز کره ای برای رفع اختلالات نعوظ و زودانزالی
  • استفاده از جینسینگ قرمز برای رفع اختلالات نعوظ یکی از روش های گیاهی درمان این بیماری است. بسیاری از مردان در سنین متفاوت ممکن است، اختلال نعوظ را تجربه ‌کنند. این اختلال که به عنوان ناتوانی جنسی شناخته می‌شود، می‌تواند گاهی یا برای طولانی مدت فرد را در رسیدن به نعوظ یا حفظ آن با مشکل مواجه کند. درمان ناتوانی جنسی موضوع مهمی است. تغییر در شیوه زندگی، مصرف داروها و درمان طبیعی می‌تواند به بهبود این ناتوانی جنسی کمک کند. در این مقاله به بررسی تحقیقات صورت گرفته در خصوص تاثیر و روش مصرف جینسینگ قرمز کره ای برای رفع اختلالات نعوظ و زود انزالی می‌پردازیم.

    درمان مشکلات نعوظ با جینسینگ قرمز کره ای

    اختلال نعوظ می‌تواند ناشی از مشکلات جسمی یا روحی باشد. در بسیاری از موارد یک علت فیزیولوژیک مانند بیماری دیابت، آسیب عصبی یا بیماری قلبی در پس زمینه این بیماری وجود دارد. تغییرات در شیوه زندگی، مانند کم کردن وزن، ترک سیگار و ورزش اغلب می‌توانند به درمان مشکلات نعوظ کمک کنند. یکی از روش‌های رایج نیز استفاده از روش های درمان طبیعی اختلال نعوظ می‌باشد.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

    البته ممکن است با تغییرات فوق به تنهایی، درمان اختلال نعوظ، میسر نشود و اقدامات دیگری نیز لازم باشد. خوشبختانه داروهای موجود برای درمان مشکلات نعوظ اغلب موثر هستند. تزریق دارو برای باز کردن رگهای خونی یکی از گزینه‌های درمان می‌باشد. بعضی مکمل‌های گیاهی، مانند جینسینگ می‌توانند در رفع اختلال نعوظ، کمک کننده باشند. حتما قبل از مصرف هر نوع مکمل برای درمان مشکلات نعوظ با پزشک خود صحبت کنید.

    جینسینگ قرمز کره ای چیست ؟

    جینسینگ قرمز کره ای گیاهی است که در آسیا رشد می‌کند و گاهی اوقات به عنوان جینسینگ آسیایی، جینسینگ چینی یا جینسینگ Panax شناخته می‌شود. جینسینگ قرمز کره‌ای نباید با جینسینگ سیبری یا جینسینگ آمریکایی اشتباه گرفته شود. جینسینگ سیبری و آمریکایی گیاهان متفاوتی هستند.

    از ریشه جینسینگ قرمز برای رفع اختلالات نعوظ در قالب مکمل استفاده می‌شود. گیاهی که به عنوان دارو مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید حداقل 5 ساله باشد. جینسینگ با کیفیت‌تر قیمت بالاتری دارد. ریشه خشک شده اما بدون پردازش شده آن را جینسینگ سفید می‌نامند. ریشه‌ای که بخار داده شده و خشک شده باشد، جینسینگ قرمز نامیده می‌شود.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : راه های طبیعی درمان اختلال نعوظ

    جینسینگ قرمز کره‌ای با افزایش هوشیاری ارتباط دارد. از طرفی جینسینگ قرمز کره‌ای می‌تواند به طور بالقوه در رفع اختلال نعوظ موثر باشد. همچنین جینسینگ می‌تواند به جلوگیری از سرماخوردگی و کاهش شدت علائم بیماری قلبی کمک کند.

    روش مصرف جینسینگ برای نعوظ اهمیت دارد. در هنگام استفاده از جینسینگ توجه داشته باشید که این گیاه دارویی می‌تواند با برخی از داروها تداخل دارویی داشته باشد. حتما از مکمل‌های جینسینگ تحت نظر پزشک استفاده نمایید.

    استفاده سنتی از جینسینگ قرمز

    روش مصرف جینسینگ برای نعوظ

    جینسینگ قرمز کره ای در طب سنتی چینی به عنوان یک مکمل سلامتی برای قرن‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته است. از این جینسینگ در موارد زیر استفاده می‌شده است:

    تقویت سیستم ایمنی بدن

    بهبود سلامت قلب

    درمان دیابت

    افزایش انرژی

    کاهش استرس

    درمان ناتوانی جنسی

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : خوراکی هایی که باعث افزایش میل جنسی می‌شوند

    گفته می‌شود که ریشه جینسینگ شبیه بدن انسان است. به نظر می‌رسد به دلیل این شباهت است که پزشکان طب سنتی، جینسینگ را به عنوان درمان کامل بدن مورد استفاده قرار می‌دادند. امروزه تحقیقات نشان می‌دهد که درمان اختلالات نعوظ با جینسینگ قرمز کره ای امکان پذیر می‌باشد. البته تاثیر این روش درمان روی همه افراد یکسان نیست.

    جینسینگ قرمز برای رفع اختلالات نعوظ

    جینسینگ قرمز برای رفع اختلالات نعوظ

    از سال‌ها قبل جینسینگ قرمز برای درمان طبیعی مشکلات نعوظ و ناتوانی جنسی استفاده می‌شده است. در یک مطالعه 45 مرد مبتلا به ناتوانی جنسی و اختلال نعوظ، جینسینگ قرمز کره ای یا دارونما دریافت کردند. مردانی که مورد آزمایش قرار گرفتند، 900 میلی گرم جینسینگ قرمز کره ای را سه بار در روز، به مدت هشت هفته مصرف کردند. در پایان هفته هشتم، درمان اختلال نعوظ درکسانی که جینسینگ قرمز کره‌ای را دریافت کرده بودند، مشاهده شد. محققان نتیجه گرفتند که جینسینگ قرمز، درمان طبیعی اختلال نعوظ و مؤثر بر ناتوانی جنسی می‌باشد.

    مصرف جینسینگ برای زنان

    بسیاری از زنان نیز در طول یائسگی، کاهش عملکرد جنسی را تجربه می‌کنند. مطالعه دیگری به بررسی اثرات جینسینگ قرمز در زنان یائسه پرداخت. در این مطالعه 32 زن سه کپسول در روز از جینسینگ یا یک دارونما دریافت کردند. کسانی که این مکمل را دریافت کردند، عملکرد جنسی خود را بدون هیچ عارضه جانبی بهبود بخشیدند. محققان نتیجه گرفتند که جینسینگ قرمز می‌تواند عملکرد جنسی زنان را نیز بهبود بخشد.

    دیگر مزایای جینسینگ

    برخی تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که جینسینگ، ممکن است به درمان افراد مبتلا به سرطان کمک کند. جینسینگ می‌تواند به جلوگیری از سرطان کولورکتال (یا کولون) کمک کند. جینسینگ همچنین ممکن است به بهبود روند شیمی درمانی در افرادی که مبتلا به سرطان هستند، کمک کند .

    علاوه بر این، برخی از تحقیقات نشان می‌دهد که جینسینگ می‌تواند از رشد تومور جلوگیری کند و حتی گسترش سلول‌های سرطانی را متوقف کند. تحقیقات دیگر نیز نشان می‌دهند که جینسینگ، می‌تواند به بهبود و کاهش خستگی مزمن که همراه با سرطان است، کمک کند.

    این گیاه همچنین می‌تواند، به جلوگیری از سرماخوردگی و کاهش شدت علائم بیماری قلبی کمک کند و ممکن است در افزایش هوشیاری، کاهش استرس و بهبود استقامت بدن نیز موثر باشد.

    اشکال مختلف جینسینگ

    جینسینگ قرمز برای رفع اختلالات نعوظ

    هنگام خرید مکمل‌های جینسینگ، مطمئن شوید که نوع جینسینگ مشخص باشد. هر دو جینسینگ سفید و قرمز در بازار موجود هستند. با این حال، تحقیقات بیشتر بر روی جینسینگ قرمز کره ای برای رفع اختلالات نعوظ و زودانزالی صورت گرفته است.

    روش مصرف جینسینگ برای نعوظ

    می‌توان جینسینگ قرمز را به صورت مایع، پودر یا کپسول مصرف کرد یا می‌توان ریشه خشک آن‌ را در آب‌جوش یا چای دم کرد. توجه داشته باشید که این گیاه می‌تواند با بعضی از دارو‌ها اختلالاتی داشته باشد. به همین دلیل روش مصرف جینسینگ برای زودانزالی و نعوظ را از پزشک خود سوال کنید. در مورد دوز مناسب مصرف برای هر فرد نیز حتما با پزشک صحبت شود. هرگز پیش از مشورت با پزشک از مکمل‌ها استفاده نشود.

    سخن پایانی

    بهترین درمان مشکلات نعوظ درمانی است که هم از نظر روحی و هم عملکردی موثر باشد. عصاره جینسینگ قرمز کره ای باعث افزایش تولید سروتونین می‌شود. این گیاه مقوی با خواص ضد استرس، محرک روح و روان برای درمان مشکلات نعوظ می‌باشد. از طرفی جینسینگ با افزایش اکسید نیتریک، سبب گشاد شدن شریان شده و خونرسانی به آلت تناسلی و بزرگ شدن آلت تناسلی می‌شود و بدینگونه نقش خود را در رفع اختلال نعوظ ایفا می‌کند.

    منبع:

    https://www.healthline.com

    https://www.healthline.com

    PN:0168

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۵ رای

    محصولات مرتبط

    3 دیدگاه برای مصرف جینسینگ قرمز کره ای برای رفع اختلالات نعوظ و زودانزالی ثبت شده است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *