درمان اختلال نعوظ به روش آیورودا

درمان اختلال نعوظ به روش آیورودا
  • درمان اختلال نعوظ به روش آیورودا یک روش موثر در درمان مشکلات این بیماری می‌باشد.این روش، یک روش درمانی قدیمی هندی است. طب آیورودا چیست ؟ روش درمانی آیورودا مشتمل بر یک سری درمان‌ها ‌شامل گیاهان دارویی،‌ تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی، مراقبه، رایحه درمانی، ماسـاژ و …… برای حفظ یا به دست آوردن سلامتی است. آیورودا یک رویکرد پزشکی جامع و کل نگر برای سلامتی کل بدن می‌باشد. از آیورودا برای درمان اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی نیز می‌توان استفاده کرد.

    روش آیورودا در درمان این بیماری ترکیبی از توصیه‌های پزشکی، رژیم غذایی و شیوه زندگی برای درمان اختلال نعوظ است. آیورودا یکی از عوامل مهم ایجاد اختلال نعوظ را، انرژی پایین، به دلیل کمبود مواد مغذی و ویتامین‌ها می‌داند. به همین دلیل توجه به رژیم غذایی و درمان های تقویتی در درمان اختلال نعوظ به سبک آیورودا یک اصل هست.

    درمان اختلال نعوظ به روش آیورودا

    اختلال نعوظ

    قبل از درمان مشکلات نعوظ باید با اختلال نعوظ به خوبی آشنایی پیدا کرد. اختلال نعوظ نوعی ناتوانی جنسی در آقایان است. اختلال نعوظ در مردان زمانی اتفاق می‌افتد که نتوانند برای شروع رابطه جنسی نعوظ داشته باشند و یا نتوانند نعوظ را در طول رابطه جنسی حفظ کنند. اختلال نعوظ  یک مشکل جنسی رایج به ویژه در مردان بالای 40 سال است. درمان اختلال نعوظ اغلب شامل رفع استرس روانی و یا درمان بیماری‌هایی است که در ایجاد اختلال نعوظ موثر بوده‌اند. تحقیقات نشان می‌‌دهد که رویکرد آیورودا می‌تواند به رفع اختلال نعوظ کمک کند.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : روش های درمان طبیعی اختلال نعوظ

    در ادامه روش درمانی آیورودا که برای درمان اختلال نعوظ استفاده می‌شود، آورده شده است:

    رژیم غذایی آیورودا موثر در رفع اختلال نعوظ

    رژیم غذایی آیورودا نقش حیاتی، برای درمان طبیعی مشکلات نعوظ دارد. بدین منظور آیورودا پیشنهاداتی دارد که به آن‌ها اشاره می کنیم:

    • مصرف میوه‌های تازه مثل انگور، پرتقال، سیب، گلابی، هلو، آناناس و خربزه
    • رژیم متعادل از غلات و حبوبات، آجیل ها و سبزیجات
    • آب پنیر
    • خرما
    • کشمش سیاه
    • عسل طبیعی

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

    استفاده از گیاهان دارویی برای درمان مشکلات نعوظ

    جینسینگ هندی

    جینسینگ هندی، گیاهی است که معمولا در روش آیورودا در درمان طبیعی مشکلات نعوظ از آن استفاده می‌‌شود. این گیاه به نام ashwagandha نیز نامیده می‌‌شود. یافته‌ها ‌نشان می‌‌دهد که این گیاه علاوه بر درمان ناتوانی جنسی، به بهبود تعداد اسپرم و باروری در مردان نیز کمک می‌‌کند. جینسینگ هندی، با تنظیم میزان هورمون ها و تولید سلول‌های سالم تر، به بهبود تعداد اسپرم و باروری در مردان کمک می‌‌کند. از طرفی از این گیاه برای کمک به کاهش استرس نیز استفاده می‌‌شود. هر دو این عوامل می‌‌توانند در درمان مشکلات نعوظ اثر داشته باشند.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : 13 مورد از دلایل کاهش میل جنسی

    سیر

    سیر از بهترین گیاهان دارویی برای درمان اختلال نعوظ است. سیر نه تنها باعث افزایش تولید هورمون جنسی تستسترون در آقایان می شود، بلکه حاوی ماده موثره به نام “آلیسین” نیز می باشد. “آلیسین” موجب رقیق شدن خون و افزایش جریان خون در بدن می‌شود. افزایش جریان خون آلت تناسلی در آقایان موجب درمان مشکلات نعوظ خواهد شد.

    سیر برای درمان اختلال نعوظ

    پیاز

    پیاز یک گیاه تحریک کننده میل جنسی است. این گیاه علاوه بر افزایش میل جنسی، تقویت کننده اندام های تناسلی است. بدین ترتیب پیاز می‌تواند نقش موثری در درمان طبیعی مشکلات نعوظ داشته باشد.

    روش ئرمانی آیورودا

    یوگا، پیشنهاد آیورودا برای رفع اختلال نعوظ

    برای تاثیر روش‌های درمانی آیورودا برای هر نوع بیماری، فعالیت بدنی باید بخشی از درمان باشد. تمرین یوگا برای سلامتی مفید است. یوگا ترکیب کشش، تمرکز و مراقبه است و گردش خون را بهبود می‌‌بخشد و استرس را کاهش می‌‌دهد. مکانیسم کاهش استرس و افزایش جریان خون آلت تناسلی، موجب درمان طبیعی مشکلات نعوظ می‌شود.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : خوراکی هایی که باعث افزایش میل جنسی می‌شوند

    مزایای انجام یوگا در حدی است که به تنهایی می‌‌تواند به رفع اختلال نعوظ و درمان ناتوانی جنسی منجر شود. یوگا همچنین باعث افزایش سطح هورمون تستوسترون می‌‌شود. در صورتی که به اندازه کافی سالم هستید که بتوانید در تمرینات هوازی سبک فعالیت کنید، می‌‌توانید تمرینات یوگا را در هر زمان با حضور در یک کلاس با وجود یک مربی یا با سی دی‌های آموزشی در خانه انجام دهید.

    سخن پایانی

    روش آیورودا با یک رویکرد کلی نسبت به بدن، به رفع اختلال نعوظ می‌‌پردازد. از جمله مزایای این روش می‌‌توان به این نکته اشاره کرد که عوارض جانبی در مقایسه با ترکیبات دارویی شیمیایی مانند ویاگرا ندارد.

    یوگا به عنوان راهی برای بهبود قدرت ذهنی و خلاص شدن از استرس است که می‌‌تواند به عنوان مکمل در کنار تغییر سبک زندگی وگیاهان دارویی برای درمان اختلال نعوظ استفاده شود.


    منبع:

    https://www.healthline.com

    http://www.gyanunlimited.com

    https://www.researchgate.net

    PN:0165

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    محصولات مرتبط

    2 دیدگاه برای درمان اختلال نعوظ به روش آیورودا ثبت شده است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *