ارتباط ال -آرژنین و درمان مشکلات جنسی

ارتباط ال -آرژنین و درمان مشکلات جنسی
  • ارتباط ال -آرژنین و درمان مشکلات جنسی به دلیل تاثیر ال -آرژنین بر گشادی عروق می‌باشد. در واقع افزایش میل جنسی با ال –آرژنین به دلیل تسهیل خونرسانی به اندام تناسلی می‌باشد. در انگلستان بیش از 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان از مشکلات جنسی رنج می‏برند. فیتولند پیشنهاد می‌کند برای حفظ زندگی زناشویی از مزایای رفع ناتوانی جنسی با ال -آرژنین به عنوان داروی تقویت قوای جنسی مد نظر قرار دهید. در این مقاله فیتولند با ارایه اطلاعاتی علمی به پاسخ به سوالاتی از قبیل  چگونگی رفع ناتوانی جنسی با ال –آرژنین ، رفع اختلال نعوظ با ال –آرژنین و به صورت خلاصه ارتباط ال –آرژنین و درمان مشکلات جنسی می‌پردازد.

     

    ال -آرژنین چگونه می‏تواند سلامت جنسی را دوباره به شما بازگرداند؟

    مشکلات جنسی در دنیا از شیوع بالایی برخوردار است. بیش از 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان در انگلستان، از نوعی از اختلال عملکرد جنسی رنج می‏برند. بنابراین شما در این مورد تنها نیستید و می توانید به راحتی با درمانگر خود در این رابطه مشورت کنید. یکی از مواردی که درمانگر به شما پیشنهاد می‌کند مطمئنا، رفع ناتوانی جنسی با ال -آرژنین یا رفع اختلال نعوظ با ال –آرژنین خواهد بود.

     

    رفع اختلال نعوظ با ال آرژنین

    رفع اختلال نعوظ با ال –آرژنین و افزایش میل جنسی با ال –آرژنینتقریبا نیمی از همه‏ مردان بین 40 تا 70 سال از نوعی اختلال در نعوظ یا ناتوانی جنسی رنج می‏برند. آنها اغلب به دنبال درمان طبیعی اختلال نعوظ هستند. با این حال برخی از این مشکلات جنسی، افراد جوان‏تر را هم تحت تاثیر قرار می‌‏دهد. توجه داشته باشید که اختلال نعوظ می‏تواند به دلایل مختلفی مثل اضطراب، افسردگی و اختلال در جریان خون، ایجاد شود. در این موارد روش درمان ناتوانی جنسی با ال -آرژنین بدین گونه است که ال -آرژنین به طور مستقیم رگ‏های خونی بدن را گشاد می‌کند و اجازه می‏دهد که مقدار خون بیشتری به اندام‏ها، خصوصا اندام‌‏های تناسلی جریان پیدا کند. بدین ترتیب ، با بهبود جریان خون در اندام تناسلی، رفع اختلال نعوظ با ال -آرژنین صورت خواهد گرفت.

    آرژنین یک آمینواسید است، آمینو اسید ها واحدهای تشکیل دهنده‏ پروتئین در بدن می‏باشند. وجود این اسید امینه برای تشکیل یک ماده‏ شیمیایی به نام نیتریک اکساید ضروری است. نیتریک اکساید همان ماده‏‌ای است که باعث گشاد شدن رگ‏های خونی می‏شود. هرچه نیتریک اکساید بیشتر باشد، جریان خون بهتر می‌شود و درمان ناتوانی جنسی با ال -آرژنین را شاهد خواهیم بود. ال -آرژنین تنها یک مکمل موثر در بهبود اختلالات جنسی مردان نیست. بلکه افزایش میل جنسی با ال -آرژنین در خانم‌ها نیز، دیده می‌شود.

    43 درصد از خانم‏ها در انگلستان مشکلات جنسی خود را به اشکال گوناگون مانند از دست دادن میل جنسی، ناتوانی در رسیدن به ارگاسم و عدم حساسیت در اندام تناسلی بیان کرده‏‌اند. مصرف ال -آرژنین با بهبود جریان خون در بدن، مشکلات فوق را برطرف کرده است. زنان خصوصا اذعان داشته‌اند که با مصرف ال -آرژنین به راحتی به ارگاسم رسیده‏‌اند و افزایش میل جنسی با ال -آرژنین و نیز رفع ناتوانی جنسی با ال -آرژنین را تجربه کرده‏‌اند و به این ترتیب رابطه جنسی خود را بهبود بخشیده‏‌اند.

    بسیاری از زنان گفته‏‌اند، مصرف ال -آرژنین باعث افزایش حساسیت در مناطق خاص و حساس بدنشان شده است و با افزایش میل جنسی و بهبود رابطه، خیلی راحت‏تر به ارگاسم رسیده‏‌اند و به این ترتیب رابطه جنسی بهتری را تجربه کرده‏‌اند و این بهبودها مرهون درمان ناتوانی جنسی با ال -آرژنین می‌باشد.

     باروری نیز یکی از موضوعات مهم در سلامت جنسی است که ال -آرژنین این مسئله را تحت پوشش و حمایت خود قرار داده است. همان‏طور که قبلا گفته شد،  ال -آرژنین جریان خون در رگ‏های بدن را افزایش می‏دهد. این موضوع برای تولید سلول‏های اسپرم و تخمک نیز مهم و ضروری می‏باشد. بهبود گردش خون، کمک می‏کند تا در بدن شما محیط ایده‏‌آلی برای تولید سلول‏های جنسی فراهم شود. بنابراین فیتولند رفع ناتوانی جنسی با ال -آرژنین را به شما پیشنهاد می‌کند.

     

    ارتباط ال آرژنین و درمان مشکلات جنسی در بهبود روابط زناشویی

    رفع ناتوانی جنسی با ال –آرژنین و ارتباط ال -آرژنین و درمان مشکلات جنسیهمان‏طور که قبلا گفته شد، ال -آرژنین یک مکمل مخصوص اقایان نیست، بلکه می‏تواند هم برای مردان و هم برای بهبود علل کاهش میل جنسی در زنان، مفید باشد. افزایش میل جنسی با ال -آرژنین و رفع اختلال نعوظ با ال -آرژنین می‌تواند بسیاری از مشکلات زوجین در این زمینه را برطرف کند.

    اگر شما و همسرتان هردو از اختلال عملکرد جنسی رنج می‌‏برید، چرا در مورد آن با یکدیگر صحبت نمی‏کنید؟ این مشکلات، می‏توانند به خاطر دلایلی نظیر احساس نگرانی، شرم، اضطراب باشد و حتی شاید افسردگی این مشکلات جنسی را به وجود آورده باشد. در اینگونه موارد شما می‌توانید در کنار درمان اضطراب و افسردگی، از  ال –آرژنین در درمان مشکلات جنسی بهره مند شوید.

     

    برای رفع مشکلات جنسی رژیم غذایی خود را تغییر دهید

    مطالعات نشان داده است که بدن ما آرژنین می‏‌سازد. با این حال عواملی مانند زخم، عفونت و دیگر مشکلاتی که سلامتی را به خطر می‌اندازند، می‌‏توانند منجر به کمبود آرژنین در بدن شوند. کمبود آرژنین در بدن می‌‏تواند به نوبه‏ خود مشکلات جنسی را رقم بزند. پس یک روش خیلی خوب برای بهبود سلامت جنسی این است که با تغییر رژیم غذایی به جبران ال –آرژنین بپردازید و از خوراکیهایی که باعث افزایش میل جنسی می‌شوند در رژیم غذایی خود استفاده کنید. به این ترتیب رفع اختلال نعوظ با ال -آرژنین را به صورت طبیعی برای خود شکل دهید.

    درمان ناتوانی جنسی با ال –آرژنین و تغییر رژیم غذاییبرای درمان ناتوانی جنسی با ال -آرژنین ، مصرف غذاهای غنی از پروتئین مانند محصولات لبنی، ماهی، آجیل، دانه‏های سویا و . . .  از جمله محصولات کلیدی هستند که مصرف آن‌ها را فیتولند به شما توصیه می‏کند. با اضافه کردن این خوراکی‌ها به رژیم غذایی روزانه، نه تنها به سلامت جنسی خود کمک می‏کنید، بلکه سلامت کلی و عمومی بدن خود را نیز ارتقا می‏بخشید.

    البته فیتولند توصیه می‏کند، رژیم غذایی را به آرامی تغییر دهید. چرا که مصرف بی رویه و بیش از حد ال -آرژنین خود منجر به دردهای شکمی، اسهال و نفخ می‏شود. به منظور جلوگیری از مسمومیت توصیه می‏شود، آرژنین را به طور خاص و محدود به برنامه غذایی خود وارد کنید و از مزایای ال –آرژنین در درمان مشکلات جنسی بهره‌مند شوید.

    لازم به ذکر است اگرچه آرژنین در بسیاری از مواد غذایی که مصرف می‏کنید وجود دارد اما مصرف آن به شکل مکمل راه مناسبی است برای اینکه مطمئن شوید آیا بدن شما به اندازه کافی این ماده را دریافت کرده است؟ به این ترتیب می‌‏توانید اثر افزایش میل جنسی با ال -آرژنین را دقیق مورد بررسی قرار دهید.

    فیتولند توصیه می‏‌کند دوز مصرفی مکمل ال -آرژنین بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ میکروگرم در روز باشد. بنابراین در ابتدا از دوز پایین و کم آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و نتایج آن را در درمان ناتوانی جنسی با ال –آرژنین  تجربه و بررسی کنید و در صورت نیاز دوز آن را افزایش دهید. شکلات نیز حاوی آرژنین است، پس می‏‌توانید شکلات را نیز در رژیم غذایی خود قرار دهید. البته به مقدار متعادل! هر چند که هوس برانگیز باشد!

     

    با ال -آرژنین زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید

    سلامت جنسی شما موضوع بسیار مهمی می‏باشد. اینکه آیا شما مرد یا زن 30 ساله یا 60 ساله هستید مهم نیست. مهم این است که همیشه راهی مناسب برای ایجاد یک رابطه خوب و در عین حال بهبود سلامت کلی شما وجود دارد. رفع ناتوانی جنسی با ال -آرژنین یک روش فوق‏‌العاده است که به طور طبیعی می‌توان از آن استفاده کرد.

    رفع ناتوانی جنسی با ال –آرژنین و تاثیر ان در زندگی جنسی

    مراقبت بیشتر و بهتر شما از بدنتان در دراز مدت، به احساس خوشحالی و شادی شما کمک می‏کند. مصرف ال -آرژنین همچنین می‏‌تواند در ساختن عضلات، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، بهبود فشار خون و حافظه و التیام زخم‏‌ها و آسیب‏‌ها مفید و موثر باشد. اثرات مثبت درمان ناتوانی جنسی با ال -آرژنین در بسیاری از مطالعات به طور مستند آمده است.

    فیتولند امیدوار است که با مطالعه این مقاله و با توضیحاتی که در رفع ناتوانی جنسی با ال -آرژنین گفته شد، بتوانید گامی در راه بهبود مشکلات جنسی و روابط خود بردارید. اگر هنوز هم در مورد مزایای ال -آرژنین در بهبود سلامت جنسی خود مطمئن نیستید، هرگز با ترس و شک این ماده را مصرف نکنید. بلکه حتما با پزشک متخصص خود تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در مورد مفاهیم و کاربردهایی چون رفع اختلال نعوظ با ال -آرژنین همچنین ال -آرژنین و درمان مشکلات جنسی کسب کنید.

    بنابراین افزایش میل جنسی با ال –آرژنین یا به عبارتی رفع ناتوانی جنسی با ال -آرژنین از روش‌های کاربردی و علمی می‌باشد که می‌تواند در بهبود روابط زندگی برای افراد مفید باشد.

     

     سخن پایانی:

    بسیاری از خانم‌‏ها و آقایان از مشکلات و اختلالات عملکرد جنسی رنج می‏‌برند. این مشکلات بر روی رابطه و کیفیت زندگی آن‏‌ها اثر می‏گذارد. ارتباط ال -آرژنین و درمان مشکلات جنسی به دلیل تاثیر این ماده بر گشادی عروق در بدن می‌باشد. بنابراین افزایش میل جنسی با ال –آرژنین با تسهیل خون‌رسانی به اعضای بدن محقق می‌شود.

    درمان ناتوانی جنسی با ال –آرژنین به جنسیت هیچ ارتباطی ندارد. رفع اختلال نعوظ با ال –آرژنین و رفع ناتوانی جنسی با ال –آرژنین برای اقایان و خانم‌ها به اثبات رسیده است. فیتولند امیدوار است در این مقاله با ارائه این اطلاعات توانسته باشد در رفع این مشکلات به شما عزیزان کمک کرده باشد.

    منابع :

    https://www.simplysupplements.co.uk

    PN:0225

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    محصولات مرتبط

    4 دیدگاه برای ارتباط ال -آرژنین و درمان مشکلات جنسی ثبت شده است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *