ژل رویال طبیعی سرچشمه جوانی و زیبایی

ژل رویال طبیعی ‌ سرچشمه جوانی و زیبایی و خرید ژل رویال اصل
  • ژل رویال طبیعی سرچشمه جوانی و زیبایی است. شما از ژل رویال طبیعی چه می‌دانید؟ مهم‌ترین مسئولیت زنبورعسل، تولید عسل است. اما فعالیت زنبور‌های کارگر تنها به این محصول محدود نمی‌شود. از دیگر تولیدات زنبورعسل می‌توان به ژل رویال اصل ، گرده گل زنبورعسل، بره موم و … اشاره نمود.

    ژل رویال یا شاه انگبین ماده اصلی برای تغذیه نوزاد زنبورعسل و مهم‌ترین ماده غذایی برای ملکه زنبورعسل است. زنبور‌های کارگر مسئولیت تولید آن را بر عهده دارند. این گنج طبیعت بسیار مغذی و نیروبخش بوده و درواقع غنی‌ترین ماده مغذی بیولوژیکی شناخته شده تا امروز می‌باشد. به دلیل خواص درمانی ژل رویال طبیعی، آن را سرچشمه جوانی و زیبایی “ لقب داده‌اند.

    اما ژل رویال طبیعی را چگونه از تقلبی تشخیص دهیم؟ پیش از خرید با فواید، طریقه مصرف و چگونگی تولید این محصول طبیعی و سالم آشنا شوید. با فیتولند همراه باشید.

    چگونگی تولید ژل رویال

    این محصول سالم یک ماده پروتئینی است که از غدد فک پایینی زنبور‌های کارگر ترشح می‌شود. ماده‌ای ژلاتینی و به رنگ سفید مایل به زرد روشن است. چسبندگی و بوی خاص و تند از دیگر مشخصات ژل رویال اصل است. این ماده به هنگام حل شدن کمی کف تولید می‌کند. در هر کندوی عسل، ظرف مدت 5 تا 6 ماه در حدود 500 گرم از این فرآورده (غذای ملکه) ذخیره می‌شود.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : اثرات درمانی بره موم

    زنبورهای کارگر بعد از تولد نوزاد زنبورعسل، آن‌ها را به مدت سه روز با ژل رویال طبیعی تغذیه می‌کنند. نوزاد زنبورعسل با خوردن این ماده تقویت شده و زنده می‌ماند. همچنین ملکه زنبورعسل در کل طول عمر خود تنها از این ماده تغذیه می‌کند. به همین دلیل به آن غذای شاهانه و غذای ملکه زنبورعسل نیز می‌گویند. ملکه زنبور عسل 5 تا 6 سال عمر می‌کند. تغذیه متفاوت علت اصلی عمر به مراتب بیشتر ملکه نسبت به زنبورهای کارگر است.

    ژل رویال طبیعی و خرید ژل رویال اصل

    به علت اثرات بیولوژیک و خواص این محصول طبیعی و سالم، ملکه توانایی تخم‌گذاری روزانه 2500 تخم را دارد. حتی وزن تخم‌ها از وزن خود ملکه زنبور عسل بیشتر است.

    خواص اعجاب‌انگیز این محصول برای داشتن سبک زندگی سالم و شاد تأثیرگذار است. همچنین خواص بیشمار آن در درمان بسیاری از بیماری‌ها، افراد را ترغیب به خرید ژل رویال طبیعی می‌کند. بهبود عملکرد آنتی‌اکسیدانی، اثرات ضد باکتری، تقویت سیستم ایمنی بدن و… ازجمله این خواص هستند.

    ژل رویال اصل و ملکه زنبورعسل

    برخی نوزادها که احتمالا به ملکه تبدیل می‌شوند؛ درون کندو با ژل رویال طبیعی احاطه می‌شوند. پس از مدتی نوزاد زنبورعسل، به ملکه تبدیل شده و تا پایان عمر از این ماده غذایی تغذیه کند.

    تحقیقات بر روی ژل رویال

    از سال 1835میلادی خواص درمانی عسل، گرده گل زنبورعسل و بره موم، نظر دانشمندان را به فواید این ماده سحرآمیز جلب نمود. از همان زمان محققین تحقیقات خود را بر روی خواص درمانی ژل رویال طبیعی آغاز کردند. پس از مدتی نیز این خواص درمانی را اثبات کردند. بر همین اساس مؤسسات تحقیقی معتبر در سراسر جهان، استفاده از این ماده غذایی سالم را امری ضروری بدانند.

    دانشمندان در یک تحقیق بر روی موش‌ها به رژیم غذایی ایشان ژل رویال اضافه کردند. نتیجه آن شد که طول عمر موش‌ها به دو برابر بیشتر از حالت عادی افزایش یافت.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : راهنمای خرید عسل طبیعی

    مطالعه دیگری بر روی مرغ‌های پیری که دیگر قادر به تخم‌گذاری نبودند؛ انجام شد. در این مطالعه مقداری از ژل رویال طبیعی به رژیم غذایی این مرغ‌ها افزوده شد. دانشمندان مشاهده کردند که این تغییر رژیم غذایی منجر به آغاز تخم‌گذاری آن‌ها شد. همین آزمایش بر روی مرغ‌های جوان تخم‌گذار سبب افزایش تخم‌گذاری شد.

    خرید ژل رویال اصل و ژل رویال طبیعی

    ترکیبات موجود در ژل رویال

    قبل از خرید و نگهداری ژل رویال اصل لازم است با ترکیبات آن بیشتر آشنا شوید. مواد اصلی ترکیبی از آب، پروتئین،کربوهیدرات، چربی، مواد معدنی و ویتامین‌ها می‌باشد. میزان این مواد بسته به عوامل مختلفی هم‌چون تغذیه، شرایط آب و هوایی، سن نوزاد و شرایط نگهداری متغیر است. در نتیجه بر اساس این تغییرات، کیفیت محصول و قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

    انواع برنامه رژیم غذایی لاغری و افزایش وزن و رژیم های بارداری و رژیم های درمانی گیف

     نکاتی در مورد نگهداری و استفاده از ژل رویال طبیعی

     ژل رویال اصل حاوی پروتئین، اسیدهای آمینه و آنتی‌اکسیدان‌ها ست. روش نگهداری آن در حفظ کیفیت و فواید محصول نقش به سزایی دارد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات اشاره می‌کنیم:

    • برای نگهداری از ژل رویال خشک نشده، بهتر است آن را در فریزر بگذارید. زیرا در این حالت خواص آن برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌شود.
    • اشکال دارویی آن مانند قرص یا کپسول، علاوه بر ژل، دارای ترکیبات دیگری نیز هستند.
    • به هیچ عنوان در زمان مصرف این ماده طبیعی آن را گرم نکنید. زیرا خواص آنزیمی و پروتئین‌های سودمند آن آسیب می‌بیند.
    • میزان مصرف پیشنهادی تنها به اندازه یک نخود به صورت روزانه می‌باشد. بهتر است که برای مصرف از قاشق‌های چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید.
    • گاهی مقدار ناچیزی زهر زنبورعسل در ژل رویال طبیعی دیده می‌شود. این امر منجر به حالت بی‌حسی در زبان و دهان به هنگام مصرف محصول خواهد شد. افرادی که حساسیت به زهر زنبور دارند به این نکته توجه داشته باشند.

    خرید ژل رویال طبیعی و ژل رویال اصل

    خواص ژل رویال اصل

    در بررسی‌های متعدد خواص ژل رویال در سرطان به اثبات رسیده است. در واقع این ماده سبب تخریب رادیکال‌های آزاد می‌شود. رادیکال‌های آزاد علت اصلی بیماری سرطان و پراکسیداسیون چربی‌های خون است. این گنج طبیعت با داشتن آنتی‌اکسیدان‌های فراوان اثری مضاعف در محافظت از سلول‌های بدن دارد.

    داشتن کلاژن از مهمترین خواص ژل رویال برای پوست است. این کلاژن طبیعی از پوست در برابر بروز چین و چروک محافظت می‌کند. همچنین این ماده طبیعی سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌های مختلف است. این ویژگی‌ها آن را به یک ماده مناسب برای استفاده در محصولات مراقبت از پوست تبدیل می‌کند.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : اثرات درمانی گرده گل

    خواص ژل رویال برای مو نیز غیر قابل انکار است. این ماده سحرآمیز به غنی از ویتامین B5 می‌باشد. بنابر این به جلوگیری از ریزش مو و افزایش سرعت رشد موها کمک می‌کند. همچنین خواص ژل رویال در بارداری نیز به اثبات رسیده است. درنتیجه در صورت تائید پزشک از خواص ژل رویال برای ناباروری بهره ببرید.

    سخن پایانی

    ژل رویال طبیعی سرچشمه جوانی، زیبایی و غذای کامل ملکه زنبورعسل می‌باشد. ترکیبات این ماده شفابخش آب، پروتئین، کربوهیدرات، چربی و… است. این محصول تأثیرات اعجاب‌انگیز داشته و توسط محققان بررسی‌های متعددی بر روی آن انجام شده است. نتایج تحقیقات تأکید زیادی بر مصرف درست و اصولی آن دارند.

    همچنین اثرات بیولوژیک و خواص آن، نقش فراوانی در بهبود سلامتی، سیستم ایمنی و درمان برخی بیماری‌ها دارد. مانند بهبود آسم، تب یونجه، بیماری کبد، دیابت نوع 2، زخم‌ پای دیابتی، مشکلات بی‌خوابی، خستگی به خاطر سرطان، سندرم پیش از قاعدگی، علائم یائسگی، زخم معده، شکستگی استخوان، اختلالات پوستی و کلسترول بالا.

    حتماً برای حفظ کیفیت محصول قبل از خرید ژل رویال اصل با نحوه نگهداری آن آشنا شوید. لازم به ذکر است در صورتی که به زهر زنبورعسل حساسیت دارید، از مصرف این ماده غذایی خودداری نمایید.

    PN:0193

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    محصولات مرتبط

    8 دیدگاه برای ژل رویال طبیعی سرچشمه جوانی و زیبایی ثبت شده است

    1. چقدر عالی بود. اطلاع نداشتم در این زمینه. از کجا می‌تونم ژل رویال تهیه کنم؟

      1. سلام دوست عزیز
        محصول ژل رویال در حال حاضر روی سایت فیتولند موجود می‌باشد.

    2. چقدر جالب بود. اصلا هیچ اطلاعی از ژل رویال نداشتم. شما در سایتتون موجود دارین؟

    3. چه جالب من اصلا در مورد چنین محصولی اطلاع نداشتم.ممنون از شما و سایت خوبتون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *